Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dziwne "trzymanie" wysokich obrotów....

Gość MariuszH
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej !

Mam niestety ostatnio taki problem - zapalam auto na ssaniu i jadę. Niestety obroty wskakują wg. mnie o wiele za wysoko - nawet na ssaniu. Nie mam obrotomierza żeby sprawdzić ile dokładnie jest tych obrotów. Wczoraj przejechałem 5 km po mieście a obroty nie spadały. Zaznaczę że nie jest to stałe zjawisko. Dzisiaj rano odpaliłem samochód i wszystko było normalnie. W ciągu ostatnich 3 tygodni takie "hocki-klocki" zdarzyły mi się 4 razy. Gdy wyłączałem silnik ( obroty trzymały cały czas ) to tak jakbym wyłaczał silnik wciskając gaz ( po odcięciu zapłonu próbuje jeszcze coś tam spalać i "rzuca" ze 2 razy silnikiem ) - chyba że źle coś opisuję - nie jestem dobry z mechaniki. :oops:

Korzystając ze sposobu podanego na stronie AC Nissan rozebrałem i przeczyściłem urządzenie rozruchowe, aczkolwiek u mnie wszystko było w porządku - styki nie były wypalone.

Zastanawia mnie co może być jeszcze nie tak ? :?

Coś z przepustnicą ?

Może ktoś ma jakieś inne pomysły na taką przypadłość ?

Pozdrawiam.

rozumiem że chodzi o nie spadające obroty na luzie...

pytanie jescze czy spadają po tym jak sobie stoisz (przy włączonym silniku) przez jakąś minute??

jeśli tak to zainteresuj sie silniczkiem krokowym

szczerze mówiąc takie doświadczenia mam jeszcze z poloneza :D - nie wiem jak to wygląda w nyskach...

aaaa - no i spójrz http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=20735

Hmmm.. Mam silnik na gaźniku więc chyba nie mam silnika krokowego - a może się mylę ?

Tak wysokie obroty są stałe - jak jadę to silnik jest obciążony i to nie jest aż tak odczuwalne, ale wtedy mogę jechać nie wciskając pedału gazu.