Gość konopnicki Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Nie mam książki od mojej Primery. Stąd od czasu do czasu muszę pytać... Jaki rodzaj oleju jest zalecany przez producenta? Jakie ciśnienie w oponach? Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Ja leje 10w40 Shell helix diesel plus wymieniam co 10 000km. A co do ciśnienia to jak otworzysz drzwi kierowcy to tam jest naklejka i jest napisane jakie powinno byc ciśnienie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zachu Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 ciśnienie w oponach;przy małym obciążeniu -przód 2,3 bar, tył 2,1; przy większym(pasażerowie na tyle) przód 2,4, tył 2,2... ale u mnie sedan, w kombi z tyłu może być inne, pewnie większe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Słyszałem że dobrze sprawdza się LOTOS Semisyntetic 10W 40. Sam używam i jestem zadowolony. Wymiana co 10.000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Ja leję Mobila 10W40 i też nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j_jasiu Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Autko mam od tygodnia Primerka 2.0TD kombi 2001r, jest u mnie zalany 15W40 można zmienić na półsyntetyk?? Ew jakie konsekwencje może mieć taka zmiana, rozszczelnienie?? zacznie brać olej itd itp?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Autko mam od tygodnia Primerka 2.0TD kombi 2001r, jest u mnie zalany 15W40 można zmienić na półsyntetyk?? Ew jakie konsekwencje może mieć taka zmiana, rozszczelnienie?? zacznie brać olej itd itp?? Jaki masz tam przebieg że zalewali go mineralnym? Raczej nie powinno się zmieniać, bo tak jak napisałeś może się rozszczelnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j_jasiu Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Autko mam od tygodnia Primerka 2.0TD kombi 2001r, jest u mnie zalany 15W40 można zmienić na półsyntetyk?? Ew jakie konsekwencje może mieć taka zmiana, rozszczelnienie?? zacznie brać olej itd itp?? Jaki masz tam przebieg że zalewali go mineralnym? Raczej nie powinno się zmieniać, bo tak jak napisałeś może się rozszczelnić. 100 tyś ale autko z książką serwisową więc tyle ma, a w bagażniku znalazłem olej 15W40 ale jakiś no name (nie otwierany). Właśnie zastanawiam się czy ryzykować 10W40 z tego co mi braciak mówił to oleum nie bierze bo już parę km nim zrobił i byłoby widać więc się zastanawiam, zawsze mogę wrócić na minerała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Kto normalny przy przebiegu 100kkm zalewa silnik minerałem :shock: , jeśli ktoś lał mienrał to nie ma opcji żeby miał tylko 100kkm, a książki serwisowe są bardzo często podrabiane :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rrrobert Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Ja mam 190 000 km i leję mobil super 10W40 oleju nie ubywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.