Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Almera N15 S-RV


Zell
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne niektórzy z was pamiętają jak zamieściłem raz zdjęcie N15 wyglądającej jak SUV/Terenówka. Miałem na ten temat żywą dyskusję z moim znajomym z Japonii który raczył mi wytłumaczyć co i jak z takimi almerkami. Pomyślałem, że dobrze będzie napisać o tym na forum.

 

Więc od początku.

Tak wyglądała pierwsza wersja S-RV:

N15S04-3.gif

 

N15S05-4.gif

 

N15S05-10.gif

 

Wersję taką robił Autech (nadworny tuner Nissana, jak AMG dla Merola, Abarth dla Fiata itd.) i oprócz widocznych elementów zewnętrznych i innego koloru tapicerki oraz wykończenia kierownicy miał pod maską SR18DE i napędem na 4 koła (nie do dostania bezpośrednio od Nissana, można było tylko z GA15DE lub CD20). Odpowiadam na pytanie, które pewnie padnie: amortyzatory i sprężyny pozostały seryjne.

 

Dalej dowiedziałem się czegoś jeszcze ciekawszego, rok później Autech postanowił odświeżyć S-RV i wypuścił to:

select02.gif

 

select03.gif

 

select04.gif

 

select05.gif

 

Nowy S-RV poszedł bardziej w stronę sportowego kombi. Do wyboru były silniki GA15DE z 4WD, SR16VE z 2WD oraz SR20DE z 4WD. Wesja taka kosztowała w przeliczeniu na nasze około 65 tys. zł co było zaledwie o około 6 tyś. drożej niż wersja GT z SR18DE, napędem na przód i seryjnym wyglądem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlaczego..............

Pewnie dlatego, że auta zamawiało się w Autechu, tak samo jak zresztą z VZ-R N1. A szkoda.

 

Hmm a cabrio było?

Akurat cabrio brak, ale np. model GT i VZ-R był w każdym nadwoziu (3, 4 i 5 drzwi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawe autko.4WD :)

Szkoda ze nie szlo takie cudo na europe

Właśnie dlaczego................... :?:już wiem :wink:

Autech nadworny tuner Nissana

INFO:

"W 1986r NISSAN założył filie Autech,której zadaniem jest produkcja samochodów w krótkich seriach,przeróbki oraz tuning mechaniczny i optyczny samochodów NISSAN"

 

Miałem na ten temat żywą dyskusję z moim znajomym z Japonii

Zell masz kumpla z Japonii .no no nieżle

 

Fajnie wygląda Silvia cabrio tej firmy:

http://images.google.pl/images?q=autech+si...aj+obraz%C3%B3w

 

PS.Ciekawe czy była Almera/Pulsar GTiR (tak jak sunny)

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak by wyglągła Almera Coupe :?:

Gdyby zrobili coupe i to cabrio pewnie by było :D

kolega kupił Honede Civic coupe no i nawet ładnie się prezenutje swoją drogą ten koleś miał Sunny i ma status nissanmaniak na forum a to ZDRAJCA :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak by wyglągła Almera Coupe

Moja jest coupe, widziałeś, żebym miał klamki z tyłu z tyłu :P

 

kurde ciekawe ile takich jezdzi jeszcze , fajnie by bylo cos takiego znalesc:)

Fajnie to by było gdyby u nas była Japonia. Pewnie takich jest jeszcze trochę, ale i tak mają kierę po złej stronie, a przerabianie takich to.... samobójstwo, wiem ile jest zabawy z wrzuceniem silnika z prawostronnej almery, a gdybym miał przekłądkę kiery robić to bym na części nie wyrobił. Jak kiedyś będę w mieszkańcem Kraju Kwitnącej Wiśni to przyślę wam fotki garażu pełnego super nissanków :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zell,u Twoja jest prawie coupe a prawie..... :D

Fajnie to by było gdyby u nas była Japonia.

I co chciałbyś mieć skośne oczy i ten ich język a o piśmie nie wspomnę jakiś robaczki domeczki itp. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do skośnych oczków to zapraszam do pewnego obrazka :P

 

a co do języka powiem ci, że można zdania składać tak łatwo jak w polskim, ale odmiany i ukierunkowywania wypowiedzi dokonuje się poprzez odpowiednie partykuły oraz końcówki czasowników, a nie odmienianie przez przypadki i inne pierdolniki (jak to kiedyś mojej nauczycielce od PL powiedziałem) całych zdań

 

a pismo, cóż, czasem to fajnie jak jednym znaczkiem można całe słowo wyrazić, pomyśl jak szybko się czyta :D

 

a tak wogóle pozatym wszystkim to czysto motoryzacyjnie tam jest poprostu fajniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, zapytam Cię jako znawcę tematu z japońskimi znajomościami. Jaką moc i jakie oznaczenia ma najmocniejszy wolnossący silnik montowany w nismo do 2l pojemności (najlepiej z serii SR20)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z SR20 (i ogólnie też, obecne 2 litrówki są mocowo niewyżyłowane a zmienne fazy mają) to najmocniejszy jest SR20VE 20V (nie, to nie jest 20 zaworowy silnik, to jakieś oznaczenie nissana, nie pamiętam dokładnie co to te V, coś od powietrza chyba). Legitymuje się mocą lekko ponad 200 koni (204) oraz momentem prawie 200 Nm (195...). Występuje on w japońskich Primerach P12 ze skrzynią manualną. Niestety wsadzenie go do aut napędzanych starymi SR'kami to mega drut, nie pamiętam w tej chwili wszystkich różnic ale wiem, że np. przepustnica jest tam sterowana elektronicznie. Ogólnie wychodzi, że łatwiej podmienić go z QG niż z innym SR.

 

Najlepszym rozwiązaniem do naszych autek jest zwykłe SR. SR20VE ma 178 koni i można to w miarę tanio do 200 dociągnąć, a japońskie tunned silniki SR20DE też są mocne (np. z P10 by Autech - 180 koni)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie do Tomka Zell'a było całkiem serio, a na marginesie, to skośnoocy z autechu mogliby zrobić swoją stronę i w wersji anglojęzycznej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak wogóle pozatym wszystkim to czysto motoryzacyjnie tam jest poprostu fajniej

 

Zgadzam się.Jest tam poprostu jedwabiście :grin:.

Gdyby była odpowiednia gotówka wybrał by się człowiek looknąć tą Japonie 8)

A co do języka.Nasz polski też nie jest taki prosty dla obcokrajowców :neutral:

 

POZDRO

 

POLSKA DRUGĄ JAPONIĄ :roll: (może kiedyś)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...