Gość czaro Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Jak w temacie - jak zlikwidować wahanie się wskazówki pomiędzy o a 60 km/h? Może wymienić linkę czy to już wina licznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 nidy rydy .. ani wina zebarki wskrzyni ani linki tylko predkosciomierza.. ten tym tak ma ... ja juz na to przetsalem zwracac uwage... i taj ezrze powyzej 60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartolomeo Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 też mnie to zastanawiało Ale też przestałem zwracać na to uwagę Choć co ciekawe - przed zmianą licznika tak nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość akira Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 A u mnie nigdy licznik sie nie wacha jaką ma mieć predkość na liczniku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Jakie znowu wahanie? Jak jadę równo to nic się nie waha... tylko jak przyśpieszam albo hamuję to wskazówka się rusza, ale zawsze myślałem, że tak ma być... :roll: Zawsze możesz podkleić czymś wskazówkę do cyferblatu licznika na 60km/h lub innej wybranej prędkości. A bardziej serio możesz sprawdzić, czy linka jest dobrze wpięta w licznik i ewentualnie stan linki na końcach. Ale to raczej nie będzie powód wahania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Swoją dogą jak samochód ma już parę latek to wszystkie mechanizmy są już troszkę "wyjeżdżone" i mają do tego prawo. U mnie np. w 100 NX'ie takie zjawisko zachodzi w Micrze zaś nie. I z tego względu, że między tymi dwoma samochodami jest 9 lat i 130tkm przebiegu różnicy zakładam iż to zjawisko jest normalne w straszym samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 powiedział co wiedział i skwitował najlepiej jak sie dało.. nic dodac nic ując.. zagadneinie rozwiązane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 w mojej k11 z 96 roku nic takiego sie nie dzialo w brata k11 z 95 latalo jak w starych samochodach - zuk czy cos takiego wiec nie wiem czy to moze byc tak ze "ten typ tak ma" podejrzewam ze to cos z linka - poluzowana, wytarta, czy cos w tym rodzaju... zwlaszcza ze jakktos wymienial olej w skrzyni to mogl ja uszkodzic - bo trzeba ja odkrecac zeby wlac ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał79 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Najprawdopodobniej licznik był cofany, dlatego może drgać, winna może też być linka kiedyś tak miałem i po kilkuset kilometrach się zerwała kupiłem nową z pancerzem i wszystko było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Raczej nie cofany, poprostu wiele k11 tak ma niektorym drga caly czas, niektorym przy przyspieszaniu badz hamowaniu a niektorym wogole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bazyl_21 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 ja proponuje jednak sprawdzic linke mialem zle dopieta za liczniekiem (tam jest taki zatrzask) powyzej 80 mi zaczynala skakac jak zaczolem robic blaty do licznika i wpialem pozadnie nawet przy 130 idzie gladko przed nie wymienionym rozrzadem maxa nie sprawdzalem jeszcze :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 kumpel ma coś takiego w vw ogórku '74 jak jedziesz 60 to nie wiesz czy 30 czy 60 zużycie linki i może też mechanizmów które nią kręcą :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Mój znajomy z una kupił używany licznik ( z obrotomierzem) to tam też mu tak zaczeła skakać ale po 70 ustatkowywuje się Napewno nie wina linki, możliwe że zapięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Jak już wcześniej pisałem to jest wina połączeń mechanicznych i na pewno wieku i przebiegu auta. To tak samo jak z plastikami we wnętrzu zapytasz się dlaczego lubią sobie czasami poskrzypić albo z tapicerką, że jest wytarta etc. W starszych samochodach jest to poprostu normą, że coś nie działa jak w dniu jego zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.