Gość primera75 Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 witam, dzieki za pomoc dotychczasową. Chciałby jednak w swoim aucie coś zrobic aby go pokrecić . auto ma obecnie 100 tys. km od 80 tys. jest tez załozony gaz zwykły nie sekwęcja. z uwagi, iz auto stało sie juz moje moge trochę pokombinować. pytanie moje jest takie: jakie zrobić przeróbki aby wmocnić ten silnik? wszystko obecnie mam seryjne. licze na pomoc od doswiadczonych uzytkowników gdyz samodzielnie zdecydownie sie nie podejmę. prosze używajcie zwykłych okresleń gdyz jestem laikiem, który chce sie troche nauczyć :razz: :-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 1) Korekcja zapłonu na Hamowni 2) Zamiast miksera zastosować BLOSa (Gaźnik do Gazu) To powino spowodować że na benzynie będziesz osiągać moc seryjną a na gazie będzie nie wiele słabsza, za to w stosunku do starego Stage auto zyska sporo na dynamice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primera75 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 kto taki gaznik moze zamontowac i gdzie go kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemeck Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 a mozna coś "ulepszyć" w turbodieslu? na światłach wyprzedzam tylko maluchy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 a mozna coś "ulepszyć" w turbodieslu? na światłach wyprzedzam tylko maluchy... Zastąpić katalizator tłumikiem przelotowym i zamiast konocowego tlumika dać rurę - będzie minimalnie głośniej (przy zamkniętych szybach różnicy słychać nie będzie) zmneijszy się turbodziura i poprawi się moment obrotowy w całym zakresie obrotów... Blos kosztuje w Granicach 340zł, mozesz go kupić np tu: http://www.allegro.pl/item131749288_blos_g...za_wysylke.html Jak z montarzem i regulacją sobie nie poradzisz to zapraszam do SIebie. Przy prawidłowej regulacji jest to doskonała alternatywa dla Instalacji sekwencyjnej, bowiem w bardzo małym stopniu blokuje dolot i co najwarzniejsze daje stabilny skład mieszanki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Coobcio to jest silnik qg16 a nie ga16 więc korekta zapłonu odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primera75 Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 zastanawiam sie czy nie zrobic patenu w postaci rury nierdzeki o srednicy gum z wyproadzonymi dwoma rurkami do kolektora. podobno tez pomaga i dobrze działa, co o tym myslicie? [ Dodano: Czw 05 Paź, 2006 14:41 ] ja mam katalizato zaraz przy kolektorze wydechowym wiec zamiana na tlumnik raczej nie możliwa ale moge wytluc wnetrze katalizatora. czy wtedy żadne bledy nie beda mi wskakiwały mam 2 sody przed i za katalizatorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Katalizator ten zintegrowany z kolektorem wydechowym głównie działa jak silnik jest nierozgdzany i od samego poczatku filtruje... Niestety jak masz dwie sądy to wywalenie którego kolwiek kata spowoduje Engine Check... W Aso dowiedz się czy istnieje mozliwosć wyłączenia programowo drogiej sądy - tak jak się to robi np w rodzinie CA16-18 (tam jest jedna sonda i bez problemu można programowo ją wyłaczyć, wtedy nei wprowadza żadnych korekt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.