Gość GRANIT Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 witam ! mam pewien chyba problem bo zbliza sie zima i nie wiem co robic , a mianowicie , moja almera 2,2 TDi 16 V 2001 r. slabo mi pali kiedy jest troche chlodniej na dworzu tzn jak temp spadla pewnego ranka do 7 st. to chyba z 5-6 razy silnik zakrecil zanim silnik zostal odpalony , wczesniej oczywiscie pojawil sie bialy dymek , silnik po odpaleniu chodzi rowno , co jest grane , czy to swiece zarowe , czy moze nie trzyma cisnienia .... co jest ?? pzdr [ Dodano: Wto 10 Paź, 2006 20:49 ] ... i jak ? zadnych diagnoz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 sprawdz akumulator(chyba że kręci bez problemu rozrusznikiem), sprawdz swiece(jak były wynieniane daawno to wymień je) sprawdz też przewody moze to też być wina jakiegos lipnego paliwa - sprawdz-wymień filtr paliwa, sprawdz-wymień filtr powietrza - chyba że wszystkie filtry były niedawno zmieniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 W pierwszej kolejności filtry i świece. Potem przewody wysokiego napięcia (czy oby nie są spękane) Jeśli to nie poskutkuje to sprawdź ustawienie zapłonu w warsztacie choć jest to ostateczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 W pierwszej kolejności filtry i świece. Potem przewody wysokiego napięcia (czy oby nie są spękane) Jeśli to nie poskutkuje to sprawdź ustawienie zapłonu w warsztacie choć jest to ostateczność. przecież to diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRANIT Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 ... z rzeczy ktore wymieniliscie do sprawdzenia pozostaly mi tylko swiece zarowe , a zauwazylem taka ciekawa rzecz , ze im chodniej , tym swiece dluzej sie nagrzewaj i silnik pali lepiej :-) , ale i tak trzeba swiece sprawdzic ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.