Gość gardes Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 witam mam problem, zastanawiamy sie z kumplem co jest albo cos w zawieszeniu ale to chyba nie mozliwe bo bylo robione miesiac temu caly tył i z przodu waznejsze rzeczy i bylo wszystko sprawdzone powiedzial mi mechanik ze w przyszlosci musze wymienic kolumne kierownicza, moj problem polega na ty ze jak jade samochodem zaczyna cos piszczec czasmi na dziurach i wrzuce na luz i jade po dziurach piszczy bardziej i jak stoje w miejscu i cofam a jestem na plaskiej powierzchni tez piszczy moze jaka poduszka pod skrzynia chodzi o ten moment lapania gazu i jak gasze silnik tez piszczy. ucze jezdzic ojca jezdzic i dzisiaj przy zmianie biegow takiej szrpiacej piszczy, jade po miescie 50 na 3 biegu tego piszczenia prawie nie ma tylko obbroty sa wieksze przelacze na 4bieg juz zaczyna ja slychac nawet na malych nierownosciach a o luzie juz niebede pisał bo piszcy wiec sam nie wiem o co chodzi podejrzewam poduszki pod silnikiem albo pod skrzynią prosze o pomoc jakas rade co moze byc moze mieliscie juz kjakies klopoty z tym, mam Primerke p10 z 92 roku 16 16v pozdrawiam i prosze o odpowiedz, z gory dziekuje. i nastepny problem jaki mam to ze kapie olej na paski od silnika i rozrpyskuje mi go po calym silniku kablach masce niewiem skad moze leciec alboe z silnika olej albo z wspomagania bo po trochu brakuje ale chyba nie tyle ile chlapie skad moze leciec, i ostatnio przy chamowaniu u mnie na osiedlu przy progach zwalniajacych i nie tylko ale najlepiej slychać w czasie hamowania cos zgrzyta i do konca nie wiem co moze byc jak cos bedziecie wiedziec to dajcie posta z odpowiedzia dziekii pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adiusz Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 hm sprawa naprawde ciązka .Jesli chodzi o olej to radze sprawdzic zimeringi nieadleko pasków od wpomagania jak i alternatora możliwe ze którys jest nieszczelny i olejek kapie na paski a następnie rozrzuca po silniku.Jesli maska jest brudna od strony pasażera to na 100% własnie to. Natomiast co do piszczenia to nie mam pojecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aro_prezes Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 ale piszczy, czy tez zgrzyta bardziej z pzodu czy z tyłu samochodu, z lewej czy z prawej. nie jesteś w stanie zlokalizowac mniejwięcej skąd to dobiega??przeciez nie skrzypi w całym samochodzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gardes Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 czesc moj problem sie wyjasnił olej kapiacy na paski to byl olej od wspomagania wezyk osierał o pasek i przecierał i rozchlapywał co do zgrzytania przy progach niewiem samo przestało po pewnym czasie.. i najwazneijsza sprawa to piszczenie dalem wlasnei samochod do mechaniuka zaprzyjaznionego i chyb a guma od silnika piszczy bo jest zuzyta i wymieni a osatnio zagotowala mi sie woda w zbiorniczku wyrownawczym i cisnienia nie bylo poszla uszczelka pod glowica i teraz stoi u mechanika i go robi ale powiedzial aby dostac glowice musi zjac sie lancuszkami hehe troche robot bedzie miał i planowanie itd. wymieniam jeszce uszcelki wszystkie i bedzi eteraz peknie chodziło. pozdrawiam milosnikow Nissanow pozdro:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.