Gość sr20di Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 jak w tytule czy warto odizolować kolektor dolotowy od głowicy z jakiego materiału podkładke wykonać ? i jakiej grubości powinna być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Możesz troszke dokładniej powiedzieć co chcesz osiągnąć :?: Czy chodzi Ci o cieplne odizolowanie kolektora dolotowego :?: Kolektory wydechowe owija się specjalną taśmą żaroodporną, więc możesz coś takiego spróbować zrobić z kolektorem dolotowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 chodzi o to zeby kollektor ssacy nie przejmowal ciepla z glowicy. a nagrzewa sie dosyc znacznie. moim zdaniem warto jakiej grubości powinna być ? czym grubsza tym lepiej ogranicza Cie dlugosc szpilek. ja bym dal 5mm-10mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 no właśnie nagrzewa się cholernie od głowicy , a z jakiego materiału powinna być taka dodatkowa uszczelka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Ale przecież tą podkładką jak ją dacie to też będzie się nagrzewało powietrze, bo podkładka też będzie gorąca i będzie podgrzewała powietrze przelatujące i oddawała ciepło na kolektor. Z resztą dając podkładke zmienia się nieznacznie pojemność układu dolotowego. Żeby nie nagrzewał się kolektor od głowicy to podkładka musiała by być z jakiegoś materiału który słabo przewodzi ciepło i nieodkształca się na jego skutek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 NA ebayu jest mase tych podkłądek, gdzieś w GT to testowali w silniku Hondy 2.0... Podkłądka rzeczywiście zdała egzamin, sporo zmniejszyłą temperature powietrza wpadajacego do silnika, z tego co pamietam przyrost mocy ok 3-4KM Jak ktoś ma tą gazete to niech mnie poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 takie płytki najlepiej zrobić z ebonitu, na pewno wpływają na plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 A gdzie to mozna nabyć ?? Zrobił bym eksperymentalnie do swojego dupowozu taką uszczlkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 dowiedziałem się że dobry jest również TEKSTOLIT używany jako tablice izolacyjne pod liczniki prądu , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Z metalu raczej będą bez sensu, bo on przewodzi ciepło tak jak już wcześniej pisałem i też będzie podgrzewał powietrze. Warto by było od razu policzyć czy jak się zrobi taką podkładke i zwiększy pojemność układu dolotowego to czy taka zmiana wpłynie na plus, bo jeśli tak to warto wyliczyć ile max można powiększyć pojemność dolotu i założyć dość grubą podkładke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 NA ebayu jest mase tych podkłądek, gdzieś w GT to testowali w silniku Hondy 2.0...Podkłądka rzeczywiście zdała egzamin, sporo zmniejszyłą temperature powietrza wpadajacego do silnika, z tego co pamietam przyrost mocy ok 3-4KM Jak ktoś ma tą gazete to niech mnie poprawi. czy pamiętasz naszą rozmowę dokładnie na ten sam temat sprzed 2 miesięcy?proponuję dorobić to z teflonu i uszczelnić czymś odpornym na wyokie temperatury,choć sam teflon powinien już wystarczyć.Jak będę miał starą uszczelkę to zrobię to już niebawem właśnie z teflonu :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 ja mam na pęki starych uszczlek ale nie w tym rzecz, osoba ktora miala to dla mnie zrobić z teflonu poweidziała że to nei da rady - to nie ten sam teflon co na patelni a szkoda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 to prawda że nie ten z patelni...ale ja już dorabiałem takie uszczelki teflonowe pod gaźniczki i zdały egzamin świetnie,nie nagrzewały się tak jak bez uszczelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Gość by mi to dorobił z normalnego białego telfonu, hmmm może zaryzykuje do primki LPG... Grubość jakieś 3mm myślę że styknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 nie radze przesadzac z grubością takiej uszczelki wtryskiwae paliwa też muszą sie znajdować w odpowiednim miejscu względem zaworu ktoś podał żeby zrobić 10 mm według mnie to za duzo :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 nie wiem czy w SR20Di woda nie płynie przez kolektor i nie da sie tego ominac jesli dobrze pamietam ostatnio zaslepiłem ale tylko przepustnice, a i tak przez dolna czesc kolektora płynie woda takze zawsze bedzie sie grzał w SR20Di nie uda sie i nie wiem czy jest sens izolowanie go, w wielopunktach jest oddzielone wyjscie z głowicy, popatrz u siebie sr20di popatrz od spodu jesli sie myle poprawcie mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 ktoś podał żeby zrobić 10 mm według mnie to za duzo :/ nie pomyslalem o wtryskiwaczach bo ich nie mam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 SR20Di i SR20De mają indentyczne rozwiązanei co do wody, w obu przypadkach woda wylatuje zgłowki tuż przy pierwszym garze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.