Gość sashxxx Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 czy moze ktos z Was wie co moze byc przyczyna ciezko chodzacego sprzegla?? dodam ze podczas postoju cos mi piszczy przy smej skrzyni prz dwigni od sprzegla do ktorej jest podlaczona linka , w momecie lekkiego wcisniecia sprzegla przestaje piszczec. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 ciężko pracujące sprzęgło to wina zacierajacej sięłapy w obudowie skrzyni, jedyna rada to wyjąć skrzynie, przeszlifiwać i nasmarować......... to co słyszysz to prawdopodobnie wyje ci łozysko dociskowe, pora wyjąc skrzynie i zrobić z tym porządek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 a czy ktos wie jakie sie wiaza z tym koszta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ziut Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Stawiam raczej na linkę sprzęgła to jest podstawowy powód, to że łożysko głośno pracuje w niczym nie przeszkadza ale musisz się pomału szykować na wymianę kompletu sprzęgła. Nismo ma raczej solidne sprzęgła, ja na swoim miałem w chwil wyimany 196 000 km. linka koszt zależnie od firmy od 40 do 100 zł sprzęgło kompletne niestety: NIPPARTS ok. 530zł; SACHS ok 720zł samo łożysko ok 130zł tarcza: 4max ok 150 zł docisk SACHS 390zł zeby podać coś dokładniej potrzebny był by dokładniejszy model samochodu rok produkcji silnik itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 racja z tym łozyskiem nie przejmuj się...... ale to co opisałem powyżej to typowa wada w P10, wymiana linki raczej nie pomoże........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 hehe no wlasnie ja mam 198kkm i problem .wyglada na to ze musze sie szykowac na wiekszy wydatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Ja stawiam na docisk. Tak samo mi piszczał w poprzednim aucie, tzn dzwięk ustawał po minimalnym wcisnięciu pedału sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Powody cięzko chodzącego pedału sprzegła: - zatarta dzwignia sprzęgła w skrzyni biegów (to co pisał Kosa) do smarowania najlepiej się sprawdzi smar miedziany - padnieta linka - zatarta ośka przy samym pedale - padniety docisk Z mojego doświadczenia taka wynikła kolejność. Co do kompletnego sprzęgła do twojego SR20 to ceny zaczynają się od 550zł za np. Valeo, przy dobrych wiatrach można nówkę za 400zł dorwać, oczywiście mowa o komplecie (Docisk, Tarcza i łożysko) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ehhh.. zakupilem linke sprzegla i okazalo sie ze kupilem do P10 a powinienem do W10 okazuje sie ze jest do W10 dluzsza jezeli ktos chce do moge ja komus z Lodzi gratisowo bo jest mi do niczego nie a nie mam czasu i checi jezdzic jej wymieniac.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 u mnie też pedał dość ciężko pracuje ale bez tragedii jak patrzyłem na allegro to sprzęgło do mojej N15 Valeo kompletne 295zł więc zero stresu linkę bym przesmarował ale nie wiem jak się do tego zabrać a wyciągać całą skrzynie żeby łapę nasmarować to porażka nie da się tego jakoś obejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ehhh.. zakupilem linke sprzegla i okazalo sie ze kupilem do P10 a powinienem do W10 okazuje sie ze jest do W10 dluzsza jezeli ktos chce do moge ja komus z Lodzi gratisowo bo jest mi do niczego nie a nie mam czasu i checi jezdzic jej wymieniac.pozdrawiam Pocieszę Cię. Zrób po prostu przedłużkę. Oczywiście pd strony komory silnika. Ja tez tak miałem i po prostu przespawałem przedłużkę z poprzedniej linki. To chyba standard w tego typu zakupach. Chyba, że masz od ręki linkę o prawidłowej długości do W10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 juz zamowilem linke do W10 .mam miec ja na jutro nie chce mi sie kombinowcac z ta linka ale dzieki za porade. Linke tak jak juz wczesniej moge komus oddac gratisow z Lodzi [ Dodano: 12 Paź 2006, 23:26 ] no lipa:( wymienilem linke i nadal sprzeglo chodzi bardzo ciezko:( teraz pozostaje wyrzucenie skrzynki i dobranie sie do dzwigni sprzegla w obudowie skrzyni. moze ktos wie czy jest sens to samemu zrobic czy lepiej do warsztatu i jakie wiaza sie z tym koszta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ercikbercik Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 witam no ja tez wyciagam skrzynie teraz w swoim nisso i powiem ci ze w szczecinie koszty wyciagniecia skrzyni to od 300 zł do 500 zł, u mnie padlo słoneczkio w docisku (najprawdopodobniej) ale ja w ciagu 2 lat robie to juz 3 raz takze powim ci ze, jak masz mozliwosci i umiesz zrobic to warto samemu ale do zalozenia skrzyni bedziesz potrzebowal jeszcze ok 2 osób sam to robilem z mechanikiem, ale teraz dam do mechaniora niech on sie martwi i robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar0791 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 odnosnie sprzegla i skrzyni a raczej jej wycigniecia(moderator siebedzie wsciekal za odgrzewanie tematu)to jak sie nzasz troszke na mechanice to dasz rade wyjac ale musisz miec kogos do pomocy,i przy zakupie zwroc uwage na ilosc sprezyn w orginale jest chyba 4 a ja zalozylem docisk z 6 i teraz ciezko sie wsciska,ale generalnie mozna zaoszcedzic roszke kaski robiac to samemu,tylko trzeba troszke poglowkowac pozdrawiam Mariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fox_tychy Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Witam a ja mam taki problem trzeba baaardzo mocno wcisnac sprzeglo zeby zmienic bieg czasami puscic i zas wcisnac bo nielapie wiem ze4 primach chodzi ciezko ale tu za ciezko nio i przy wciepywaniu wstecznego jest tak jakby wogole sprzeglo niebylo ruszane cio to moze byc <jush sie boje> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar0791 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 fox odnosnie twojego pyatnia to mialem podobny pzrypaadek pzrez dwa miesiace potem pekla linka ,zalozylem nowa i bylo ok czyli moze masz poszarpana linke i to juz jej koniec pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Jakiej firmy najlepiej kupic linke sprzegła?? I jak moze byc koszt jej wymiany?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fox_tychy Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Nio i stało się linka poszła ale przez sprzęgło jak się okazało to sprzęgło chodziło scięzko dlatego myślałemże linka w efekcie: Komplet sprzęgła Valeo: 320zł Linka: 80zł Wymiana: 150zł Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 no i jednak stalos sie!!! jedzilem do bolu az w koncu sie doigralem:) na srodku jednego z wiekszych lodzkich skrzyzowan sprzeglo sie zesralo wpadl pedal w podloge i koniec jazdy mechanior za wymiane kasuje mnie 800PLN ( tarcza ,docisk,lozysko + wymiana oslon na przeguby) pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 No to ładnie Cie skasował ja za komplet sprzegła z wymiana płaciłem 550zł :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 no tak ale moja nysa to jest w kombi W10 i jest drozsze sprzeglo:( jest zupelnie inne niz w P10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 no tak ale moja nysa to jest w kombi W10 i jest drozsze sprzeglo:( jest zupelnie inne niz w P10 Wiesz to na 100%, czy Ci tak mechanik powiedział?? Moim zdaniem sprzęgło jest integralną częścią zespołu napędowego ( silnik + skrzynia ). Jeżeli ten kompletny zespół montuje się w różnych typach nadwozi, to nie ma znaczenia czy to P10, czy W10. To nie jest zawieszenie, czy blacha żeby oceniać typ nadwozia. W moim przypadku nie ma znaczenia P10, W10; sprzęgło jest takie samo. Ma być do diesla CD20 z konkretnego roku i koniec. Różni się tylko długością linki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 z tego co sie orietowalem w sklepach to wszyscy mi mowili ze jest zupelnie inne do W10 2.0 Di niz w P10 a nawet byly 2 rodzaje w zaleznosci od rocznika:) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamas Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Przeczytałem (chyba) wszystko co dotyczy sprzęgła w Primerkach P10 i ja mam zdaje się coś nowego: otóż sprzęgło chodzi ciężko oraz szumi jak jest wciśnięte, na postoju, w jeździe podczas zmiany biegów. Czasem nie wbija mi dobrze wstecznego oraz jak jest zimny i przełączę na gaz to zaczyna przygasać i ma nierówne obroty. Jak puszczę sprzęgło to wszystko jest ok, nie przygasa, chodzi równo. Od czego zacząć poszukiwania? Na pedale wszystko jest wyregulowane ok(wg instrukcji). Czy może próbować podciągnąć bardziej niż to jest zalecane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilhsx Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Ja po naprawie sprzęgła ostatnio miałem takie terkotanie w skrzyni które ustawały jak wcisnąłem sprzegło. Kupiłem sprzęgło valeo na allegro za ok300 nowe i w efekcie przedwczoraj przestaly mi biegi chodzic prawie a jak jakis wejdzie to coś mega trze w środku i dzisiaj rano jak do mechanika jechałem to aż sie zadymiło ze skrzyni... Pech z nissanem. Taki fajny samochód a tak się psuje : ) Ja po naprawie sprzęgła ostatnio miałem takie terkotanie w skrzyni które ustawały jak wcisnąłem sprzegło. Kupiłem sprzęgło valeo na allegro za ok300 nowe i w efekcie przedwczoraj przestaly mi biegi chodzic prawie a jak jakis wejdzie to coś mega trze w środku i dzisiaj rano jak do mechanika jechałem to aż sie zadymiło ze skrzyni... Pech z nissanem. Taki fajny samochód a tak się psuje : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.