Lawina Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Jako, ze ostatnio coraz wiecej ludzi nabywa liczniki z SuperS, a pomimo dziesiatek postow nadal maja problemy z zainstalowaniem ich w zwyklych K10, postanowilem wkoncu napisac obiecany juz dawno poradnik 8) Wiec... na poczatek... zegary... stary i nowy od frontu: stary od tylu: i nowy od tylu: to moze na poczatek zajmiemy sie latwiejsza czescia zabawy... patrzac od tylu licznika prawa kostka... banal... tu kostka obrocona jest tylko o 90 stopni w prawo i jest do zmiany tylko jeden kabelek... jest to ten kabel ktory trzeba przeciagnac do komory silnika i podpiac do kabelka ktory na kostce wpietej w cewke jest bialy z czerwonym paskiem... TRZEBA pamietac o tym zeby na tym kablu dac OPORNIK 2,2kOhm'a !!! no i w ten sposob mamy juz podpiety obrotomierz... teraz trudniejsza czesc... jak widzimy na zdjeciach w starym liczniku lewa kostka ma 10 pinow, zas w tym od super s jest 8 pinow i jeszcze mala kostka na dwoch kabelkach... nalezy zatem przystosowac lewa kostke do tego, aby pasowala do nowego licznika. Trzeba wyjac wszytkie piny z kostki (podwazamy je odpowiednio i bardzo ladnie wyskakuja ciagniete za kabalki). Aby zachowac zaczepy nalezy przeciac kostke i zeszlifowac ladnie, tak abysmy pozbyli sie jednej zbednej pary dziurek na piny... szlifowac ladnie az kostka sie elegancko zmiesci w gniezdzie w liczniku. Potem obie czesci ladnie sklejamy jakas kropelka i otrzymujemy taki efekt: Praktycznie najtrudniejsza rzecza do zrobienia w tej zabawie jest dojscie do tego jak pozamieniac kabelki w lewej kostce zeby wszystko smigalo (najtrudniejsze, ale to nie znaczy ze trudne ). I po to wlasnie jest ten poradnik, zeby wam tego oszczedzic... przygotowalem ladne porownanie tego jak to powinno wygladac i mam nadzieje, ze nikt juz nie bedzie mial zadnych watpliowsci... Milej zabawy zycze wszytkim przy instalowaniu tych zegarow, a pozniej jarania sie skaczaca wskazowka obrotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 a ja mam takie pytanie. mianowicie czy licznik z obrotkiem bedzie pasował do micry z silnikiem 1.0 ( tam jest inna cewka) z 1987r. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pietka Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 mam pytanie czy te zegary od super s beda pasowac do micry 1.2 LX i czy bedzie pasowal do deski rozdzielczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 będą właśnie taki przypadek wyżej jest opisywany. Ale włąśnie nie wiem czy do 1.0 z racji z tego że jest inna cewka. [ Dodano: Pon 02 Lip, 2007 23:29 ] Chciałem zauważyć iż w kostce po prawej stronie są dwa nie używane kable. W micrach do 1988r. czyli te przed "liftem" była tam podpięta kontrolka czy tylne światło przeciwmgielne jest włączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skuter27 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 a ja mam mikre k10 Hit co nie ma zegarka ?? a może łatwiej by było jakoś umieścić osobno obrotomierz ? jaki by pasował i do ile obrotów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Lawina, Jesteś fachura :one: :one: :one: .Według Twojej instrukcji nawet niewidomy by sobie poradził z tą przekładką. Trzymałem się twoich wytycznych i nie miałem najmniejszego problemu. Wielkie dzięki za tą instrukcję!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 alfabox0266 gratuluję zdobycia zegarów z obrotkiem :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Dzięki serdeczne, mało brakowało a chciałem już zakupić od Ciebie. I nie wiem czy bym nie zrobił lepiej,bo gość od którego kupiłem troche kiepsko zapakował a nasza ukochana poczta zrobiła na szybce lekkie kuku. Ale nie jest aż tak źle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Wstaw szybkę ze starych zegarów ...przecież różnią się tylko otworem na pokrętło zegarka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Nie za koniecznie,różnią się w rocznikach,jest troche inny rozstaw zatrzasków. Pęknięcie mam na dole pomiędzy obrotkiem a prędkościomierzem i nie jest aż takie duże (od biedy przemęcze się) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Nie za koniecznie,różnią się w rocznikach,jest troche inny rozstaw zatrzasków. aż muszę u siebie sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Panowie polujcieZEGARY Z OBROTKIEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Panowie polujcieZEGARY Z OBROTKIEM tylko ciekawe na ile sprawny jest ten licznik. Mój ten co mam na aucie (nie mylić z tym co mam na sprzedaż )też był stan IGŁA...i musiałem wymienić prędkościomierz, bo przekłamywał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Wielkie sorki mimier, ale sam napisałeś,że nie chcesz zarabiać na klubowiczach. W przeciwnym wypadku oczywiście polecił bym zegary od Ciebie. Głupio się poczułem bo wyszło że robię Tobie koło pióra :diabel2: ,a tego bym się NIGDY nie dopuścił :/ :/ [ Dodano: Czw 24 Sty, 2008 22:59 ] Jak wiadomo spotykamy się tu po to żeby dyskutować na nurtujące nas problemy i sobie nawzajem pomagać.To też od razu jak zauważyłem te zegary to pomyślałem,że ktoś z klubu może mieć to co zawsze chciał. [ Dodano: Czw 24 Sty, 2008 23:01 ] A z tymi IGŁAMI to już też się pare razy naciołem :029: :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Głupio się poczułem bo wyszło że robię Tobie koło pióra :diabel2: Nie pomyślałem nawet o tym :one: Skomentowałem tego linka, ponieważ cena jest za mała, co rodzi podejrzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krau Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Dzieki instrukcji Lawiny montaż zegarów z obrotkiem zajął mi mniej więcej godzinę. Teraz mogę się jarać, patrząc jak mi wskazowka skacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Dzieki instrukcji Lawiny montaż zegarów z obrotkiem zajął mi mniej więcej godzinę. Teraz mogę się jarać, patrząc jak mi wskazowka skacze. No to szybko się uwinąłeś Gratulacje :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michałrob. Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 kOLEDZY GDZIE MOŻNA NABYĆ TAKI MODEL ZESTAWU WSKAŹNIKÓW NA ALLEGRO NIE MA NA GIEŁDZIE TYM BARDZIEJ :/ :/ :/ pROSZE pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 KOledzy odkopie bo zdobylem kierownice od super s i licznik z obrotkiem ;D TEraz moje pytanie.. czy dam sobie z nim rady przy cewce walcowatej? kiedys pokazywalem jej fotki w innym temacie. MAm 1.0 z 92roku.. Pocieszcie mnie ze sie da i powiedzcie gdzie sie wpiac do niej wchodzi kabel zaplonowy i po lewej i prawej sa dwa cienkie kabelki. DO ktorego sie wpiac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Pocieszcie mnie ze sie da i powiedzcie gdzie sie wpiac do niej wchodzi kabel zaplonowy i po lewej i prawej sa dwa cienkie kabelki. DO ktorego sie wpiac? Dasz rade. Weź woltomierz ,włącz zapłon i jeden z tych bocznych będzie miał 12V z zasilania,a drugi idzie na aparat zapłonowy,to ma być właśnie ten drugi,on podaje sygnał na obrotomierz.Nie zapomnij o oporniku ,o którym pisałLawina, Zapodaj tą fotkę cewki to ci powiem który Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 odkopalem stare foto [ Dodano: Sob 23 Maj, 2009 15:42 ] ahaa tak czytam i czytam i nie moge zlapac co z ta mala kostka na kabelku zrobic cos tam trzeba z niej przepiac do tej duzej kostki? nie jestem elektronik ale sie upre i zrobie to sam z wasza pomoca ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 tak czytam i czytam i nie moge zlapac co z ta mala kostka na kabelku zrobic Ja to podłączenie olałem ,jest to kontaktron który coś tam przełącza przy 10 km/h. Wydrukuj sobie schemat Lawiny i opisz dokładnie kolory przewodów.Na pewno się nie walniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 a do czego ta kostka sluzy w przystosowanej do obrotka super esce? wie ktos? bo mnie to bardzo ciekawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Przełącza funkcje sterownika elektrodyszy i chyba przyspieszenia zapłonu na granicy 10 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 oo to faktycznie pozostanie na emeryturze juz na amen w 1.0 w przyszlym tygodniu bede sie brac za montaz.. MAm ogromna nadzieje ze uda mi sie to zmontowac razem z kiera w jeden dzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.