Gość marzzz Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Witam. mam taki problem ze przy odpaleniu są bardzo niskie obroty,dodam jeszcze ze po pewnym czasie jak juz troszkę sie nagrzeje silnik to obroty wskakują na swój poziom,i auto chodzi normalnie.Jakiś czujnik czy inne cholerstwo?Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszH Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Wg. mnie to wygląda na problem z automatycznym ssaniem. Od niego bym zaczął sprawdzanie dlaczego nie masz większych obrotów na zimnym silniku. No i jeszcze druga sprawa - czy odpalasz na benzynie czy na gazie ? Tu też może być feler. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Może to kwestia sposobu odpalania auta, gaźnikowce przed odpaleniem dobrze jest wcisnąć raz pedał gazu do podłogipuścić i dopiero zapalać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marzzz Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 nie ma znaczenia na czym odpalam,pedał gazu też zawsze najpierw w podłodze.Mi także przychodzi na mysl automat ssania,trzeba by zajrzeć w niego.Domyślam sie ze u mnie raczej automat ssania nie dostaje impulsu elektrycznego?,ale poprawcie mnie jesli sie myle.Dzięki za zainteresowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 to działa troszkę inaczej: w chwili gdy wciskasz gaz przed zapaleniem, przepustnica ssania się zamyka (za przyczyną sprężyny) i w ten sposób załącza się ssanie, po odpaleniu silnika, nagrzewa się bimetal w urządzeniu rozruchowym który otwiera przepustnicę i ssanie się wyłącza... przyczyną niedomagania u ciebie może być właśnie zerwana sprężyna, przez co nie zamyka się przepustnica... musisz dostać się do gaźnika, odsłonić przepustnicę, nacisnąć gaz i zobaczyć czy się zamknie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marzzz Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 dzięki mikey_one za rade jutro to sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jery Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Witam, mam sunnego od niedawna i nie wiem jescze wielu rzeczy:( Moje watpliwości budzą niskie obroty zrówno po zapaleniu silnika jak i w pozniejszej jezdzie. Mianowicie wskazówka jest na 800-900 czy to dobrze, czy zle?Druga rzeczą jest sama wskazówka, która czasami nie wskazuje dokładnie tzn. czuje , ze silnik ma większe obroty, a ona ani drgnie ( Nie równe obroty silnika, a ona nie wskazuje. Mam odczucie, że sa troszke za małe, prosze o porade. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Powiem tak 800 obr/min to bardzo dobrze, 900 to już za dużo. Oczywiście chodzi o rozgrzeany silnik, gdy ssanie jest już wyłączone. Jeśli na 100 % jesteś pewny, że obrotomierz Cię okłamuje, to najlepiej dojść co jest przyczyną i usunąć usterkę, ale jeśli nie wiesz na 1000 %, że jest niedokładny, to lepiej go nie ruszaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jery Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 dzieki za info mikey_one Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.