Zell Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Zapewne niektórzy z was pamiętają jak zamieściłem raz zdjęcie N15 wyglądającej jak SUV/Terenówka. Miałem na ten temat żywą dyskusję z moim znajomym z Japonii który raczył mi wytłumaczyć co i jak z takimi almerkami. Pomyślałem, że dobrze będzie napisać o tym na forum. Więc od początku. Tak wyglądała pierwsza wersja S-RV: Wersję taką robił Autech (nadworny tuner Nissana, jak AMG dla Merola, Abarth dla Fiata itd.) i oprócz widocznych elementów zewnętrznych i innego koloru tapicerki oraz wykończenia kierownicy miał pod maską SR18DE i napędem na 4 koła (nie do dostania bezpośrednio od Nissana, można było tylko z GA15DE lub CD20). Odpowiadam na pytanie, które pewnie padnie: amortyzatory i sprężyny pozostały seryjne. Dalej dowiedziałem się czegoś jeszcze ciekawszego, rok później Autech postanowił odświeżyć S-RV i wypuścił to: Nowy S-RV poszedł bardziej w stronę sportowego kombi. Do wyboru były silniki GA15DE z 4WD, SR16VE z 2WD oraz SR20DE z 4WD. Wesja taka kosztowała w przeliczeniu na nasze około 65 tys. zł co było zaledwie o około 6 tyś. drożej niż wersja GT z SR18DE, napędem na przód i seryjnym wyglądem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 No ciekawe ciekawe... Hmm a cabrio było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Bardzo ciekawe Autko ale po zobaczeniu tych zdjec mam nieodparte wrazenie ze ktos sie na kims wzorował? subaru na nissanie czy odwrotnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Zgadza sie subaru jak w morde strzelil Szkoda ze nie szlo takie cudo na europe. I fajna ma kierownice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Właśnie dlaczego.............. Pewnie dlatego, że auta zamawiało się w Autechu, tak samo jak zresztą z VZ-R N1. A szkoda. Hmm a cabrio było? Akurat cabrio brak, ale np. model GT i VZ-R był w każdym nadwoziu (3, 4 i 5 drzwi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Bardzo ciekawe autko.4WD Szkoda ze nie szlo takie cudo na europe Właśnie dlaczego................... :?:już wiem :wink: Autech nadworny tuner Nissana INFO: "W 1986r NISSAN założył filie Autech,której zadaniem jest produkcja samochodów w krótkich seriach,przeróbki oraz tuning mechaniczny i optyczny samochodów NISSAN" Miałem na ten temat żywą dyskusję z moim znajomym z Japonii Zell masz kumpla z Japonii .no no nieżle Fajnie wygląda Silvia cabrio tej firmy: http://images.google.pl/images?q=autech+si...aj+obraz%C3%B3w PS.Ciekawe czy była Almera/Pulsar GTiR (tak jak sunny) POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 17 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 PS.Ciekawe czy była Almera/Pulsar GTiR (tak jak sunny) Hehe... o to już pytałem kiedyś, najmocniejsza była VZ-R N1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 PS.Ciekawe czy była Almera/Pulsar GTiR (tak jak sunny) Hehe... o to już pytałem kiedyś, najmocniejsza była VZ-R N1. Trudno... będziemy najwyżej smigać VZ-Rami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Ciekawe jak by wyglągła Almera Coupe :?: Gdyby zrobili coupe i to cabrio pewnie by było kolega kupił Honede Civic coupe no i nawet ładnie się prezenutje swoją drogą ten koleś miał Sunny i ma status nissanmaniak na forum a to ZDRAJCA :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 kurde ciekawe ile takich jezdzi jeszcze , fajnie by bylo cos takiego znalesc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Ciekawe jak by wyglągła Almera Coupe Moja jest coupe, widziałeś, żebym miał klamki z tyłu z tyłu kurde ciekawe ile takich jezdzi jeszcze , fajnie by bylo cos takiego znalesc:) Fajnie to by było gdyby u nas była Japonia. Pewnie takich jest jeszcze trochę, ale i tak mają kierę po złej stronie, a przerabianie takich to.... samobójstwo, wiem ile jest zabawy z wrzuceniem silnika z prawostronnej almery, a gdybym miał przekłądkę kiery robić to bym na części nie wyrobił. Jak kiedyś będę w mieszkańcem Kraju Kwitnącej Wiśni to przyślę wam fotki garażu pełnego super nissanków :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Zell,u Twoja jest prawie coupe a prawie..... Fajnie to by było gdyby u nas była Japonia. I co chciałbyś mieć skośne oczy i ten ich język a o piśmie nie wspomnę jakiś robaczki domeczki itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 18 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Co do skośnych oczków to zapraszam do pewnego obrazka a co do języka powiem ci, że można zdania składać tak łatwo jak w polskim, ale odmiany i ukierunkowywania wypowiedzi dokonuje się poprzez odpowiednie partykuły oraz końcówki czasowników, a nie odmienianie przez przypadki i inne pierdolniki (jak to kiedyś mojej nauczycielce od PL powiedziałem) całych zdań a pismo, cóż, czasem to fajnie jak jednym znaczkiem można całe słowo wyrazić, pomyśl jak szybko się czyta a tak wogóle pozatym wszystkim to czysto motoryzacyjnie tam jest poprostu fajniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Tomek, zapytam Cię jako znawcę tematu z japońskimi znajomościami. Jaką moc i jakie oznaczenia ma najmocniejszy wolnossący silnik montowany w nismo do 2l pojemności (najlepiej z serii SR20)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 poliglotów zapraszam na http://www.autech.jp/ dla mniej obeznanych z japońskim wystarczy troche poklikac i mozna znaleźć pare ciekawych modów naszych Nismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Z SR20 (i ogólnie też, obecne 2 litrówki są mocowo niewyżyłowane a zmienne fazy mają) to najmocniejszy jest SR20VE 20V (nie, to nie jest 20 zaworowy silnik, to jakieś oznaczenie nissana, nie pamiętam dokładnie co to te V, coś od powietrza chyba). Legitymuje się mocą lekko ponad 200 koni (204) oraz momentem prawie 200 Nm (195...). Występuje on w japońskich Primerach P12 ze skrzynią manualną. Niestety wsadzenie go do aut napędzanych starymi SR'kami to mega drut, nie pamiętam w tej chwili wszystkich różnic ale wiem, że np. przepustnica jest tam sterowana elektronicznie. Ogólnie wychodzi, że łatwiej podmienić go z QG niż z innym SR. Najlepszym rozwiązaniem do naszych autek jest zwykłe SR. SR20VE ma 178 koni i można to w miarę tanio do 200 dociągnąć, a japońskie tunned silniki SR20DE też są mocne (np. z P10 by Autech - 180 koni) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Moje pytanie do Tomka Zell'a było całkiem serio, a na marginesie, to skośnoocy z autechu mogliby zrobić swoją stronę i w wersji anglojęzycznej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Tomek, zapytam Cię jako znawcę tematu z japońskimi znajomościami. Jaką moc i jakie oznaczenia ma najmocniejszy wolnossący silnik montowany w nismo do 2l pojemności (najlepiej z serii SR20)? http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 19 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 skośnoocy z autechu mogliby zrobić swoją stronę i w wersji anglojęzycznej... jest http://www.autech.co.jp/EN/index.html niestety nie wszystkie informacje są zawarte, właściwie to mało co jest napisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 a tak wogóle pozatym wszystkim to czysto motoryzacyjnie tam jest poprostu fajniej Zgadzam się.Jest tam poprostu jedwabiście :grin:. Gdyby była odpowiednia gotówka wybrał by się człowiek looknąć tą Japonie 8) A co do języka.Nasz polski też nie jest taki prosty dla obcokrajowców :neutral: POZDRO POLSKA DRUGĄ JAPONIĄ :roll: (może kiedyś) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Z nasza techniką to My dopiero mamunty po polach ganiamy. ale my dopiero przyspieszamy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.