Gość primera75 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 mam problemy jak jest silnik rozgrzany w pracy silnika. obrotomierz cyklicznie sie waha od 600 do 850 obr/min. jak napedzam auto to przy około 2000 obrotow czu stanowcze szarpania i dopiero po przekroczeniu 3500 obrotów jakby szedł lepiej. w serwisie nisana twierdza że to moze być przepływaka lub sada lamba pierwsza, gdyż pracuja w niepełnym zaktresie. wazne lub nie. na poczatku roku wymieniłem czujnik obrotu wały bo wypadała iskra( odczyt z komputere) teraz takiego bledu nie ma a zachowanie jest podobne. problem w tym że przeplywka kosztuje w nissanie 2500 zotych a w Boshu 900. ale ciagle nie mam pewniości czy to przepływka powoduje te szarmanie przy napedzaniu czy ktos mi moze cos poradzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 w aso powinni dać ci na piśmie co się zepsuło , jeśli robili analizę i wziąć za taką diagnozę odpowiedzialność.Sprawdź dokładniej czy to nie jest ta przepływka za 200 zł w aso.Najpewniej byłoby zamienić się na chwilę przepływką od kogoś kto też ma qg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primera75 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 powiedzieli ze jak wymienia przepywomierz kupiony u nicg za 2500 ti wtedy wezmą odpowidzialność jakby to cos innegobyło te silniki QG to krutka seria i sam BOSCH w Warszawie musiałby to przepływke sciagać z niemiec, ale czy te wahania obrotomierza i szarpania przy 2000 obrotów to jest objaw typowy dla przeplyweki w tych silnikach? kto mi mówił że jak przeplywka padnie to cały czas mocy nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilwar00 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Łańcuch rozrządu , warto sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 nie rozumiem problemu. Pożycz od kogoś taką przepływkę i będziesz wiedział czy się skończyły problemy z silnikiem. Jeśli się nie skończą, to pojedziesz do serwisu na sprawdzenie i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Łańcuch rozrządu , warto sprawdzić Też mi te objawy pasują do łańcucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 własciwie to przepływka nie powinna powodować takiego świrowania choc zawsze jest jakaś szansa że to jednak ona, możliwe jak koledzy piszą że rozrząd ma juz takie luzy że powoduje takie bujanie obrotów, a może regulator faz rozrządu? Przecież ten silnik ma zmienne fazy zaworów ssących, może ten system ześwirował? Jak chcesz namiar na dobrego mechaniora w wawie to Ci podam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.