Gość synaj Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 W Primerze brata (P11 2.0 TD z 98r) coś jest nie halo z pompą chyba. Objawy opisywane na formum: zaczyna się świecić "Check engine" po przekroczeniu 2000 obr, po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu gaśnie i tak w kółko. Generalnie auto nie ma mocy... Robiliśmy autodiag. zgodnie z poradami, ale efekt jest taki, że po zwarciu styków kontrolka zaczyna migać jednostajnie, a jak się wyjmie drucik znowu się pali na stało... Coś robimy nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adek19 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 nie wiem co to ale bylo o tym sporo na forum wpisz CHECK ENGINE w wyszukiwarke mysle ze cos znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość synaj Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Szukałem i czytałem. Chodzi mi raczej o to co robię nie tak z autodiagnostyką, że nie wyświetlają mi się błedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Robiliśmy autodiag. zgodnie z poradami, ale efekt jest taki, że po zwarciu styków kontrolka zaczyna migać jednostajnie, a jak się wyjmie drucik znowu się pali na stało... Autodiagnostyka w skrócie: 1. zapłon w pozycje ON (mają się świecić wszystkie kontrolki 2. zwarcie pinów na ok 2s. 3.odczytanie kodów 4.ponowne zwarcie pinów na chwilkę(wyjście z trybu autodiagnostyki) ...........i to na tyle POZDRO Moje niedopatrzenie,że chodzi o TD :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość synaj Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Taaa... Był zapchany filtr paliwa. Zamiast od razu sprawdzić, kombinowaliśmy pod górkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 W Primerze brata (P11 2.0 TD z 98r) coś jest nie halo z pompą chyba. Robiliśmy autodiag. zgodnie z poradami, ale efekt jest taki, że po zwarciu styków kontrolka zaczyna migać jednostajnie, a jak się wyjmie drucik znowu się pali na stało... Coś robimy nie tak? Chwila, moment. Autodiagnostyka w poradach dotyczy silników benzynowych GA i SR. Do autodiagnostyki diesli się kompletnie nie przydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gczar Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Robiliśmy autodiag. zgodnie z poradami, ale efekt jest taki, że po zwarciu styków kontrolka zaczyna migać jednostajnie, a jak się wyjmie drucik znowu się pali na stało... Coś robimy nie tak? Witaj W silniku TD należy drucik trzymać cały czas zmostkowany inaczej nie wyświetli błędów. Pozdrawiam Grzesiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Chwila, moment. Autodiagnostyka w poradach dotyczy silników benzynowych GA i SR. Do autodiagnostyki diesli się kompletnie nie przydaje. Przydaje, przydaje. Na forum są nawet opisy kodów błyskowych do TD. Objawy opisywane na formum: zaczyna się świecić "Check engine" poprzekroczeniu 2000 obr, po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu gaśnie i tak w kółko. Generalnie auto nie ma mocy... Identyczne objawy miałem przy źle ustawionej pompie wtryskowej (podobno pasek na pompie był przestwiony o 2 zęby). Przy autodiagnostyce błyskało mi błąd czujnika na pierwszym wtryskiwaczu. Po wizycie u pompiarza i regulacji wszystko jak ręką odjął. Dobrze, że w Twoim przypadku to tylko fitr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość synaj Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Objawy opisywane na forum: zaczyna się świecić "Check engine" po przekroczeniu 2000 obr, po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu gaśnie i tak w kółko. Generalnie auto nie ma mocy... Identyczne objawy miałem przy źle ustawionej pompie wtryskowej (podobno pasek na pompie był przestwiony o 2 zęby). Przy autodiagnostyce błyskało mi błąd czujnika na pierwszym wtryskiwaczu. Po wizycie u pompiarza i regulacji wszystko jak ręką odjął. Dobrze, że w Twoim przypadku to tylko fitr Nawet nie wiesz jak brat się ucieszył - świeżo kupione auto, a tu od razu pompa do robienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.