endriu Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Witam. Mam pytanko co to moze byc za przyczyna , ze przy skrecie w prawo silnik gasnie. Informuje ze jezdze na LPG. P11 1999r wisniowy sedanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Tez chetnie bym sie dowiedzial - ojcu sie tak toyocie Camry dzieje. Tez przy skrecie w prawo, na niskich obrotach ( jak nie dodaje gazu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DINO P10GT Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Mam ten sam problem, nie jestem Ci w stanie wyjasnic tego zjawiska, chociaż myśle ze ma to związek z siła bezwladnosci działajaca podczas skretu. Moge jedynie podac sposób na niedopuszczenie do gasnięcia: przed skrętem w prawo załącz sprzegło tak aby obroty spadły do wolnych, dopiero wykonaj skret, u mnie wtedy jest ok, silnik sie nie zdławia. Natomiast w momencie kiedy wchodze w zakret i załącze sprzęglo, obroty przy skrecaniu spadaja za nisko i gaśnie. Mam instalacje II generacji, moze to nagły dopływ powietrza, zwiazany z siła od srodkową, nie wiem dokładnie ale takie są moje spostrzezenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Mojemu ojcu dzieje się tak w automacie. tam obroty bardzo płynnie się zachowują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 jakie macie reduktory? moze byc to wina juz wysluzonych membran? ile przejechaliscie juz na tym parowniku? nie wszystkie reduktory maja takie cos jak membrany przeciwwazne. reduktory zavoli to maja o innych nie wiem. w kazdym razie napewno parownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 LPG do gotowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Sprawa jest prosta. Jeżeli reduktor jest przykręcony do bocznej części nadkola czy podłużnicy (pod maską w każdym razie) i jest on zwrócony "twarzą" do boku to przy skręcaniu w prawo siła odśrodkowa powoduje, że gaz ma tak jakby pod górkę w drodze do silnika (znaczy na membrame wpływa siła odśrodkowa i trudniej jej pracować) i dlatego tak obroty spadają, co nie dzieje sie przy skręcaniu w lewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Dokładnie tak ajak Jarkk pisze - membrama jest podpracowana i reaguje na siłę odśrodkową i dlatego się przytyka - co powoduje gaśnięcie - małe obroty. Było w jakimś Motorze... Propozycja - na początek odkręcić reduktor i zmienić jego kąt położenia - pozycję, jakoś przymocować i pojeżdzić zobaczyć czy się powtarza. Jeśli tak to do gaziarza i zmiana pozycji + wymiana membramy. Bo jak zmienicie położenie to sie okaże, że przy hamowaniu gaśnie :grin: lub nie przyśpiesza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu Opublikowano 14 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Dziekuje bardzo za podpowiedz czeka mnie wizyta w warsztacie. A propo mieszalnika to pewnie zamontowal mi dziadostwo bo polonezem jezdzilem 6 lat i nigdy nie bylo problemu. Nissanem zrobilem 20tys km na gazie POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Ja nic nie pomoże to najlepiej wytyczyć sobie trasę aby zawsze skręcać tylko w lewo :-) Oczywiście to żart - życzę powodzenia z problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Soolk Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Ja nic nie pomoże to najlepiej wytyczyć sobie trasę aby zawsze skręcać tylko w lewo :-) Oczywiście to żart - życzę powodzenia z problemem. Miłem podobny problem w Sienie. Problem może wynikać np z za dużej ilości powietrza które wpada do układu LPG (pomaga w tym zawrór w przepustnicy powierza). Za duża ilość powietrza przy tej samej ilości podawanego gazu powodować może "zdmuchniecie" gazu i to może być potencjalne źródło kłopotu. U siebie rozwiązałem to poprzez przykręcenie na stałe przepustnicy - tak aby powietrze było pobierane z komory silnika na zawsze a nie z wyoru komora lub spod zderzaka. Od tamtej pory zero problemów a spalanie takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Miłem podobny problem w Sienie..... .....U siebie rozwiązałem to poprzez przykręcenie na stałe przepustnicy - tak aby powietrze było pobierane z komory silnika na zawsze a nie z wyoru komora lub spod zderzaka. Ale wtedy najprawdopodobniej autko będzie słabsze, ze względu na doprowadzanie tylko gorącego powietrza, czyli uboższego w tlen niz chłodne spod zderzaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 ... Problem może wynikać np z za dużej ilości powietrza które wpada do układu LPG Ja miałem tą samą przyczynę gaśnięcia samochodu, wtedy mi zamknęli wlot powietrza od frontu i zrobili otwór po boku. Pomogło. Ale mi gasł zawsze gdy wrzuciłem go na luz przy 60km/h i więcej. Tu problem się pojawia w trakcie skręcania więc chyba przyczyna leży gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Witam. Mam pytanko co to moze byc za przyczyna , ze przy skrecie w prawo silnik gasnie. Informuje ze jezdze na LPG. Mam ten sam problem. MAm primerke 2 tygodnie ale dzisiaj pojawilo sie to po raz pierwszy .Poza tym jak np ruszam po odpaleniu i na gaz przelacza sie przy 2700obr /min zdarza sie takie nieprzyjemne szarpniecie. Aha i ostatnie co mnie chyba najbardziej niepokoji. POdczas jazdy na agzie gdy otworze np okno lub szyber to czuc zapach benzyny. TAk jak by pompa od benzyny pracowala ciagle mimo ze jazda odbywa sie na lpg. I takie moje podejrzenie czy przyczyna dwoch pierwszych problemów moze byc zuzyta membrana w parowniku lub zapchany filterek gazu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Mam ten sam problem. MAm primerke 2 tygodnie ale dzisiaj pojawilo sie to po raz pierwszyobroc wlot powietrza do tylu albo zatkaj go troche O_o ale nie polecam zakrywania bo moze dostawac za malo powietrza....Poza tym jak np ruszam po odpaleniu i na gaz przelacza sie przy 2700obr /min zdarza sie takie nieprzyjemne szarpniecie.normalne w 2 gen. bo zanim gaz doplynie to jest wlasnie szarpniecie... POdczas jazdy na agzie gdy otworze np okno lub szyber to czuc zapach benzynypewnie masz parownik gdzies z przodu... najprawdopodbniej z niego czuc D: jezli nie to gdzies masz nieszczelnosc;p [moze tez byc z filterka jak masz zle dokrecony] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 zecikk popatrz kilka postów wyżej, tam opisywałem dlaczego tak się dzieje na zakrętach. U mnie było tak samo, ale po założeniu BLOSA jak ręką odjął. TAk jak by pompa od benzyny pracowala ciagle mimo ze jazda odbywa sie na lpg. Bo tak ma być, żeby Ci nie przyszło do głowy odpinanie zasilania pompy, bo zapieczesz wtryski. Aha pamiętaj o utrzymywaniu w baku benzyny na minimum 1/4 jego pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 TAk jak by pompa od benzyny pracowala ciagle mimo ze jazda odbywa sie na lpg.ym ? na bank tak ma byc ? przeciez pompa ma napompowac na pocztku paliwa dobic odpalisz auto i po przelaczeniu powinna zostac wylaczona przez komputerek... jakby ciagle chodzila a paliwo nie hest wykorzystywane to przeciez ja szlag trafi bo ciagle bedzie pracowac [przez takie cos bratu padla pompa w uno] pompa powinna zostac odlaczona po przelaczeniu na LPG a komputer ma tylko emulowac jej "chodzenie" ? albo sie myle o0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 przez takie cos bratu padla pompa w uno] padła bo nie miała czego pompować i sie zatarła, widocznie nie miał za wiele paliwa w baku akby ciagle chodzila a paliwo nie hest wykorzystywane to przeciez ja szlag trafi a dlaczego ? w autach bez gazu cały czas chodzi i nie słyszałem, żeby szlag trafiał po prostu wskazane jest żeby chodziła pompa, przez co smaruje, chłodzi itp, układ paliwowy, m.in. wtryskiwacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 jarkk dobrze gada poza tym opary paliwa rozpuszczają gumowe elementy i często się zdaza że w zbiorniku pływa nam mase lepkiej gumowatej mazi, która skótecznie wszystko zakleja :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabor05 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 U mnie było tak samo, ale po założeniu BLOSA jak ręką odjął. Co to jest ten BLOS ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabor05 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Dzięki! Za dużo mi tego wyskakiwało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SiWy_WPR Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 jesli chodzi o gasniecie przy skrecaniu, to moze nalezy wyregulowac instalacje, nie jestem pewien ale mam tez ten sam problem. U mnie było wszystko w porzadku az do wymiany swiec i przewodów, tylko nie wyregulowałem i w tedy to sie pojawiło. jak juz wyreguluje, to dam znac czy cos pomoglo. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.