Gość waldilis Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Pisałem już wcześniej że moja primera 1,6 p11 troche muli. Doradziliście mi bym sprawdził błędy ( ten sposób z drucikiem) wyszło mi 55 czyli ok sonda też ok, wymieniłem filtr paliwa ale dalej to samo. Mam też sprawdzić przepływkę ale nie wiem gdzie i jak. Jeśli to ta cholerna przepływka to co się z tym robi, wymienia, naprawia. Ktoś mi mówił że nowa kosztuje ponad 3 tysiące. prosze o pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie kupiłem nie dawno nowy akumulator, sprzedający koleś wcisnął mi 54W, czy aby nie za mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Akumulator 55 Ah może być. Jeżeli jest padnięty przepływomierz, to wolne obroty bedą falować. Aha przepłyomierz bardzo rzadko pada w tych silnikach, jakbedzie przerwany drucik to padnięty jak nie to wiadomo :wink: Na pierwszy ogień zacznij od sprawdzenia i ewentualnie wymień filtr Powietrza, a jak to nie pomoże to proponuje przeczyścić przepustnice. Kiedyś to gdzieś pisałem, ale nie moge znaleźć linka więc: Zapomniałem porobić fotek do działu zrób to sam. Ale jest to proste i nic nie można popsuć. 1. Zdejmujesz obudowe filtra powietrza - trzeba odpiąć rurkę z odmą z przodu i z tyłu od spodu mniej więcej na środku obudowy. 2. Przepustnica przykręcona jest 4 śróbami na klucz imbusowy (rozmiar 6). 3. Odpinasz kostki od czujników (w GA16DE są 4 sztuki) 4. Odpinasz linkę od gazu - trzeba ją pchnąć jakby do przodu i wysunąć w prawo (stojąc od strony przodu auta). 5. Odpiąć wąż z wodą (na dole z lewej od strony tyłu przepustnicy i z prawej cieńszy też z tyłu). 6. Czyściłem benzyną ekstrakcyjną a tam gdzie nie pomogło rozpuszczalnikiem uniwersalnym. 7. Odkręciłem przepływomierz (jest przykręcony 3 śróbkami) i druciki delikatnie miękkim pędzelkiem benzyną ekstrakcyjną - od razu zrobiły się jaśniutkie a nie jak przedtem czarne i zasyfione. 8. Poskładałem w odwrotnej kolejności i auto wydaje się mocniejsze. Życze powodzenia i pozdrawiam Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 można też wpiąc się w złącze i sprawdzić jakie napięcia podaje zaleznie od obrotów i obciążenia. Poza tym jak napisał Jarkk, warto przeczyścić bardzo delikatnie bo przepłwomierze lubią się brudzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldilis Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Wolne obroty są w porządku, a filtr powietrza zmieniłek zaraz po kupnie auta czyli miesiąc temu. Musze przeczyścić ten przepływomierz i przepustnice i zobaczymy. Dzięki jarkk, dzięki cornholio78. [ Dodano: Czw 28 Wrz, 2006 14:02 ] Mam jeszcze jedno pytanie. Słyszałem że jak auto stoi długo bez prądu ( a mój stał ponad pół roku) to mogą wystąpić błędy w komputerze. Podobno jak się go podłączy do odpowiedniego sprzętu to można te błędy wykasować??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 ( a mój stał ponad pół roku) to już wiadomo skąd ma muła :wink: Wyczyść przepustnice i wyprostuj mu rure na jakiejś trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Wolne obroty są w porządku, a filtr powietrza zmieniłek zaraz po kupnie auta czyli miesiąc temu. Musze przeczyścić ten przepływomierz i przepustnice i zobaczymy. Dzięki jarkk, dzięki cornholio78. [ Dodano: Czw 28 Wrz, 2006 14:02 ] Mam jeszcze jedno pytanie. Słyszałem że jak auto stoi długo bez prądu ( a mój stał ponad pół roku) to mogą wystąpić błędy w komputerze. Podobno jak się go podłączy do odpowiedniego sprzętu to można te błędy wykasować??? ECU resetujesz wchodząć i9 wychodząc z autodiagnostyi, to co juz robiłeś ale miałem przypadek że takie resetowanie nic nie dawało, dopiero po podłączeniu do złacza diagnostycznego można było usunąć błędy ale faktycznie mógł się zastać......... sprawdzaj tylko olej czy ok i daj mu troche po garach :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Słyszałem że jak auto stoi długo bez prądu ( a mój stał ponad pół roku) Paliwo tankowałeś po takim długim postoju? może to tego wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Słyszałem że jak auto stoi długo bez prądu ( a mój stał ponad pół roku) Paliwo tankowałeś po takim długim postoju? może to tego wina racja może masz połowe wody w baku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldilis Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Pewenie że tankowałem po tym długim postoju. Zauważyłem też że jak otwieram korek od wlewu to zawsze wylatuje dużo powietrza, nie wiem czy to normalne. Dzisiaj jade do kolesia który ma minie podłączyć do komutera, wczoraj z nim rozmawiałem i mówi że sprawa jest do opanowania, zobaczymy. Dam znać co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 nie wylatuje tylko jest zasysane i tak ma być w aucie z wtryskiem, katalizatorem 3-drożnym i co za tym idzie odpowietrzeniem baku puszczonym przez filtr z węglem aktywnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 nie wylatuje tylko jest zasysane i tak ma być w aucie z wtryskiem, katalizatorem 3-drożnym i co za tym idzie odpowietrzeniem baku puszczonym przez filtr z węglem aktywnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldilis Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 No Nareszcie doszedłem do ładu. Wymieniłem filtr paliwa i przeczyściłem przepustnicę, nie była mocno zasyfiona ale pomogło. Nie mogłem uwierzyć, jakbym jechał innym samochodem. Dzięki za pomoc chłopaki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.