Gość suhy Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Witam,mam pytanie,podczas jazdy po nierównosciach strasznie cos dobija przy kierownicy choć kierownica nie skacze.proszę o odpowiedz ,,,,,,,,,,,,,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 albo łączniki albo krzyżak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Może być sworzeń, silentbloki na wachaczach..... podjedź na kanał lub podnośnik i zobacz organoleptycznie.... ja wymieniałem już wszystko - została przekładnia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Sprawa wygląda tak - stuka i będzie stukać. Co byście nie wymieniali powstają tam luzy, które po prostu będą stukać. Ja tak mam i już się przyzwyczaiłem Info zebrane od znajomego, który pracuje w serwisie aut japońskich. Nie pomaga spawanie, wymienianie, dopasowywanie. To jest po prostu wada produkcyjna, która jak się uwidoczni to już będzie. Na szczęście tych nierówności nie masz zaw iele pewnie, więc to nie jest uciążliwe. Jedyna rada - musisz wymienić cały układ kierowniczy to wyeliminujesz problem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suhy Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 dzęki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Leonidas Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 U mnie też słychać stukanie ale nigdzie luzów nie ma... ani w zawieszeniu ani w układzie kierowniczym więc chyba naprawdę tak ma być. Po prostu podgłoś radio Ale niektórzy twierdzą, że przyczyną stukania mogą być łożyska (tak się to chyba nazywa :roll: ) mocowania amortyzatora bo się wybijają. Jak będę mia chwilę czasu to też sie chyba tym zajmę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpara Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Zgadza sie .Właśnie przez to przechodze :evil: .Wymienilem te mocowania amortyzatora i jedno sie rozsypalo wiec musialem zareklamowac.Ale przez jeden dzien byla totalna cisza w srodku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarros Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 jeszcze moga stukac zaciski hamulcowe jak sie juz na prowadnicach wyrobily!! tak jak to jest u mnie!! :evil: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 jarros, ten problem, który opisuje suhy ma związek z kolumną kierownicy. Po prostu to czuć i słychać, że stuka. Znajomy, o którym było wyżej mówił, że dorabiali nawet krzyżaki ręcznie, pod pojedyńcze auto a to i tak nie pomagało. Stuka i już I to się odzywa własnie tylko na większych nierównościach, np polna droga. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Jak juz kiedyś pisałem- powymieniałem wszystko włącznie z krzyżakami została przekładnia na której powstał luz - podejrzewam jeszcze łożyskow kolumnie kierowniczej - gdzieś w okolicach stacyjki :roll: ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Porównamy te stuki niedługo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 u mnie w k10 tez mialem problemy wlasnie z podobnymi stukami pare razy wymienialem krzyzak bo myslalem ze to on ale w koncu doszedlem do tego iz jak jade po kocich łbach na wprost to telepie i stuka ale jak skrece kierownicą to cisza... wniosek z tego ze jakies zebatki w przekladni w pozycji jazdy na wprost poprostu sie wyrobily i nic sie na to nie poradzi... no chyba ze wymiana przekladni kier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.