Gość ABT Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Czytajac watki na temat przegubow dalej nie moge dojsc do wniosku co jest grane Otoz slychac gdzies z prawej strony stukot metalu o metal, jak w piciagu mniej wiecej tyle ze slychacto np jak wjezdzam lub zjezdzam z krazweznika choc nie zawsze, jak poszarpie silnikiem to ten stukot wpada jakby w drgania od szapania celowego silnikiem i choc jade kilka km/h to naparza ze 3 razy na sekunde, wcisne sprzeglo i o ile lekko szarpne silnikiem to tez stuknie, ale wjezdzajac w dziury czy cos rzadko sie odezwie i najwazniejsze przy skrecie wkierownica w prawo jadac nieco szybciej slychac to stukotanie ale jakby ciszej tak jakby wlasnie rzegub byl walniety bo pewnie jest ale zeby to uslyszec jechalem na gorskich serpentynach ledwo naciskajac gaz i wtedy dopiero to wyraznie slychac. Trzech mechanikow kazdy co innego Przegub moze halasowac w tych wszystkich przypadkach ?? czy oprocz przegubu, moze sworzen jest juz niebardzo i jak wahacz sie podniesie to wtedy i go slychac a dzwiek podobny do przegubu? Nie chce bawicsie w metode prob i bledow gdzie wymienie pol podwozia i sie okaze ze to lozyska skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Trochu zagmatwane to , ale: 1. Sprawdź przegub: na palcu pełny skręt w lewo i gaz - jak stuknie, to przegub, choć czasem jest tak że nie za każdym razem stuknie, bo to zależy jak sie "ułoży". Spróbuj kilka razy 2. Dolny sworzeń wahacza - podnieść auto i poszarpać kołem od siebie i do siebie. 3. Nie wiem czy w micrze występują łozyska zwrotnicy, bo to też podobnie stuka. Punkty 2 i 3 najlepiej na stacji diagnostycznej, a więcej jak dyche nie powinni wziąć za sprawdzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 slychac gdzies z prawej strony stukot metalu o metal, jak w piciagu mniej wiecej tyle ze slychacto np jak wjezdzam lub zjezdzam z krazweznika choc nie zawsze to nie przgob.. ja tez si e ztym maltretuje... wg mechanika to jest mocowanie amortyzatora do karoseri.. aby to sprawdzic tzreba rozebrac wszytko.. czekam teraz na wymiane amorow. jak po wymianie bedzie cisza to dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 No cos tam stuka przy skrecie w prawo ale slabo i choc pewnie przegub sie szykuje do wymiany ale to nie o to chodzi, co do sworznia szarpalem kolami jak po...%$, ale nic ani lozyska ani sworzen Jak zlapie za oske i nia poszarpe w lewo w prawo to sie rusza i na sile uderzajac to sie tlucze ale niby tak jest Ciekawostka jest to ze jak jade za kierownica to slychac to z rpawej strony jakby z kola ale jak juz na miejscu pasazera slychac takjakby to spod lewej nogi pasazera Przerypane z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Lepiej posłuchaj z zewnątrz, jeśli się da. Słuchanie od środka potrafi totalnie zmylić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.