Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] z 2001 silnik QG16Q 78KW jak można wzmocnić????

Gość primera75

Rekomendowane odpowiedzi

witam, dzieki za pomoc dotychczasową. Chciałby jednak w swoim aucie coś zrobic aby go pokrecić . auto ma obecnie 100 tys. km od 80 tys. jest tez załozony gaz zwykły nie sekwęcja. z uwagi, iz auto stało sie juz moje moge trochę pokombinować. pytanie moje jest takie: jakie zrobić przeróbki aby wmocnić ten silnik? wszystko obecnie mam seryjne. licze na pomoc od doswiadczonych uzytkowników gdyz samodzielnie zdecydownie sie nie podejmę. prosze używajcie zwykłych okresleń gdyz jestem laikiem, który chce sie troche nauczyć :razz: :-)))

1) Korekcja zapłonu na Hamowni

2) Zamiast miksera zastosować BLOSa (Gaźnik do Gazu)

To powino spowodować że na benzynie będziesz osiągać moc seryjną a na gazie będzie nie wiele słabsza, za to w stosunku do starego Stage auto zyska sporo na dynamice

a mozna coś "ulepszyć" w turbodieslu? na światłach wyprzedzam tylko maluchy...

Zastąpić katalizator tłumikiem przelotowym i zamiast konocowego tlumika dać rurę - będzie minimalnie głośniej (przy zamkniętych szybach różnicy słychać nie będzie) zmneijszy się turbodziura i poprawi się moment obrotowy w całym zakresie obrotów...

Blos kosztuje w Granicach 340zł, mozesz go kupić np tu: http://www.allegro.pl/item131749288_blos_g...za_wysylke.html

Jak z montarzem i regulacją sobie nie poradzisz to zapraszam do SIebie.

Przy prawidłowej regulacji jest to doskonała alternatywa dla Instalacji sekwencyjnej, bowiem w bardzo małym stopniu blokuje dolot i co najwarzniejsze daje stabilny skład mieszanki...

zastanawiam sie czy nie zrobic patenu w postaci rury nierdzeki o srednicy gum z wyproadzonymi dwoma rurkami do kolektora. podobno tez pomaga i dobrze działa, co o tym myslicie?

[ Dodano: Czw 05 Paź, 2006 14:41 ]