Gość Niko Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Witam! Poporszę o małą poradę elektryczną Przestał mi działać silniczek spryskiwaczy przednich... Że to stało się latem to temat zamarzającej wody itp odpada :wink: Nie chce mi się z taką pierdołą jechać do elektryka więc zrobię to sam. Jednak mim położą się pod autko, odkręcę koło, nadkole i dogrzebię się do silniczka chciałbym się upewnić najpierw w temacie bezpieczników. Niestety w żadnej ksążce nie mogę trafić na informację który bezpiecznik odpowiada za ten silniczek spryskiwaczy... I czy byłoby możliwe, żeby odpowiadał tylko za to :?: Nie zauważyłem, żeby coś jeszcze z elektryki nie działało... Jeśli ktoś wie jaki to jest to poproszę o wskazówki :grin: Podobno jeszcze jest możliwość, że to coś poszło w samym włączniku spryskiwaczy w samochodzie... Ale wycieraczki działają jak trzeba, więc tą opcję uznaję za małoprawdopodobną.... Poproszę o radę Pozdrawiam Niko [ Dodano: Sro 27 Wrz, 2006 ] Ludziska!!! Nikt nie wie który to jest bezpiecznik :?: :idea: Czy wszyscy wiedzą i uważaja moje pytanie za banalne..... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ged Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Mam ten sam problem :/ jesli znasz juz rozwiazanie daj znac masz jakies wskazowki jak sie zabrac do wymiany silniczka czy robisz na czuja bo mnie tez to czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Witam 1 sprawa to czy słychać cokolwiek po właczeniu spryskiwacza, następnie podnieść maskę i sprawdzić czy psika. Rurka prowadząca od pompki do spryskiwaczy może być zgnieciona. Jeśli ta próba nic nie da, to niestety zawiodła elektryka i trzeba się dobrać do pompki i sprawdzić czy dochodzi prąd. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niko Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 To była pompka - silniczek. Nie mając informacji który bezpiecznik za to odpowiada zacząłem od trudniejszej strony. Zdjąłem koło, odkręciłem nadkole i dotarłem do silniczka. Okazało się że był death... Widać było gołym okiem - rdza go rozsadziła, hehehe... Kupilem jekiś zamiennik, chyba fordowski, musiałem tylko zmienić wtyki no i działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 no mi padly 2 tylni i przedni:0 jeden od malucha a drugi podobnie jak kolega od forga:) ja na ostro mam polaczone bez wtyk znaczy sie lutownica rulez:) i teraz smiga... aha jeszcze popsykalem takim czyms co pomaga w nierdzewieniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.