Gość almerka N16 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 ...wszystkie tarcze w almerze po 55 tyś?? Autko jest głównie eksplatowane w mieście.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 a co? masz zjechane, krzywe czy co? Jezeli juz to predzej zawsze zuzyje Ci sie przod niz tyl. 55kkm to chyba cos za szybko na wymiane tarcz... moze klocki predzej? W poprzednim samochodzie tarcze przetaczalem po prawie 90kkm! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almerka N16 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 mój tata mówi że na jego oko są krzywe...i dlatego każe mi wymienic. podaje w tym tyg. do serwisu jakiegoś to niech mi zobaczą,bo klocki i tak i tak musze wymienić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 mój tata mówi że na jego oko są krzywe...i dlatego każe mi wymienic.podaje w tym tyg. do serwisu jakiegoś to niech mi zobaczą,bo klocki i tak i tak musze wymienić... na oko to chlop w szpitalu umarl drzy ci kiera przy chamowaniu? pulsuje pedał przy hamowaniu? jakies niepokajace odglosy z ukl hamulcowego ? nie - po kiego wymienaic zmierz jeszcze grubosc tarczy i bedziesz pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Objawy krzywych tarcz sa wlasnie takie jak napisal vqsoft1. Najbardziej jest to odczuwalne gdy hamujesz z wiekszej predkosci. Tarcze mogly sie np zwichrowac jesli na rozgrzanych hamulcach wjechalas w wode. Przetoczenie tarcz na wiele sie nie zda poniewaz gdy juz raz uległy rekrystalizacji to będa juz zawsze się krzywic po przegrzaniu. Problem wtedy bardzo szybko powraca. Warto tez sprawdzic czy wina nie lezy po stronie jednostronnie dzialajacego zacisku hamulcowego. Moze np z jednej strony klocek bardziej napiera na tarcze. Jako ciekawostke dodam, ze ostatnio zmienialem tarcze i klocki z kumplem w jego corolli z konca 2004 roku przy przebiegu niecale 40kkm. Prog na tarczy byl ogromny! a klockow zero. Auto bylo eksploatowane normalnie bez szalenstw, po miescie. Jest pierwszym wlascicielem. A tak na marginesie... zmierz jeszcze grubosc tarczy i bedziesz pewien. To jest dziewczynka Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZ3RYF Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Jako ciekawostke dodam, ze ostatnio zmienialem tarcze i klocki z kumplem w jego corolli z konca 2004 roku przy przebiegu niecale 40kkm. Prog na tarczy byl ogromny! a klockow zero. Auto bylo eksploatowane normalnie bez szalenstw, po miescie. dokladnie tak samo jest w nowej avensis, wymiana po jakichs 30k, dziwna sprawa bo w poprzedniej na duzo dluzej starczaly. toyota wykreca sie, ze nie stosuja juz azbestu a jakis super, dzieki ktoremu droga hamowania jest duzo krotsza. niemniej szybkosc zuzycia jest ogromna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almerka N16 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 A tak na marginesie...zmierz jeszcze grubosc tarczy i bedziesz pewien. To jest dziewczynka Pozdrawiam właśnie :wink: hiihhiii ale mimo wszystko dzięki chłopaki za odp!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcos26 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 niestety przytoczony przypadek corolli to norma te nowe rolki tak maja ze po 40 tysiach tarcze do wymianki sa taka ich teraz uroda. A pojechac i spytrac w serwisie czy juz trzeba wymienic to wg mnie slaby pomysl bo na 100 mechanikow 95 powie bez ogladania ze wymieniac :P z reguly proboje naciagnac na byle co nawet jesli to nie do konca konieczne:) wiec ja bym wolal sam zerrknac na tarcze niz polegac na mechaniku chyba ze to ktos zaufany i lipy nie wciscie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almerka N16 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 wiesz,ja mam znajomego co ma warsztat i jak mu powiedziałam że chce wymienić wszystkie to powiedział żebym się zastanowiła,więc on mnie chyba raczej nie oszuka :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Podjedz na zlot to sprawdzimy :] mamy doswiadczenie bo ostatnio jedna tarcza Łysemu spłonęła :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 w mojej P11 GT klocki i tarcze z tyłu wymieniałem teraz przy 118tyś km a były jeszcze orginalne z pierwszego montazu!!! i były w baaardzo złym stanie z przodu tarcze jeszcze nie były wymieniane a klocki przy ok 90tyś km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 moje wyniki micra wymiana tarcz i klocków przy 15k almera wymiana tarcz i klocków przy 30k tearz mam prawie 60k i znowu wymiana tarcz. Nie wiem w jakim są stanie(podejewam, że raczej slabym bo jeżdzę ostro) ale w razie czego do oddania potrzebującym. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almerka N16 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 dziś byłam u mechanika i wymieniłam: tarcze tył,klocki przód i tył...z przodu jeszcze tarcze są znośne :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pron! Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Właśnie, dziwne, w mojej Almerze też musieliśmy ostatnio tylne tarcze zmienić. Ciekawe że tył prędzej się zużywa niż przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almerka N16 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 podobno w almerzach z abs-em szybciej się tył zużywa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.