Gość proktolog Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 witam mojej Klamerce niedługo stuknie roczek, przebieg słusznie ponad 20tyś, warszawskie drogi, zawieszenie zrobiło sie troche głosniejsze, w związku z tym chcialbym zapytać: 1. co najszybciej się zużywa - co najczęściej wymienia się w zawieszeniu Almery? - w większości tego typu aut są to gumy drążka stabilizatora, nie wiem jak jest skonstruowane zawieszenie Almery, może tam najszybciej zużywa się coś innego 2. jak wygląda sprawa z zamiennikami? jeździłem Corolką i tam montowanie zamienników gum drążka stabilizatora zwyczajnie sie nie oplaciło, były bardzo kiepskiej jakości, chyba że ktos umial to zrobić sam, odpadał koszt robocizny i mozna było przyoszczędzić chcialbym się tego dowiedzieć zanim pojadę do mechanika żeby np nie zapłacić za wymianę czegoś, co jest w zupełnie dobrym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny38 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Ja zrobiłem prawie 160 tyś po dziurawych śląskich drogach. Na przeglądzie rejestracyjnym stwierdzono zero luzów. Nie mam zamiaru w najbliższym czasie dawać zarabiać jakiemuś naciągaczowi. Widać masz za dużo kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 120 tyś i nic. To akurat w almach jest ok. No chyba że amory padną bo jak sprawdzisz to jest monroe w kiepskim gatunku. Przed pierwszą setką tylko to może się ożenić. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 163 tys i żadnych problemów z tym że tylko 13 tys na polskich drogach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 a u mnie po 30 kkm już coś stuka -prawdopodobnie amorek lub jego górne łożysko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 105 KKM i wszytko OK. Amorki około 70%.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 80 000 Km i wszystko ok - czasem cos stuknie czasem cos puknie ale wszystko ok - na wiosne przegladzik i sie zobaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pagio1 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 80 tys. wymiana lewego łącznika stabilizatora. Przy chamowaniu i ruszaniu coś mi raz puknie, myślę że to wyrobione gumy na wachaczach. Sprawdzę na przeglądzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafs Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 101500km i spoko. Tyle ze ja sie woze jak taryfiarz. Jak koniecznie musisz kase na zawias wydac, to podjedz do mnie. Moge ci za 450zl oponki podpompowac... :grin: a swoją droga ciekawe praktyki mają byli właściciele toyot. naprawa zawieszania co rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.