DINO Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 a ogólnie ile przelatane na tej instalacji bez zaglądania do reduktora?? odpalasz na LPG?? czy na PB?? nie ma kłopotów z porannym paleniem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HCKosmo Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Co do km to nie pamiętam lecz sprawdzę. Był zakładany w 2005r. Mam gdzieś w dokumentach stan licznika na owe czasy. Odpalam na LPG. Pali na strzała. Czasem mam kłopoty po przejechaniu kilku km lecz to wina układu chłodzenia ( temat ciągnę w osobnym wątku ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 to widać że odrazu reduktor do wymiany... 5 lat i odpalanie na gazie .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HCKosmo Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Wymieniłem filtr powietrza. Puki co na pełnym zbiorniku ( 34L ) przejechałem 340 km i jeszcze jechał. Co prawda na zbiorniku było zaledwie ciutke do zera. Więc tu można polemizować co do spalania. Zatankowałem na razie za moje piękne 20zł i zobaczymy na winnik. Tak będzie szybciej. Co do reduktora. To jaki jest koszt wymiany? chodzi o ramy cenowe ( wiadomo że wpływa na to wile czynników ) O Bublach nie rozmawiajmy. Inna rzecz która mnie denerwuje to zbyt niskie obroty na gazie. Takie ostatnio ustawił mi fachowiec od gazu. Generalnie nie gaśnie, lecz na biegu jałowym telepie autkiem, co jest troszkę denerwujące. Leciutkie naciśnięcie pedału gazu zmienia autko w pszczółkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 masz tak reduktor max duży 200 zł zresztą zobacz na allegro patrz na reduktory pod ciśnieniowe jak coś będzie pisało o regulacji ciśnienia to odpada ,,to do sekw na reduktorze masz 2 śruby jedną dużą regulacje możesz wsumie przeprowadzić sam ,,,pierwsze to odnajdujesz register takie pokrętło na rurze doprowadzającą gaz do gaźnika ,,,,trzymasz silnik na 3000rpm i odkręcasz na maxa a potem zaczynasz zakręcać w momencie jak silnik zaczyna przygasać to odkręcasz 1 obrót silnik pracuje stabilnie na wolnych obrotach to zaczynasz kręcić dużą śrubą w jedną stronę i jak silnik zaczyna przygasać to zaczynasz kręcić w odwrotną i też patrzysz na moment przygasania i znajdujesz ZAKRES tego między przygasaniami i musisz ustawić na środku z małą dawką na odkręcenie ..bo jak odkręcasz to wzbogacasz mieszankę ...jest to bardzo proste i tylko tak gazownik Ci to ustawi jak masz za niskie obroty to warto ustawić tak jak pisałem lub opcja nr 2 na dodatkowy obieg gazu ,,,ale to już inna bajka .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HCKosmo Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Przy reduktorze dokręciłem około 1.2 - 3.4 obrotu. Natomiast troszkę pokręciłem tym dużym pokrętłem. Dziwne gdyż reduktor zareagował na małe pokrętło od razu, natomiast tym dużym mogłem kręcić i kręcić i dużej różnicy nie było. Teraz silnik chodzi w miarę, nie super ale przynajmniej nie gaśnie na wolnych obrotach. Do gazownika przejadę się w charakterze reklamacji. Ustawi mi wtedy dokładna dawkę, podłączając się swoimi przyrządami do sądy lub bóg wie gdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 mała to dodatkowy obieg gazu dla wolnych co podaje stałą dawkę ma to zapobiegać gaśnięciu przy skręcaniu ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Najpierw moze napiszcie co to za instalacje, ktorej generacji i na jakich podzespolach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Najpierw moze napiszcie co to za instalacje, ktorej generacji i na jakich podzespołach... czytamy napisał Śmigam sobie takim małym pierdzikółkiem o nazwie Nissan Sunny 1.4 LX mam zamontowaną instalację gazu I generacji. Autko jakoś się kula, swoje latka ma ale zadanie jakie zostało mu postawione wyplenia w 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Sorki, nie ogarnalem. Pewnie reduktor do wymiany jak palony na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 no jak kolega nie chce odpowiedzi posłuchać ,,,to trudno może gazownik to ogarnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HCKosmo Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Dzięki chłopaki za wsparcie, ale wygląda na to że gazownik ogarnął temat. Podjechałem drobna regulacja i silnik pali na strzała, pracuje równiutko, zero dławień itp. To że reduktor dokonuje żywotu to prawie pewne. Więc pewnie sie jeszcze do was odezwę i poproszę was o pomoc. A teraz cały knyf dlaczego tak się działo: Dwie przyczyny. 1 zmiana gazu na zimowy. i 2 czyszczony gaźnik od benzyny, ta czynność może nie ma wpływu przy pracy na gazie ale filtr powietrza już ma. Jeszcze raz wielkie dzięki ( oby nie zapeszyć ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.