Gość Molossus Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Witam To mój pierwszy post na forum i niestety od razu z problemem. Niby banalny ale jednak. Kupiłem sobie nową linke szybkościomierza do 100nx 94 r i nie wiem gdzie ją wsadzic po prostu nic od spodu nie widac. Problem polega na tym że nie potrafie się dostac do licznika, czy trzeba rozbierac CAŁĄ tapicerke nad licznikiem? Czy linka jest podłączona bezpośrednio do licznika? (macam macam i nie umie wymacac dziury na linke i rowków na zacisk) HELP! :oops: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 A z której strony masz obrotomierz, bo o ile pamiętam to setki z 1994 roku już nie mają licznika na linke tylko elektronicznie i dlatego nie możesz wymacać miejsca na linke. Albo masz walnięty czytnik który podaje sygnał do licznika albo coś przy samym liczniku np. jakiś kabel nie styka lub coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Molossus Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 A z której strony masz obrotomierz, bo o ile pamiętam to setki z 1994 roku już nie mają licznika na linke tylko elektronicznie i dlatego nie możesz wymacać miejsca na linke. Albo masz walnięty czytnik który podaje sygnał do licznika albo coś przy samym liczniku np. jakiś kabel nie styka lub coś innego. Właśnie tego się obawiałem - mam obrotomierz po prawej a szybkościomierz po lewej stronie (inaczej niż w wersjach przed liftingiem). Z tym że w sliniku jest wyjście na linke szybkościomierza, linke już mam i do silnika pasuje. Mój wujek doszedł do tego samego wniosku co Ty, z tym że powiedział, że linka może by podpieta gdzieś indziej a nie na bezpośrednio na licznik, potem sygnał jest jakoś podawany na licznik. Nie wygląda mi to za ciekawie, sprawdze co piszą w manualu który ściągnąlem z tego forum ( DZIĘKI!! za umieszczenie za serwerze) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 W Sunny i 100nx po lifcie (czyli generalnie od aut 01.93) nie ma żadnej linki do prędkościomierza. Jest tylko impulsator(możliwie że padnięty) wmontowany w skrzynię w miejscu gdzie wchodziłaby linka. Podobnie miałem w starej Alfie 33. Tą co kupiłeś ,to pewnie linka do wersji sprzed liftingu. Ktoś kiedyś pisał na 100NX Squad, że w liczniku miał któryś układ poddymiony 8) (pewnie odpowiedzialny za prędkościomierz) - przelutował go i chodzi jak złoto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Molossus skoro piszesz, że masz wejście w skrzyni na linke i ona pasuje idealnie to myśle,że w tym miejscu powinien siedzieć poproetu impulsator którego nie ma a on daje sygnał na licznik. Gdzieś w tej okolicy pewnie masz też jakąś kostke która jest do niczego nie podpięta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Dobra powiedz nam czy masz pomalowane calkowicie zderzaki pod kolor nadwozia czy sa na nich czarne paski, czy deska jest czarna?Jak wyglada obudowa filtra powietrza? Od 1993 auta przeszly lifting, ale w dowodzie jest data pierwszej rejestracji. I tak kazdy z moich Nxow mial w dowodzie 1993 r. a byly to auta przed liftem. Zeby dostac sie do licznikow trzeba zdjac wszystkie plastiki wogol zegarow, nastepnie odkrecic 4 srubki przy zegarach i powinny wyjsc jesli nie masz linki podlaczonej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Żeby stwierdzić czy powinien mieć linke czy impulsator wystarczy, że podał nam, że ma obrotomierz po prawej (osobiście już nie pamiętam która to będzie wersja). Wersje gaźnikowe miały odwrotnie niż wtryskowe a tylko wtryskowe były z impulsatorem. Gaźnikowe zawsze były na linke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Żeby stwierdzić czy powinien mieć linke czy impulsator wystarczy, że podał nam, że ma obrotomierz po prawej (osobiście już nie pamiętam która to będzie wersja). Wersje gaźnikowe miały odwrotnie niż wtryskowe a tylko wtryskowe były z impulsatorem. Gaźnikowe zawsze były na linke.Jesli po prawej to wtrysk, ale ktos kiedys na forum NXow mial zegary z innej wersji i mial wlasnie problem z zegarami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Molossus Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Dobra chłopaki sorry za zamieszanie zaraz wszystko wyjaśnie. Moja wersja jest po lifcie ale ma wymienioną skrzynie biegów na z wersji starszej ta osoba z forum Nx z problemem z licznikiem to pradopodobnie poprzedni właściciel (niebieski NX). Reasumując musiałbym kupic licznik ze starszej wersji i szybkościomierz będzie działał ale nie będzie działał obrotomierz. Z deszczu pod rynne . Jedynym rozwiązaniem jest customowe dorobienie dodatkowego licznika szybkościomierza a ten w środku zostanie "martwy". Pozdrawiam i dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Czyli Twój NX jest najprawdopodobniej byłym Nxem Chrosty i jeśli to jego to napewno jest po lifcie. A nie da się do Twojej skrzyni dołożyć impulsatora dającego sygnał lub wyjąć sam prędkościomierz z zegarów i wsadzić ten napędzany linką pozostawiając reszte zegarów tą co masz :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Molossus Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Cd. problemu Byłem przed chwilą u mechanika. Powiedział mi że brak prędkościomierza może wpływac na spalanie i na nieprawidłową prace silnika. Na luzie lub na postoju silnik może chodzic dobrze ale w ruchu po prostu chodzi na ustawieniach "default". I tu jest własnie ta kwestia o której wspomniał Mrozu- czy nie dało by się wsadzic na obecną skrzynie (wymienioną ze starszego modelu - jest na linke) impulsatora? przykładowo takiego http://www.allegro.pl/item131554313_potecj...ort_mondeo.html czy do nissana też są takie? Męczy mnie to troche :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chrosta Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Witam! ja posiadam oryginalny impulsator z NIssana Primery jezeli chcesz a podjedziesz sobie do JZ to Ci go dam:) nie pasuje w miejsce skrzyni jedynie co trzeba by wyprowadzic linke ze skrzyni i i złaczyc jakos to z impulsatorem zeby obracała nim, a jezeli chodzi o spalanie to to jest prosta instalacja zasila tylko licznik i to nie ma nic wspolnego ze soba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Molossus Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Witam! ja posiadam oryginalny impulsator z NIssana Primery jezeli chcesz a podjedziesz sobie do JZ to Ci go dam:) nie pasuje w miejsce skrzyni jedynie co trzeba by wyprowadzic linke ze skrzyni i i złaczyc jakos to z impulsatorem zeby obracała nim, a jezeli chodzi o spalanie to to jest prosta instalacja zasila tylko licznik i to nie ma nic wspolnego ze soba Uff uspokoiłes mnie, jak coś to się zgłosze! dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.