Gość vidi Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Witajci!Opisywałem w wcześniejszych postach mój problem z gasnącym sunniaczkiem.Mam już przyczynę czujnik Halotronowy.Brzmi to jak wyrok śmierci,nie występuję on jako osobna część cały aparat kosztuje ok. 3500.Ktoś ma jakiś pomysł?Pomocy !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 ok. 3500 to chyba w groszach??? głupi żart mam nadzieję że ten czujnik to ze sklepu? Poszukaj na shrotach? może znajdziesz tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Daj spokój Jak chcesz to ci mogę opylić cały aparat zapłonowy za 150 zł od ga16ds bo myślałem tez w pewnym momencie że mam go trafionego ale wziełem drugi i nie pomogło więc teraz mam 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 W silniku na gażniku jest inny aparat zapł, niż z wtryskiem. Vidi pisze,że ma GA16DS (gażnik,tzw,elektroniczny) U mnie w N14 GA14DS('92 zwykły gażnik,nie elektr.)jest zwykły aparat zapł.bez cz.halla. I teraz nasuwa się pytanie: czy aparat zapł. (gażnik elektr.)jest taki sam jak przy wtrysku?????????????? :?: To w GA są dwa ,czy trzy rodzaje aparatów :?: może więcej :?: POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vidi Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Moi drodzy!Aparatów na Allegro jest od groma tylko nie wiem 1.Czy jest wszystko jedno jaka pojemnosc byle tylko DS i byla zgodnosc pinow 2.Czy wszystkie dane na tabliczce mają być zgodne a jezeli nie to ktore moga byc inne 3.Czy można dopasować halla od innego aparatu Oczywiście wykluczam aparaty z podciśnieniem bo go nie mam oznakowani mojego:D4P86-05-1702 2210078A00 Znalazlem taki D4P86-05-0X03 2210078A00 bedzie pasowal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 oznakowani mojego:D4P86-05-1702 2210078A00 Zdaje mi się,że ten NR 1702(w środku)to jest może numer parti itp.? Pozatym reszta się zgadza :!: Znalazłem takie coś: http://www.allegro.pl/item128075654__apara...owy_nissan.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Moim zdaniem to: To jest tylko jeden problem do rozwiązania tzn czy aparat zapłonowy w silnikach ga16ds i ewentualnie ga14ds z sondą były takie same w przypadkusilnika z recyrkulacją i bez recyrkulacji spalin. A co do numerów to ja mam jeden o numerze D4P86-05-1702 2210078A00 a drugi o numerze D4P86-05-1202 2210078A00. Oba miałem zamontowane i nawet teraz poszedłem przełożyć by sprawdzić jak pracuje na drugim i chyba różnicy zabardzo nie było. Vidi powiedz czy twoja nyska ma recyrkulacje spalin czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 2210078A00 To costo numer katalogowy i jak widac jest taki sam wiec smialo mozesz brac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vidi Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Dzięki za pomoc!!!!Po niedzieli zabieram się za reanimację.Mam nadzieję że aparat jeszcze jest :? [ Dodano: Sob 23 Wrz, 2006 23:59 ] Cerber mam jakiś problem z priv (nie mogę wysłać do Ciebie zapytania)możemy się jakoś skontaktować?Mój mail vidi@interia.pl tel. 696473033.Dzięki z góry!!! [ Dodano: Pon 09 Paź, 2006 21:11 ] Dzieekkiiii Bracia! Słoneczko żyje!!!!! Oprócz Halla wymienic musiałem jeszcze sterownik aparatu zapłonowego (okazał się od Y 10 :smile: ). Musialem jednak prawie na maxa przyśpieszyc zapłon żeby uniknąć "dziury" podczas jazdy i dodac ikry maleństwu. Czy to normalne??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.