Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pierwsza Maxima i Pierwszy automat

Gość Youth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kilka dni temu kupiłem za "psie" pieniądze Maximę '93r. w automacie, ale z zepsutą skrzynią. Spec wycenił naprawe na kilka tysi, oczywiście podziękowałem. Załatwiłem drugą skrzynię z jerzdzącej Maximki "pojechanym bokiem - handlowana na części" ten sam roczek. Mam pytanko, czy zmiana skrzyni w Maximie to duży problem, czy "zwykły", przaktykujący mechanik mi to zrobi. To mój pierwszy automat i trochę mnie to przeraża. Prawdę mówiąc już dałem autko do wymiany skrzyni, ale jestem pełen obaw jak mechanik sobie z tym poradzi.

Proszę o podzielenie się doświadczeniami, może jakieś myki, żeczy szczególnie warte uwagi przy takiej operacji

PZDR

Witam

Kilka dni temu kupiłem za "psie" pieniądze Maximę '93r. w automacie, ale z zepsutą skrzynią. Spec wycenił naprawe na kilka tysi, oczywiście podziękowałem. Załatwiłem drugą skrzynię z jerzdzącej Maximki "pojechanym bokiem - handlowana na części" ten sam roczek. Mam pytanko, czy zmiana skrzyni w Maximie to duży problem, czy "zwykły", przaktykujący mechanik mi to zrobi. To mój pierwszy automat i trochę mnie to przeraża. Prawdę mówiąc już dałem autko do wymiany skrzyni, ale jestem pełen obaw jak mechanik sobie z tym poradzi.

Proszę o podzielenie się doświadczeniami, może jakieś myki, żeczy szczególnie warte uwagi przy takiej operacji

PZDR

jedyny myk to taki.

jakjuz wyjoles automata to zaloz manuala. jesli to nie wchodzi w gre to nie powinno byc zadnych problemow. zmiana skrzyni w maximie to robota na 3 godziny we 2 osoby. sprawa jest banalna

Uff, wielkie dzięki Ciut mnie uspokoiłeś. To może jeszcze krutki kursik obsługi, Na manetce zmiany biegów mam 2 guziki duży i pod nim mały, szczególnie ten mały mnie intryguje ????? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: