Gość korczu Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 W N14 hatchback nie dziala tylna wycieraczka ze spryskiwaczem. Czy wiecie jak sprawdzic co jest przyczyna? Jestem uzbrojony w miernik, ale nie wiem jak sprawdzic, zeby byc pewnym, ze to cos innego niz uszkodzony silniczek. Czy do tej wycieraczki istnieje jakis bezipecznik? Co byscie koledzy zrobili na moim miejscu. Z gory dziekuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 na 100% zaterła się ośka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 a po drugie temat wałkowany - naprawdę wyszkuwiarka prawdę Ci powie :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korczu Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 a po drugie temat wałkowany - naprawdę wyszkuwiarka prawdę Ci powie :twisted: Pewnie tak, ale nikt nie odpowiedzial na pytanie co zrobic, zeby sprawdzic miernikiem czy proad doplywa do silkiczka. Wlasnie dlatego pozwolilem sobie na zadanie tego pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Jeśli masz miernik to przy silniczku sprawdzasz na każym pinie względem masy - nie pamiętam dokladnie rozkłady pinów w kostce - chyba na 2 jest + ( wycieraczka na stałe i czasówka). Można również sprawdzic przy pomocy żarówki 12v - jeden koniec do masy a drugi wtykasz w piny po kolei. Jednak żadko się zdarza, uszkodzona instalacja - chyba, że było dłubane i na łączeniu klapy i dachu w gumowej osłonie są przewody - zsuń tą osłonę i poruszaj przewodami - może któryś już się skończył... Jeśłi masz prąd rozbieraj silniczek i wyczyść ośkę :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korczu Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Wielki dzieki. Jak tylko znajde troche wolnego czasu, to biore sie za ta wyciraczke bo tak sie nie da jezdzic, zwlaszacza podczas nadchodzacej pory roku. [ Dodano: Sro 25 Paź, 2006 09:07 ] Udało się. Zgodnie z waszymi sugestiami zatarty był trzpień. Po mozolnym czyszczeniu i smaroowaniu zaczęła działać. niestety tylny spryskiwacz nie chce się do teog przyłączyć. Zupełnie nic się nie dzieje kiedy go włączam. Dodam, że przednie działają bez zarzutów. Jak dmucham w przewód od płynu przy wycieraczce to powietrze wydostaje sie w zbiorniczku. Macie jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Silniczek/pompka nie dmucha w drugą strone... spróbuj zamienić kolejność przewodów na silniczku nawet drutami na chwilkę - wg mnie silniczek jest jeden i obraca się bądź w jedną bądź w drugą stronę i w dany wężyk dmucha płyn... zobacz czy na kostce przy silniczu pojawia sie napięcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.