Gość jarkk Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 (edytowane) Dlaczego ktoś wyedytował mój podpis i dane w profilu ? Na forum nz nikt nie edytuje podpisów i danych, jeżeli wskazują na nkp. Tu widać niestety chyba się komuś w głowie przewróciło. Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez jarkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wk112 Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 nie wiem czy taka odpowiedz cie ucieszy? ale w przypadku tych srub nie znajdziesz na wolnym rynku odpowiednikow katalogowych (ze wzgledu na dlugosc nie gwintowanej szpilki, na ktorej pracuje tuleja wahacza) sam gwint jest drobnozwojny. Zeby bylo smieszniej sruba jest, ze wzgledow wytrzymalosciowych, zrobiona ze zwyklej stali - zadnego hartowania tylko zabezpieczona antykorozyjnie. pozostaje raczej tylko ASO albo rynek czesci wtornych. jezeli na Twoich srubach pojawily sie przetarcia (zmniejszenie srednicy) BEZWZZGLEDNIE wymien te sruby - aby nie zrobily ci niespodzianki i w najmniej oczekiwanym momencie (zakret) nie ulegly zerwaniu. nie wiem niestety jaka jest ich cena w ASO - ale tak sztrzelam okolo 25 PLN za kpl z nakretka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aro_prezes Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 zmniejszona średnica tej śróby daje efekt taki sam jak zużyty wahacz, do tego potrafi jeszcze uszkodzic tą łapę która trzyma wahacz do nadwozia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Zeby bylo smieszniej sruba jest, ze wzgledow wytrzymalosciowych, zrobiona ze zwyklej stali - zadnego hartowania jeszcze się niespotkałem zeby oznaczenie na takich srubach było niższe niż 8,8 co ozncza podwyzszona twardość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wk112 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 jeszcze się niespotkałem zeby oznaczenie na takich srubach było niższe niż 8,8 co ozncza podwyzszona twardość az tak bardzo sie im nie przygladalem ale zdaje mi sie ze wlasnie nie bylo zadnego oznaczenia klasy wytrzymalosciowej z cala pewnoscoa sa to sruby niestandardowe pzodrawiam WK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 tez mi sie wydaje ze powinny byc wytrzymale, wkoncu wszystko niosa, jak masz luz to lepiej poszukaj nowej lub uzywki w dobryma stanie.. tak z drugiej strony dziwie sie ze mogla sie wytrzec, bo elementem, ktory sie wyciera sa te teflonowe wkladki w wahaczu... ewentualnie ktos nie dokrecil mocno nakretki i sie ruszala (sruba) w uchwycie.. a powinna byc mocno dokrecona.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) del Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez jarkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość durom Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Na obrazku pokazana jest prawa strona. Ze względu na brak dostępu nie wyciągniesz ani nie wsadzisz tej śruby bez odkręcenia tego elementu od nadwozia. Przy skręcaniu najpierw wkładasz śrubę później przykręcasz wszystko do nadwozia a potem skręcasz na mocno. Słyszałem też że niektórzy po odkręceniu wahacza wkładają śrubę odwrotnie aby nie trzeba było następnym razem odkręcać tego elementu od nadwozia ale czy to jest dobre zagranie to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 (edytowane) del Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez jarkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 ja kiedys probowalem wsadzic (a raczej odkrecic) od zewnatrz ale i tak brakowalo mi miejsca zeby ja wyciagnac...chyba, calosc jest mocno skrecona a nakretka jest zabezpieczona przed odkrecaniem, wiec chyba nie ma to na nic wplywu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 A czy ktos zna nominalne wymiary tej śruby :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Witam. Podaję wymiary śruby licząc od odsadzenia łba: - długość części walcowej ( do poczatku stozka przejściowego) - 102 mm; - długość do końca stozka przejsciowego - 108 mm; - długość całkowita - 135 mm; - średnica części walcowej - 12,4 mm; - gwint - M 12x1,25 Śruba utwardzana 8,8. Zamienniki niedostepne. Cena w ASO- 52 zł. Śruba ma być założona tak jak na rysunku, zamiana niewskazana i nic nie da - i tak nie da się wyciągnąć. Śruba wytarta MUSI BYĆ WYMIENIONA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Ja też mam tak założoną że trzeba całe mocowanie wyjmować przy wymianie wahacza Zgadzam się z przed mówcą taka siruba musi być wymieniona :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Piekne dzięki, jak tylko dorwe te śruby to wymieniam. Na pewnoisie pochwale jaki rezultat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 dorwałes te sruby? gdzie i za ile??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Piekne dzięki, jak tylko dorwe te śruby to wymieniam. Na pewnoisie pochwale jaki rezultat Wymień, wymień. U mnie te właśnie śruby były przyczyną stuków, których za cholerę nikt nie umiał zdiagnozować. Kosztowały mnie po 30zł za sztukę i kupiłem poza serwisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 gdzie kupowałes? podaj sklep oki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 gdzie kupowałes? podaj sklep oki? To nie był sklep. Podjechałem kiedyś zrobić geometrię do pewnego zakładu w Kielcach, a koleś mi powiedział, że geometrii mi nie zrobi bo mam luzy na zawieszeniu i jeśli chcę to mi powymienia te śruby i wtedy mi zrobi geometrię. Kazałem zrobić i zrobić. Na FV miałem potem kwotę 30zł za sztukę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gibi Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Orientujecie się czy musze wymieniać wszystkie tulejki jesli luzy mam od strony koła - od strony nadwozia jest wszystko OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flejti Opublikowano 1 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2020 W dniu 4.10.2006 o 14:41, emeryt03 napisał: Witam. Podaję wymiary śruby licząc od odsadzenia łba: - długość części walcowej ( do poczatku stozka przejściowego) - 102 mm; - długość do końca stozka przejsciowego - 108 mm; - długość całkowita - 135 mm; - średnica części walcowej - 12,4 mm; - gwint - M 12x1,25 Śruba utwardzana 8,8. Zamienniki niedostepne. Cena w ASO- 52 zł. Śruba ma być założona tak jak na rysunku, zamiana niewskazana i nic nie da - i tak nie da się wyciągnąć. Śruba wytarta MUSI BYĆ WYMIENIONA! Witam Sory za odgrzanie kotleta ale malo jest w necie informacji jak sobie z tym poradzić. Ja trochę męczę temat i tak jak juz ktoś napisał zamiennika śruby nie ma, kupiłem jakaś z zawieszenia tył vw golfa o długości 132mm (nie liczac lba śruby) ale jest za krótka i zbyt mala średnica części niegwintowanej. Postanowiłem kupić zwykłą śrubę M16, którą mi przerobi tokarz ale brakuje mi tutaj kilku wymiarów, które podałeś a pozostałe nie wiem czy dobrze odczytałem z tekstu. Czy moglby ktoś uzupełnić i ewentualnie skorygować rysunek który zrobilem? Tutaj przedstawiam śrubę firmy swag którą kupiłem ale nie bylo chyba sensu wiec pozostale osoby niech nie wydaja niepotrzebnie pieniedzy: Śruba SWAG 32 90 1200 Rozmiar klucza: 19 Długość [mm]: 132 Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny Jakość/Klasa: 10.9 Strona zabudowy: Oś tylna Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5 Ciężar [kg]: 0,13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.