Gość pumba Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Właśnie kończy mi się gwarancja w N16 Autko co prawda pracuje jak pszczółka ale nie wszystko widać gołym okiem. Nie wiem na co by tu jeszcze zwrócić uwagę - mam tu na myśli jakieś poważniejsze "wady" których usunięcie po gwarancji byłoby kosztowne :583: Klapa była malowana z powodu rdzy, mieszek i gałka zmiany biegów po wymianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissuser Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Właśnie kończy mi się gwarancja w N16 Autko co prawda pracuje jak pszczółka ale nie wszystko widać gołym okiem. Nie wiem na co by tu jeszcze zwrócić uwagę - mam tu na myśli jakieś poważniejsze "wady" których usunięcie po gwarancji byłoby kosztowne :583: Klapa była malowana z powodu rdzy, mieszek i gałka zmiany biegów po wymianie. a co miales z mieszkiem i galka biegow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Zwróc uwage na lampy, tył (paruja-najlepszym sposobem na sprawdzenie jest karcher i jazda)przod parowanie i wypalanie sie soczewek, siedzenia rdzewieja, w 3 drzwiowych szyba drzy, hamulce lubia sie zapiekac, poogladauj silnik czy nie masz wycieków, sprawdz podwozie czy nie rdzewieje, skrzynia biegów-czasami zle wchodzi trzeci bieg a to podobno kwestia wyregulowania, to chyba wszystko co by było. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 a co miales z mieszkiem i galka biegow? Przy ok. 35 tys. km zaczął się strzępić mieszek a z gałki schodzić lakier. W ASO powiedzieli że sama gałka kosztuje u nich chyba coś ze 300-400 PLN więc czym prędzej zareklamowałem. przod parowanie i wypalanie sie soczewek Jak poznać że soczewki wypalone bo założyłem lepsze żarówki (PHILIPS GT-150) i mam wrażenie że świecą dobrze ? Oczywiście parują - myślałem o reklamacji ale ponoć po wymianie i tak jest to samo więc nie wiem czy jest sens - no chyba że ze względu na nowe soczewki siedzenia rdzewieja, hamulce lubia sie zapiekac... No to muszę obejrzeć fotele - są jakieś typowe miejsca gdzie ta rdza się pojawia ? Hamulce były robione (wymiana klocków) więc chyba na razie spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 - od razu sprawdz sobie czy drzwi sie ladnie lekko domykaja - wyregulowac - skladanie lusterek (czasami trzeszczesc zaczyna, drzenie wkladu przy wiekszych predkosciach) - zwijanie sie pasow bezpieczenstwa Wszystkie powyzsze to tylko regulacja, ale w niektorych platna u innych free... warto sprawdzic. Podjedz do jakiegos znajomego na kanal i przyjrzyj sie po umyciu podwoziu. Te powyzsze to tzw pierdomaty, ale czasami pozniej drogo kosztuja, wiec im szybciej tym lepiej. Ale te z najwazniejszych to to co wymienil Bartek czyli reflektory (parowanie, wypalanie sie soczewk), rdzewiejace metalowe czesci foteli przednich. Lekkie rdzewienie pomalu zaczynam u siebie w jeszcze nie rocznym samochodzie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Właśnie kończy mi się gwarancja w N16 Autko co prawda pracuje jak pszczółka ale nie wszystko widać gołym okiem. Nie wiem na co by tu jeszcze zwrócić uwagę - mam tu na myśli jakieś poważniejsze "wady" których usunięcie po gwarancji byłoby kosztowne :583: Klapa była malowana z powodu rdzy, mieszek i gałka zmiany b iegów po wymianie. NIE WIEM JAKI PRZEBIEG ALE WBREW LEGENDOM ŁAŃCUCH ROZRZĄDU(konkretnie napinacz )jeśli gaśnie na niskich lub szarpie to do wymiany .nieżadko już po 60kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Witam, jakosc Twoich soczewek mozna sprawdzic na oko złóz zwykłe zarówki i zobaczysz czy da sie z tym jezdzic lub podjedz do jakiegos warsztatu gdzie ustawiaja swiatła, w tym przyzadzie jest taki guziczek ktory mierzy natezenie swiatła. ja na Twoim miejscu wymieniłbym na nowe ze wzgledu na nowe soczewki jak i nowe lampy, poniewaz moga trafic ci sie takie ktore nie paruja:) Jezeli chodzi o fotele, rdza pojawia sie na całym praktycznie fotelu, zerknij sobie dokładnie, np na składaniu czesci pionowej z pozioma koło zatrzasku pasów bezpieczenstwa. Ktos na forum pisałe ze maluja to hamerajtem, wiec nie wiem czy bedziesz sie w to bawił. Co do hamulców hmmm zawsze mozesz powiedziec ze maja ci sprawdzic :!: Jak cos sobie przypomne to jeszcze napisze. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.