Gość ABT Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 No właśnie przeszukujac tutaj nie mozna sie dowiedziec niczego konkretnego tzn mozna ale wszystko porozrzucane nie wiadomo gdzie i jak. Chodzi tu u by w tym temacie każdy kto chce wpisywał części które wymieniał w swojej micrze i jest z nich zadwolony i polecałby innym i jeszcze podać gdzie kupił i za ile Dokładnie opisać marke, model, nr itd itp. Wogołe można tu zrobić spis częsći jakie pasują, jakie warto kupić, a od jakich należy sie trzymać zdaleka. Od wycieraczek, zarówek po amorki, przeguby, klocki, tarcz, od plynu spryskiwacza, chlodnic po wszelkie oleje. Czy warto kupować tanie zamienniki/materiały eksploatacyjne czy lepiej drogie orginalne, czy jest jakaś różnica między nimi A żeby było łatwiej to pisać co macie o ile wiecie albo co mieliście i na co zmieniliście 1. olej silnikowy, filtr oleju, filtr powietrza (warto wogóle szukać jeżeli chodzi o filtry jakiś markowych produktów?) 2. płyny chłodnicy, hamulcowy, wspomagania (tu chyba nie płyn a olej?) 3. olej skrzyni 4. do sprywskiwacza lato/zima 5. żarówki h4 6. klocki hamulcowe/tarcze 7. amortyzatory przód/tył 8. przeguby zewnętrzne(o ile wymienialiście), końcówka drążka kierownicy 9. opony zima/lato 10. wycieraczki 11. swiece 12. akumulator narazie mi tyle przyszło do głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 1. Przez rok miałem 10W40 lotosa, teraz mam 10W40 shella, po lotosie jest ok, shell jest krótko, filtr oleju byle był i gwint pasował , filtr powietrza sobie jest - w sumie powinienem wymienić, w pudle filtr powietrza jest jeszcze filtr PVC (PCV? - taki kawałek filcu, warto czasem wymienić jak jest brudny - jest w rogu pod filtrem powietrza) 2. Są, nie zmieniałem... 3. Jest... -||- 4. Lato - woda + płyn do mycia naczyń, zima - najtańszy płyn na zimę... 5. Są h4, świecą... nie zmieniałem... 6. Są... -||- 7. Są, -||- 8. Końcówkę drążka zmieniałem, jak znajdę pudełko albo rachunek to wyedytuję posta... 9. zima - dunlop winter sport/lato fulda carat assuro - bez zastrzeżeń - oba komplety 13" 10. Są, chyba bosha... 11. Chyba są 12. Akumulator centry, wypowiem się po zimie, poprzednio miałem jakiś austriacki z niemiec i był OK (tylko obudowa nieodporna na uderzenia ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 hmm aj powiem tylko tak... osobisci enie wiem czy mam olejw skrzyni wiem ze mam zimmerin walniety na polosi i zygalo olejem ze skrzynie teraz nie zyga nier wiem ..moze sie zakitowalo samo a moze juz caly wyplynoł .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Nissan Micra K11 1.0 Filtry: powietrza FRAM CA5468 KNECHT LX725 FILTRON AP124 paliwa FRAM G4777 KNECHT KL171 FILTRON PP903 oleju FRAM PH5166 KNECHT OC218 FILTRON OP612 Amortyzatory: przód MONROE STANDARD10026 PP I 10027 PL RIFLEX E4004 tył MONROE STANDARD R3445 RIFLEX E1094 Hamulce: tarcze LUCAS DF2611 NIPPARTS 3301064 ATE 24,0112-0137 klocki LUCAS GDB1059 ATE 13,0460-5956 NIPPARTS 3601053 bębny LUCAS DB4226 szczęki LUCAS GS8527 ATE 03,0137-0275; NIPPARTS 3501043; Układ wydechowy: rura przednia WALKER 03491 rura środkowa WALKER 17943 IZAWIT 33,012A tłumik końcowy WALKER 17944 IZAWIT33,013A Układ zawieszenia: osłona przek. kier. TRW JBE137 końcówka drążka TRW JTE263 RTS 91,02362 drążek kier. TRW JAR144 RTS 92,02318 wahacz prawy TRW JTC225 RTS 96,02363.1 lewy TRW JTC226 RTS 96,02363,2 sworzeń wah. TRW JBJ177 RTS 93,02363+; łącznik stab. TRW JTS118 ADLER PTS6144 ; tuleja wah. zewn. TRW JBU495 wew. TRW JBU496 Uszczelki: głowicy AJUSA 10070400 REINZ 61-28950-00 pokrywy zaw. AJUSA 11042900 HIPOL 52114WS Czujnik światła cofania: EPS 1,860,116 Paski napędowe: alternator GATES 6pk678 pompa wody GATES 4pk655 Układ zapłonowy: świeca zapłonowa NGK BKR5E-11 NGK KOMPLET V-line 33 przewody zapłonowe NGK RC-NE09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 DAWAJ DALEJ !!! hehe zartuje słuchaj jak ty masz takie dojscie do czesci to czy mogłbys zrobic cos dla mnie ??? bede wisial ci przysluge ale zrob mi porownanie silnika +przednia zawiecha w kk1 z przed liftu w wersjach 1.0 i 1.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 ok załatwione. Ale powinieneś mieć to samo oprócz tych półosi, ale one nie wchodzą do zawieszenia. [ Dodano: Sro 11 Paź, 2006 ] wszystko to samo oprócz sprężyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 no to beka sprezyny?? a 1.3 jest ciezszy ??? a sprezyny i tak beda inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 sprężyny są inne w wersjach 3 i 5 drzwiowej oraz 1.0, 1,3 i 1,5d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Hmmmm, no to mnie trochę zmartwiłeś, bo aktualnie całe przednie amorki i sprężynki mam od trzydrzwiowej wersji K11 z silnikiem 1.0 , w dodatku w automacie (ta 1.0 była...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.