Gość longin27 Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Chyba Człek ma rację Ja kiedyś też szukałem tej informacji i nie znalazłem :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnoniM Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Witam. Jeśli nikt nie wie jakiego rodzaju są żarówki, to możę chociaż jaka jest ich ilośc? Chodzi mi o tarcze zegarów, oraz o kontrolki. Pozdrawiam[/code] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tigerek Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Też szukałem i nigdzie nie ma konkretów. Niech ktoś poda ilość i rodzaj bo 1,2W słyszałem że troche słabe.. Może ktoś wymieniał na jakieś kolory ( zielony, pomarańcz, czerwień i niebieski ) i ma zdjęcia jak to wygląda bo nie wiem jaki wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robo_c Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Ja wymienialem na zielone, diodowe, o ile dobrze pamietam to sa to W5W 12V LINK cos jak w tym linku, tylko jak zamontujesz żaróweczki to upewnij się że jest dobra polaryzacja bo inaczej będziesz musiał jeszcze raz rozbierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Też szukałem i nigdzie nie ma konkretów. Niech ktoś poda ilość i rodzaj bo 1,2W słyszałem że troche słabe.. Może ktoś wymieniał na jakieś kolory ( zielony, pomarańcz, czerwień i niebieski ) i ma zdjęcia jak to wygląda bo nie wiem jaki wybrać. Proponuje 12V wygląda to tak osobiscie nie mam zrobionego swojego zdjęcia jak to wyglada ale tak wyglada u Maniek-ol Link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnoniM Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Oki rozumiem ze na zdjeciu sa led'y niebieskie, a co z kontrolkami (rezerwa, hamulec reczny itp.)? Ile sztuk na samo podswietlenie i ile na kontrolki? Czy W5W pasuja do wszystkiego? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Oki rozumiem ze na zdjeciu sa led'y niebieskie, a co z kontrolkami (rezerwa, hamulec reczny itp.)? Ile sztuk na samo podswietlenie i ile na kontrolki? Czy W5W pasuja do wszystkiego?Pozdrawiam zapraszam tutaj : http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=27709 bądź użyć wyszukiwarki.. co do zegarów to przychodzą 4 diody ( W5W / R10 / T10 ) zegarek elektroniczny.. 1 dioda (R5+oprawka [czytaj z oprawka ]) a co do kontrolek ostrzegawczych nie ruszałem ich zostawiłem takie jakie powinny być bo poco je ruszać ? a tam przychodzą już inne żarówki typu diody T3 dostępne na allegro.. każda kontrolka ma 1 żarówkę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johntailor Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Witam. Mam pytanko czy jest mozliwosc regulacji podswietlenia zegarow na desce w mojej primerce? Zaznaczam ze nie mam pokretla instalowanego w niektorych wersjach. Pozdrawiam Jeszcze jedno pytanko,dzisiaj wyjolem popielniczke i zapalniczke oraz plastik wokol biegow.Chcialem zobaczyc dlaczego nie mam podswietlenia zapalniczki i popielniczki,okazalo sie ze tam nie ma zadnych zarowek ani mjesca na nie.Czy tak jest w kazdym modelu z 01r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staś Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 troche dziwne ze nie masz podswietlanej popielniczki dobrze poszukaj sprytnie ja schowali przynajmniej u mnie a zapalniczka chyba nie byla podswietlana ja w mojej wymienilem na podswietlana bo oryginal byl popekany podpiolem kabelki do popielnika i teraz swieci jak wlacze swiatelka pozdro :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piechu83 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 odnosnie podwietlenia z diodami to porponuje zwrocic uwage na dlugosc diody!! niektore sa dluzsze niz zaroweczka i nie wchodza! testowalem biale diody soczewkowe i uzyskalem troche fioletowe podswietlenie:/zdjecia nie zrobie bo od razu zmienilem na zarowki z niebieskimi kapturkami (ciezko jest dostac identyczne kapturki na duze i male zarowki:/) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wujek-majkel Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Tydzien temu przestalo mi dzialac podswietlenie licznika kilometrow, przed chwila przestal swiecic rowniez zegarek. Czy to tak juz jest ze zarowki jak leca to wszystkie (i stad ktos juz radzil ze jak wymieniac to wszystkie) czy zaczac sie martwic ze cos jest nie tak z instalacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 wujek-majkel u mnie też jedna się przepaliła, zaraz potem następna a potem reszta. Tak więc leci lawinowo. Wymień żarówki na diody - dłużej i lepiej świeci. Jak będziesz wsadzał żarówki to kupuj te W3W one są 3W. Nie kupuj tych W5W - 5W bo Ci stopi oprawki te co są w zegarach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość domekgl Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 U mnie jest bardzo podobny problem, tylko jak zgasło to od razu kilka rzeczy. Nie świeci mi podświetlenie zapalniczki(a tak ładnie wyglądało na zielono), podświetlenie trzeciego pokrętła od nawiewu (tego z kierunkami nawiewu) i oczywiście podświetlenie licznika kilometrów. Może ktoś zna przyczynę bo wydaje mi się dziwne że jednego dnia się spaliły trzy żarówki??? Może jakiś kabelek??? Chociaż z drugiej strony jakby się przewód przerwał to wszystko by padło??? Hi, nie wiem co jest grane? Rozbierać i wymieniać po prostu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 odkopuje temat chodzi mi o to jakie diody wchodzą do P11 ? z tego co widzę to jest masakra ze demontażem zegarów gorzej niż w p10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 sznurek , łatwo myślałem że będzie gorzej , mi to zajeło około 3h. Ale ja dawałem żarówki co do diod nie pomogę . Ale też pomyśl nad wymiana innych żarówek od kontrolek , żeby za jakiś czas tego samego nie robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 i co nikt nie wymieniał na diody ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 No ja mam diodowe w P11 wszystko na diodach łącznie z popielniczką, podświetleniem schowka, popielniczki, regulacji wys. świateł i przycisku od sterowania szybami. Z tego co pamiętam to wymienie: - w zegarach są diody r5 na wcisk czerwone i niebieskie i chyba jedna dioda niebieska w5w - w przyciskach są diody 3mm 12V czerwone i niebieskie - podświetleniu schowka jest niebieska dioda w5w (zapomniałem zdjęcia zrobić) - podświetlenie przełącznika podnoszenia szyb - tam jest dioda niebieska 3mm 4V - w przełączniku regulacji wysokości świateł są 4 diody niebieskie 3mm 4V - w podświetlaniu nawiewów o ile mnie pamięć nie myli są też 2 szt diód r5 na wcisk - podświetlenie popielniczki i schowka środkowego to diody 3mm 12V Ważna jest biegunowość bo inaczej dioda nie będzie świecić. Mój opis jest z pamięci dlatego zawsze lepiej sobie wszystko pomieżyć miernikiem przed montażem zdjęcia i opisy szukaj tu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=32249 powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyl Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 w dziale zrób to sam masz zdjecie zegarów P11 takie 3 niebieskie duże oprawki to T10/r10 - od podświetlenia zegarów. wybierz sobie kolor jedna duza czarna oprawka to t10/r10 czerwona od AKUmulatora na samym dole masz (jedna na zdjeciu wyjeta) 2* t5/r5 czerwone od podświetlenia zegarka i licznika patrzac na lewą cześc licznika od tyłu masz 2*t5/r5 żólte od abs i check i jedną czerwona od oleju teraz góra oprawki niebieski to ledy podswietlenia r5/t5 (kolor jak przedtem 3 te t10 - jak wyżej ) - masz dwie 2 zielone t5 kierunkowskazy i jedna niebieska to swiatła drogowe no i prawa strona to dwie żólte led r5/t5 (PB (jak xle wsadzisz diode to nigdy nie zadziała - zostaw zarówkę) i przeciwmgielne), czerwona t5 ręczny. ABS ma swoja diode podwójną montowana fabrycznie opis wg zdjecia nr 7 w zrób to sam zdjecie zegarów - góra 5 min. odkrecasz osłony kolumny kierownicy, pólka pod kiera to kwestia 3 wkretów odrecasz 2 srubki w "daszku" zegarów odkręcasz u dołu 2 wkrety osłony konsoli środkowej (tu gdzie i radio jest) i wywalasz pokretła i przyciski z góry (ogrzewania i awaryjnych) podwadzasz od dołu i ciągniesz do siebie cała to osłonke konsoli srodkowej i dokładnie na wysokości pomiedzy dołem kratki nawiewu i włacznikiem ogrezewania tylnej szyby jest pod spodem wkret. trzeba sie tam krzyzakowym wcisnąc i wykrecic go. potem koło lewej kratki nawiewu (przy drzwiach już te wloty) sie wciskasz delikatnie i wyskakuje ten czarny plastik z nawiewem nie wiem czy sie jasno wyraziłem ale dzieki temu wyciagasz w kierunku drzwi osłony zegarów a same zegary to kwestia odpiecia kostek licznika, zespolonego i opuszczenia kolumny kiery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Szynszyl to ładny czas uzyskałeś hehe ;D U mnie jest problem bo od jakiegoś czasu zaczyna wariować dioda od podświetlania przebiegu km. Raz świeci jaśniej raz ciemniej. Innym razem normalnie albo wcale. Na pewno jest do wymiany. Jest tyle dłubania że aż mi się nie chce. raz próbowałem bez rozkręcania konsoli środkowej i się nie udało a wyjęcie u mnie radia to dopiero wyzwanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Ostatnio wymieniałem żarówki od podświetlenia prędkościomierza i obrotomierza, licznika przebiegu i zegara. Do prędk. i obrot. jest w sumie 5 żarówek - 3 duże (W3W - 3 Watt) oraz u góry 2 małe (1.2 W). Do przebiegu i zegarka 2 małe (1.2W). Z tym, że akurat z tych ostatnich nie udało się ściągnąć gumek i zastosowałem diody niebieskie. No i demontaż wszystkiego to około 20-30 min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waichwaich Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A mi padła żarówka od podświetlania temp, kalendarza i godziny moze wymienie jak nabiore wigoru bo narazie to zimno ze z domu sie wyjsc nie chce :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Mam pytanko. W zeszłym roku wstawiłem sobie diody do podświetlenia wyświetlaczy (zegara i licznika kilometrów) no i teraz dioda w liczniku kilometrów zaczęła mi mrygać. Raz świeci normalnie a za kilka-kilkanaście minut świeci tak ledwo-ledwo ale nie gaśnie całkowicie by po kilku minutach/sekundach znowu świecić normalnie. Pomyślałem że może się coś poluzowało przy oprawce ale wszystko tam siedzi ciasno. Dodam że reszta podświetlenia działa bez zarzutów więc czy to będą te tak zwane zimne luty czy może jak dioda się uszkodzi to może dawać takie objawy? Jak to z tymi diodami jest? Dodam że założyłem takie diody z już zamontowanym opornikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Moim zdaniem to koniec diody tez tak miałem i jak wymieniłem na nowe wszystko z powrotem ładnie świeciło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Zdecydowanie koniec tej diody, która zaczęła migać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.