hippi Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Witam. Obecnie mam wlany Shell helix plus 10W40 (nie wiem dlaczego ale z takim olejem juz kupilem auto). Standartowo ma on miec wlany 5w40. Moze ktos sie kiedys pomylil - nie bede teraz kombinowal ze zmiana na syntetyk. Autko ma przejechane niecale 90kkm wiec nie duzo. Silnik to SR20DE zagazowany (oczywiscie sekwencja). Moje pytanie brzmi: zmienic olej na Castrola czy pozostac przy Shellu ? Jesli zmienic to dlaczego. Wczesniej smigalem Hondzia '91r i tam lalem Castrol GTX3 i wszystko ladnie chodzilo - ale to byl mineralny. Pozdrawiam PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Pozostań na shellu ja też z takim olejem swoje autko kupiłem. Dobry olej renomowanego producenta i po co zmieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukmack Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Jakoś sporo slyszalem przeróznych opinii o magnatec'u. Podkreślam, ze byly to opinie skrajne - od zachwytu do zawiedzenia. Oszaleć można. Ja to zlewam i zostaję przy tym co jest wlany, czyli shell helix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.