Gość Marek1976 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Mam Almerę 2.0D 1997 i tak jak wielu z was mam problem z uruchamianiem silnika jak się nagrzeje. Przeczytałem wszystkie posty na ten temat i chciałem zadać jedno pytanie? Czy świece żarowe powinny się właczać przy rozgrzanym silniku, nie mam tu namysli kontorlik od swiec tylko właściwe świece. Wczoraj spróbowałem wykonanć test i po zgaszeniu gorącego silnika wziołem miernik i podczas przekręcenia kluczy sprawdziłem czy szyna na świecy ma prąd. Okazało się że nawet na chwilę się nie miała Czy to jest normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 o wlaczaniu swiec decyduje czujnik tem silnika. Jak jest silnik rozgrzany to moze wogole nie wlaczac swiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Zawsze włączają sie swiece nawet jak jest silnik rozgrzany. Tylko najwyżej szybciej kontrolka gaśnie na desce rozdzielczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Witam. Przeważnie jest tak, że świece pracują pod coraz mniejszym napięciem - w miarę rozgrzewania się silnika. Całkowite wyłączenie następuje przy około 60 C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomasz_a Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Witam. W silniku CD20 świece działają (wraz z kontrolką) za każdym razem przed uruchomieniem silnika. Czas grzania świec jest zależny od temperatury silnika. W Twoim przypadku jeżeli świece nie grzeją przy ciepłym silniku może to świadczyć o awarii czujnika temperatury sterownika (przekaźnika) świec żarowych. W innym przypadku awaria może dotyczyć obwodów sterowania tego sterownika (przewody połączeniowe, sterowanie +12V po zapłonie, połączenia zabezpieczone bezpiecznikami) lub też samego sterownika. Awarii należy szukać w miejscach uzależnionych od temperatury silnika. Powodzenia. Tomasz_A 2,2 Di Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.