Gość orob Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 Witam szanowne grono. Mam kolejny problem - (po klapie tylnej-dzieki za pomoc w innym watku) - zaczela ciezko chodzic kierownica . Jak skrecam to czuje wyrazny opor . Kierownica nie wraca tez tak jak dawniej bywalo , zdarza sie , ze zostaje prawie w pozycji skretu. Ktos to juz przerabial ? Czy to cos powaznego? Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Najpierw napisz czy masz wspomaganie czy nie - od tego należało by zacząć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 jesli bez wspomagania, to wez Wódkę40, otworz maske, na wysokosci kierownicy, powinien byc krzyzak kierowniczy - spryskaj go a pod nim taka gumowa oslona odegnij ja i tam tez troche spryskaj powinno pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 gumowa oslona odegnij ja i tam tez troche spryskaj powinno pomoc Witam. Nawet jeśli pomoże to problem niedługo wróci. Ale przynajmniej będzie wiadomo, że krzyżak jest winny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jerzy kamiński Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Sprawdzić też należy geometrię kół przednich może poluzowało się coś i stąd ten problem szczególnie przy zbieżności pozdrowienia Jerzy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Ja raczej bym stawiał na przekładnie niż na krzyżaki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 No to Panowie ja Wam powiem. Mialem identyczny przypadek. Otóż samochód zaczął mi "trudniej" jeździć, tzn dało się wyczuć opó kół. Spalanie drastycznie wzrosło, ale też właśnie kiera zaczęła dużo ciężej pracować. Bywało tak, że wysiadłem na parkingu będąc przekonany, że mam kapcia. Przyczyną takiego stanu rzeczy okazały się... zapieczone klocki hamulcowe. Koszt naprawy wyniósł 48 zl. Tak więc radzę podnieść samochód na lewarku i spróbować, czy koło chodzi z poważnymi oporami. Jeżeli tak to obstawiam klocki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 A ja Wam powiem co miał mój brat w n14- podobne oznaki - coraz ciężej kiera chodziła, ale też podczas jazdy zciągało go to raz w lewo to raz w prawo.... pierwsze podejrzenia - przekładnia.... pojechał do jakiegoś "czarodzieja/magika/jasnowidza" * który podszedł do samochodu, wysłuchał opisu usterki, zerknoł na koła i mówi: - zaczyna panu ciąć opony.... hmm... będzie zapieczone łożysko przy sprężynie - na górze- od mc persona... a brat mówi, że raz w 1 raz w 2 ciągnie - bo z dwóch stron ! ...pyta sie brat ile sie należy a gostek - nic ! przecież nic nie zrobiłem - odwrócił sie i poszedł .... i faktycznie braciak rozebrał kolumne wymienił łożyska jest git. * dowolne podkreślić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DorianGray Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 jesli bez wspomagania, to wez Wódkę40, otworz maske, na wysokosci kierownicy, powinien byc krzyzak kierowniczy - spryskaj go a pod nim taka gumowa oslona odegnij ja i tam tez troche spryskaj powinno pomoc Odświeżam trochę wątek bo mam pytanie: Czy chodzi o spryskanie tego elementy na samym dole (na zdjęciu wchodzi tam śruba 24-29) u mnie ten element jest osłonięty i się zastanawiam czy od dołu można się tam dostać czy trzeba zdejmować osłonę. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Czy chodzi o spryskanie tego elementy na samym dole (na zdjęciu wchodzi tam śruba 24-29) ten krzyżak jest w środku chodzi o ten co jest przy listwie kierowniczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DorianGray Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Czy chodzi o spryskanie tego elementy na samym dole (na zdjęciu wchodzi tam śruba 24-29) ten krzyżak jest w środku chodzi o ten co jest przy listwie kierowniczej A co to jest listwa kierownicza? Zaglądałem pod kierownicę ale żadnego krzyżaka tam nie widziałem. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fikolek Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 : http://survivor1986.webpark.pl/krzyzaks.jpg Tu masz zdjęcie ,szukaj w komorze silnika po stronie kierowcy to ta ruda część Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość willi Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 WITAM JEŚLI POTRZEBNA BĘDZIE LISTWA KIEROWNICZA ZE WSPOMAGANIEM TO PROSZĘ O KONTAKT MAM OD N13 GTI COUPE POZDRAWIAM WILLI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DorianGray Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 : http://survivor1986.webpark.pl/krzyzaks.jpg Tu masz zdjęcie ,szukaj w komorze silnika po stronie kierowcy to ta ruda część Niestety ja będę musiał się trochę namęczyć, bo u mnie krzyżak jest zabudowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.