Gość sagasti Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Na poczatku chcialem sie z Wami wszytskimi przywitac:),mam nadzieje,ze juz niedlugo przy dobrych wiatrach(wlasnie auto do komisu wstawione)jak sprzedam,to juz zdecydowalem,ze kupuje Almerke:) mam do was takie pytanko,mianowicie spotkalem sie w Almerkach z rocznikow 96-98 z takim wyposazeniem,ze nie posiada wcale elektryki,ale posiada za to ABS,wsp.kier.welur.tapic.-to ok. ,ale zaskoczylo mnie,ze posiada oprocz tego jeszcze klime?! czy byly takie wersje wyposazeniowe?czy klima wtedy byla tylko opcja na zamowienie?bo troche mnie dziwi wystepowanie klimy przy braku elektryki? za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 nie znam się na wersjach ale wiem, ze sporo osób dokłada sobie klimę już poserwisowo wszystkie almerki mają elektryczne lusterka ja mam gx'a (najbiedniejsza wersja) a w serii mam abs i 4x tarczki, a z tego co rozmawiałem z poprzednim właścicielem to klime sobie dołożył po jakimś czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sagasti Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Ale chyba ABS i wspom.kier. to tez byl standard w Almerze N15? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Ale chyba ABS i wspom.kier. to tez byl standard w Almerze N15? Zdarzają się wersje bez wspomagania (widziałem takie trzy :shock: --jak szukałem almy dla siebie) Co do abs-u: Mam wersję swojej N15 SLX (brak abs-u i klimy :sad: )a zato jest: -4x el.sz. -el.lusterka. -wspomaganie -welur -centr. zamek POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...