Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

proszę o pomoc bo już ręce opadają primera nie ma ducha


Gość krisu281916
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krisu281916

witam pirwszy raz

kupiłem niedawno primerkę 2.0 invitation n a pełnym wtrysku ( z niemiec więc nie wiem co popieprzyli bo auto od początku nie chciało jechać) ładny samochodzik ale cos niechce chodzić(nie ma ducha) byłem u elektronika i wyskoczył błąd 34 wszystko pozostałe sprawdzili i stwierdzili że to musi być to (błąd 34)

wyminiłem stukowy i teraz pokazuje komputer 55 czyli wszycho ok.

ale po ustawieniu zapłonu książkowo dalej nie ma ducha i to tak cholernie mocno że aż się nie chce wsiadać, szczególnie na benzynie rano szarpie jak chlera, zero mocy

dla poprawy samopoczucia na razie przekręciłem aparatem i jest lepiej ale nie chcę tak jeżdzić bo czytałem na forum (brt i coobcio) że nie należy tak jeździć

nie wiem co mam robić proszę o pomoc

dodam że na gazie (sekwencja brc) idzie lepiej (płynniej) niż na benzynie ale daleko mu do normalki nie ma tego co ma być

proszę o namiary w okolicach Poznania na jakliegoś szpeca od elektroniki

 

jeszcze jedno ile primera 2.0 z wielopunktem ma KM bo ja mam w papierach 85 kW a w książkach piszą że powinna mieć ok 140-150 KM

może ktoś to trybi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektronikę zostaw na koniec.

pomierz kompręsje na cylindrach,

jak spalanie? - może wtryskiwacz benzynowy leje - potwierdzałoby to spalanie stukowe i szarpanie - redukcja czasu pozostałych wtrysków poprzez lambdę.

Odkręć wszystkie świece i porównaj jak wyglądają. Może jeszcze przekłamuje lambda.

Co na to wszystko analizator spalin?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maddrajwer

Sprawdz koniecznie kable wysokiego napięcia i kopułkę aparatu zapłonowego.

Miałem tak jak Ty w peimce. Szarpał, mocy nie miał, ew. jak się mu sie bardzo mało gazu dawało to w miarę równo pracował. Okazało się że mam zaśniedziałe styki i palucha w kopułce. Wystarczyło pół godzinki pobawić się nożykiem i papierem ściernym i przeszło. Ja przy okazji kapnąłem kilka ktropli denaturatu ( jak paruje z kopułki zabiera ze sobą wilgoć - ponoć ) i uszczelniłem kopułkę silikonem. Teraz chodzi ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdził bym zaworki one czasem się zwieszają nie domykają się no i silnik nie ma mocy szczególnie na zimnym tam gdzie ja to robiłem taka regulacja kosztowała mnie 80zł i mogę zapewnić że to była najmniejsza kwota z tego co próbowałem i wymieniłem w samochodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie moje GT tez troche zwiesiła ale sprawdzałem dzisiaj ile ma do 100km/h i pokazało 8,7s i drugim razem 9s

 

Przyszły tydzień spędze na małym remonciku i wymieniam też świece i przewody(mają za***iste przebicie - dotykasz palcem i kopie :lol: ) zobaczymy czy sie cos zmieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...