Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Autodiagnostyka po problemach z mocą i CHECK ENGINE w P11


Gość synaj

Rekomendowane odpowiedzi

W Primerze brata (P11 2.0 TD z 98r) coś jest nie halo z pompą chyba.

Objawy opisywane na formum: zaczyna się świecić "Check engine" po

przekroczeniu 2000 obr, po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu

gaśnie i tak w kółko. Generalnie auto nie ma mocy...

Robiliśmy autodiag. zgodnie z poradami, ale efekt jest taki, że

po zwarciu styków kontrolka zaczyna migać jednostajnie, a jak się

wyjmie drucik znowu się pali na stało...

 

Coś robimy nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiliśmy autodiag. zgodnie z poradami, ale efekt jest taki, że

po zwarciu styków kontrolka zaczyna migać jednostajnie, a jak się

wyjmie drucik znowu się pali na stało...

Autodiagnostyka w skrócie:

1. zapłon w pozycje ON (mają się świecić wszystkie kontrolki

2. zwarcie pinów na ok 2s.

3.odczytanie kodów

4.ponowne zwarcie pinów na chwilkę(wyjście z trybu autodiagnostyki)

...........i to na tyle

 

POZDRO

 

Moje niedopatrzenie,że chodzi o TD :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Primerze brata (P11 2.0 TD z 98r) coś jest nie halo z pompą chyba.

 

Robiliśmy autodiag. zgodnie z poradami, ale efekt jest taki, że

po zwarciu styków kontrolka zaczyna migać jednostajnie, a jak się

wyjmie drucik znowu się pali na stało...

 

Coś robimy nie tak?

Chwila, moment. Autodiagnostyka w poradach dotyczy silników benzynowych GA i SR. Do autodiagnostyki diesli się kompletnie nie przydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiliśmy autodiag. zgodnie z poradami, ale efekt jest taki, że

po zwarciu styków kontrolka zaczyna migać jednostajnie, a jak się

wyjmie drucik znowu się pali na stało...

 

Coś robimy nie tak?

 

Witaj

 

W silniku TD należy drucik trzymać cały czas zmostkowany inaczej nie wyświetli błędów.

 

Pozdrawiam

 

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwila, moment. Autodiagnostyka w poradach dotyczy silników benzynowych GA i SR. Do autodiagnostyki diesli się kompletnie nie przydaje.

Przydaje, przydaje. Na forum są nawet opisy kodów błyskowych do TD.

 

Objawy opisywane na formum: zaczyna się świecić "Check engine" po

przekroczeniu 2000 obr, po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu

gaśnie i tak w kółko. Generalnie auto nie ma mocy...

Identyczne objawy miałem przy źle ustawionej pompie wtryskowej (podobno pasek na pompie był przestwiony o 2 zęby). Przy autodiagnostyce błyskało mi błąd czujnika na pierwszym wtryskiwaczu. Po wizycie u pompiarza i regulacji wszystko jak ręką odjął. Dobrze, że w Twoim przypadku to tylko fitr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy opisywane na forum: zaczyna się świecić "Check engine" po przekroczeniu 2000 obr, po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu gaśnie i tak w kółko. Generalnie auto nie ma mocy...
Identyczne objawy miałem przy źle ustawionej pompie wtryskowej (podobno pasek na pompie był przestwiony o 2 zęby). Przy autodiagnostyce błyskało mi błąd czujnika na pierwszym wtryskiwaczu. Po wizycie u pompiarza i regulacji wszystko jak ręką odjął. Dobrze, że w Twoim przypadku to tylko fitr :)

Nawet nie wiesz jak brat się ucieszył - świeżo kupione auto, a tu od razu pompa do robienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...