Gość Bartas Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Mimo poszukiwań nie znalazłem takiego tematu (jeśli są prosze o linki) Mam nissana Sunny z 1992 roku jak wiadomo ten silnki w tym roku był wypuszczany z gaźnikiem elektronicznym chciałbym poprawić nieco moc mojego silniczka :twisted: bez nadmiernego zuzycia i zwiększonego spalania :wink: wpadłem na pomysł żeby iść w ślady fabryki - zalożyć wielopunktowy wtrysk i stad moje pytania : 1. czy silniki ga14ds różni szie czymć od ga14de (oprócz gaźnika/wtrysku) tzn.: czy podstawa jest taka sama?? - czego by mi brakowalo?? :? 2. czy ktos to już robił?? - jak wyszlo?? - ja wygladaly koszty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 wałki, pompa paliwa, kolektory, sonda 3 przewodowa,listwa wtryskowa,aparat zapłonowy,komletna przepustnica z przepływomierzem , sterownik,wiązka,obudowa filtra i pewnie wiele innych= nieopłacalne.Najtaniej kupić ga16 ds gość z gdyni (ma ogłoszenie na allegro)chciał mi cały silnik oddać za 300 zl.Skrzynia pasuje , rożnica w spalaniu nie duza-najlepsze wyjscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 NAjlepiej to chyba sprzedać u kupic takiego jakiego chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 To się nie opłaci, lepiek kupić auto z takim silnikiem. Masa części, przyrost mocy niewielki, a pozatym nikt tego nie robił więc trzeba by metodą prób i błędów składać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 To co napisał Albin Plus: - rozdzielacz do wody ten przykręcany do bloku z tyłu (od strony rozrządu) - wiąza - komputer - głowica (DS na wejsciu kanałów ssących nie ma fazki na wtrsyk ale można ją samemu wyfrezować) Najtańsze i zarazem najciekawsze wyjście to zmiana dotychczasowego 1.4 na GA16DS... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartas Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 o - to mnie troche zasmuciliście :x myślałem że byłobt troszke łatwiej mój silnik z tego co wiem w dobrym stanie i tak szczerze to troche mi go szkoda... dlatego chciałem go zachować poza tym zmiana całego silnika może być dość ryzykowna - chyba nie kupiłbym silnika od nissana za 300 zł :shock: (cena wskazująca na spo... zużycie :evil: ) ehh.. jeśli nie wymyśle czegoś ciekawego, pewnie pozostane przy tym co jest a w przyszłości zmienie cały samochód :wink: dzieki za Wasze odpowiedzi!! :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Najtańsze i zarazem najciekawsze wyjście to zmiana dotychczasowego 1.4 na GA16DS... Też mi się tak zdaje! Najlepiej kup sinik jeszcze nie wymontowany z karoserii przynajmniej będziesz wiedział jak pracuje i najlepiej z jakiegoś rozbitka który dostał w pupkę Różnica między 1.4 a 1.6 jest taka że 1.6 spala jak 1.4 ewentualnie troszkę więcej a osiągi nie porównywalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.