Gość rigo20 Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Witam wszystkich. Mam problem z moim P10 (1.6 16V 1993) Po odpaleniu wszystko jest OK Chwila na ssaniu i po chwili normalne obroty. Ale po krotkiej jezdzie obroty silnika radykalnie zwiekszaja sie (wyzsze niz podczas zalaczonego ssania) A podczas gaszenia silnik gasnie poczym zaskakuje ponownie i dopiero gasnie na dobre. Jaka moze byc przyczyna takiego zachowania silnika? Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limak.s Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Przyczyną takiego zachowania może być: nadmierna ilość nagaru w silniku, zbyt wysoka temperatura pracy silnik lub uszkodzona cewka odcinania dopływu paliwa (wersja gaźnikowa silnika). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 lub uszkodzona cewka odcinania dopływu paliwa (wersja gaźnikowa silnika). Jak ta cewka wyglada? możesz zapodać fotkę? :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limak.s Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Niestety nie posiadam fotki. Cewka znajduje się w gaźniku i reguluje zaworem elektromagnetycznym, który odcina dopływ paliwa po wyłączeniu zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Jesli to gaxnik - moduł ssania trzeba sprawdzić - może bimetal szlag trafił i masz uchylona przepustnicę (tak jakby ssanie sie nie rozłączyło). ten elektromagnes nie tylko obcina dopływ paliwa jak zapłon jest wyłaczony - odcibna też chyba paliwo jak samochód przekroczy 190 km/h - odcięcie licznikowe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rigo20 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Dzieki za odpowiedz. Cewka napewno nie autko jest na wtryskach. Co do ssania to tez nie dlatego ze to wtryski a poza tym ssanie rozlacza sie i jest ok problem wystepuje po nagrzaniu silnika. A moze to byc silniczek krokowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 może bimetal szlag trafił i masz uchylona przepustnicę (tak jakby ssanie sie nie rozłączyło). ten elektromagnes nie tylko obcina dopływ paliwa jak zapłon jest wyłaczony p_flori ma rację może ci bimetal w układzie automatycznego ssania szlag trafił, tj. wypaliły się styki! kolega WIDAW bardzo dokładnie opisał ten problem w jednym w topików. EDIT: Przepraszam ne zauważyłem...masz autko na wentylu, po czerwcu 93 roku więc Ciebie nie dotyczy ten problem :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k1krzysiek Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Jesli to gaxnik - moduł ssania trzeba sprawdzić - może bimetal szlag trafił i masz uchylona przepustnicę (tak jakby ssanie sie nie rozłączyło). A jak to jest jeśli moja P-10 ma zamknieta przepustnice (TEORETYCZNIE SSANIE POWINNO DZIAŁAĆ) a obroty na zimnym silniku jak rano odpalam to mam 500-600obr. I stąd moje pytanko - co jest przyczyną??? Nie mam ssania - a bimetal działa - prąd dochodzi - po nagrzaniu bimetalu przepustnica sie otwiera i obroty potem są OK. ale już po całkowitym nagrzaniu podwyższają się do 1200-1300obr. I trafi mnie jak tak dajej bedzie. Kupiłem nawet inny gaźnik i tu pech (on ma odpływ z komory pływakowej a mój nie. Więc zakup się nie udał Jak ktoś miał kłopoty z ssaniem i obrotami to proszę o radę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Sprawdzałeś ze ta przepustnica jest zamknięta ? U mnie jest tak ze bimetal działa i przepustnice otwiera jak sie nagrzeje ale nie zamyka. Jak chce mieć rano zssanie to przed odpaleniem wciskam gas do podłogi i puszczam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 modu ssania nietylkootwiera i zamyka przepustnicę - steruj również kanałem dodatkowego dolotu paliwa - polukaj - przyczyna na 90 procent tkwi w sterowaniu ssaniem. Rozbierz spokojnie oba gaźniki i przełóż ten moduł ssania i zobacz - na spokojnie moze podejdzi - nie musisz wymieniac całego gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.