Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

SR20Di (już De) qwasara


qwasar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wskaźnik temp. na desce nie działa. Właściwą temp. płynu chłodzącego pokazuje zegar na centralnej konsoli ;)

 

[ Dodano: Czw 13 Gru, 2007 09:22 ]

Wczoraj odstawiłem auto do warsztatu Masicz Motor Sport.

Zakładam tłoki od Primy GT (SR20DE), nowe pierścienie i panewki. Głowica zostanie splanowana o 1mm, wyczyszczone zawory, wymienione gniazda zaworów, uszczelniacze i wszystko co będzie konieczne. Jaki to da efekt - pokaże hamownia.

Na wiosnę jak dobrze pójdzie rozpocznę dalsze modyfikacje (przejście z jednopunktu na wielopunkt + ecu z GT).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wóz zrobiony jak tam wrażenia ??

Przy okazji sciagania głowy zrobiliscie fazki pod wryski przydatne przy przejsciu na DE ??

Ps. Wreszcie jakieś grube posunięcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fazki pod wtryski poczekają aż zrobi się ciepło. Brak garażu skutecznie utrudnia jakiekolwiek prace (zwłaszcza w zimie).

 

Na razie nie mogę stwierdzić, że się coś polepszyło, bo przejechałem 25km i nie kręciłem go ponad 2500obr. Na Sylwestra wybieram się do W-wy, więc liczę że się trochę silnik dotrze (będzie w sumie ze 400km).

Kusi żeby nacisnąć mocniej pedał :diabel2: ale się powstrzymuję :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znam to uczucie :D

Nie żałuj świerzej oliwy i nie przekraczaj 4000obr.min i nie wciskaj do deski jak do tych 4000 się dokręcasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Po dzisiejszej wizycie w zakładzie obróbki głowic dowiedziałem się, że splanowali mi głowę tylko o 0,5mm i radzili żeby przejeździć na benzynie co najmniej 2000km. A ja mam dopiero 600km... Kusi żeby depnąć na pedał, ale cóż... trzeba wytrzymać.

 

[ Dodano: Pią 18 Lip, 2008 11:19 ]

Po długich miesiącach zbierania niezbędnych części, został zmieniony kolektor ssący. Przy wydatnej pomocy kolegi "robot", chodzi jak burza ;) Niestety na razie tylko na gazie, bo jeden wtrysk leje i musiałem odłączyć benzynę. Teraz trochę kosmetyki pod maską, wydech z 2" kwasa i hamownia.

 

[ Dodano: Pon 28 Lip, 2008 13:51 ]

Kilka fotek z montażu.

SSA439991.jpg

 

SSA439961.jpg

 

SSA445351.jpg

 

i efekt końcowy:

 

P72600061.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

ciekawe czy dało się zrobić przejście na wielopunkta ??

Ps. szkoda że pozbywasz się samochodu, tyle serca w niego włożłeś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli nie rozsprzedam go na części, to będzie dawcą "narządów". Albowiem pozostałem wierny marce i modelowi. Ujeżdżam od dwóch m-cy "na razie" bezawaryjną P10 GT. Kompletna seria, ale to się zmieni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde to czemu się nie chwalisz ??

Ze swojego starego motoru mozesz przełożyć kolektor wydechowy co go kiedyś portowałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie z tuningu, to jadą do mnie przewody hamulcowe w stalowym oplocie co by lepiej się hamowało (tarcze SBS i klocki EBC są przełożone ze starej primy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...