Gość radzikx Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Tydzień temu zakupiłem Micrę i jestem z niej zadowolony. Ale jedno mi przeszkadza, drążek zmiany biegów jest trochę za długi. Chciałem go skrócić ale pierw trzeba ściągnąć gałkę, a nie wiem jak to zrobić. Szukałem już na forum podobnych tematów, ale raczej nikt nie miał takiego problemu jak ja. Czy ktoś może mi pomóc i napisać jak ją się ściąga? Proszę o informację. Zapomniałem dodać, chodzi o Micre K11 93r. Pozdrawiam RADZIKX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 u mnie wystarczylo odkrecic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzikx Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 ja nawet nie moge ruszyc go ani w prawo ani w lewo, moze sie zapiekl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 zapewne musisz uzyc troche sily tylko zebys nie urwal lewarka z mocowan p.s odkręca sie w lewo przeciwnie z ruchem wskazowek zegara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radzikx Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 no wiem przeciez ze w lewo:) wlasnei boje sie ze moge urwac cos, a moze bedzie lepiej jak caly lewarek zdemontuje i wtedy sobie czyms pomogę na spokojnie. Wiesz moze jak sie demontuje ten lewarek? [ Dodano: Sro 13 Wrz, 2006 15:43 ] juz znalazlem niezbyt daleko, bo kilka stron dalej. juz wiem ze trzeba odkrecic i jest to cholernie mocno przykrecone. Dzięki, sprobuje to wykonac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 U mnie też się odkręca bez żadnego problemu. Musiż odkręcić, chyba że odkręcisz 2 śróbki z boku lewarka i wysuniesz maksymalnie do góry weźmiesz spra'y do poluzowania śrób i psikniesz troche w strne tego gwintu. Może coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 nie masz sie czego bac nic nie urwiesz. mozliwe ze sie "zapiekł" od nieruszania. chwyc go w dłon i dokrec jak srube. ja tez mysle nad skracaniem ale nie mam jeszce koncepcji jak to zrobic,,, moze ty masz jakas dobrą ?? powiem ci jak to wygląda: kawałek RURKI stalowej na koncu z wkomponowanym gwintem do nakrecania lewarka.. gdybym mial zrezygnowac z orginalnej galki to bym poporstu go uciachał ale jak chcsz miec orginalna to chyab jedyne co to zdemontowac caly lewar.. i dac do kogos kto ma palnik gazowy. przeciac skrucic i zespawac spowrotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Tu macie pewne sugestie (po angielsku, ale są i zdjęcia ): http://www.micra.com.au/technical-articles/shortshift.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 czekaj czekaj czekaj... cos mnie sie widze ze ten temat sie zaraz rozkreci Domis powiedz mi jedną rzecz.. rozumiem skrucenie lewarka powiedzmy od tej bulwy w gore.. al eco daje wstawka w dolnej czesci ??????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzychu_205 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Wlasnie ja tez mam ten sam problem z odkreceniem a moze trzeba tam na ten gwint zaaplikowac troche WD-40 i wtedy latwiej pojdzie?? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 al eco daje wstawka w dolnej czesci ??????????????????? Ja oczywiście tego nie robiłem, ale autor tego artykułu pisze, że w ten sposób chciał skrócić drogę drążka pomiędzy biegami... i że mu się udało. W sumie to dość logiczne... Chodzi o to, że lewarek działa trochę na zasadzie dźwigni - dłuższe ramię do ręki, krótsze wykonuje pracę(zmienia biegi) - ale do tego duża siła wcale nie jest potrzebna, więc można trochę "popsuć" tę dźwignię (dźwignia w sensie maszyny prostej o której kiedyś dawno mieliśmy na fizyce - to tak jak bierzemy długi drąg, podkładamy cegłówkę i bez problemu podnosimy stalową szafę ). Żeby było ciekawiej, to ponoć (info z tej samej strony) drążki do modeli N12/N14/N15/GTi-R powinny pasować do micry K11 i ponoć do tych modeli można znaleźć krótszy drążek, a do K11 nie... ale nie do końca to rozumiem... za krótko jest opisane (i oczywiście dotyczy realiów australijskich ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dziadek Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Czy ktoś z was próbował już coś w kwestii skrócenia lewara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Zeby go skrucić to musisz obciąć i nagwintować koncówke no to jest troche roboty i trzeba mieć sprzęt do gwintowania ale też o tym myślałem, jeśli ktoś ma lepszy pomysł na skrucienie niech pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaceksc Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Ja w k10 przyciąłem brzeszczotem gdzies o około 4 cm i jest git. Gałkę mam skórzana z workiem od passata b5 i wyglada pieknie. pożniej jak zejdę do autka to wkleję fotkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość davenam Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Wlasnie ja tez mam ten sam problem z odkreceniem a moze trzeba tam na ten gwint zaaplikowac troche WD-40 i wtedy latwiej pojdzie?? :?: Ja rozcialem nozykiem na chama a jak dotarlem do metalowej czesci to kluczem juz sie dobrze chwyta i krecic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaceksc Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 A tak się prezentuje kawałek passata w micrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 a do k-11 bedzie prawdopodobnie pasowac lewarek z k -10 z tego co sie przygladałem ;] nazynkę mozna dobrac;] albo inną gałkę kupic;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.