Gość Youth Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Witam Kilka dni temu kupiłem za "psie" pieniądze Maximę '93r. w automacie, ale z zepsutą skrzynią. Spec wycenił naprawe na kilka tysi, oczywiście podziękowałem. Załatwiłem drugą skrzynię z jerzdzącej Maximki "pojechanym bokiem - handlowana na części" ten sam roczek. Mam pytanko, czy zmiana skrzyni w Maximie to duży problem, czy "zwykły", przaktykujący mechanik mi to zrobi. To mój pierwszy automat i trochę mnie to przeraża. Prawdę mówiąc już dałem autko do wymiany skrzyni, ale jestem pełen obaw jak mechanik sobie z tym poradzi. Proszę o podzielenie się doświadczeniami, może jakieś myki, żeczy szczególnie warte uwagi przy takiej operacji PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Witam Kilka dni temu kupiłem za "psie" pieniądze Maximę '93r. w automacie, ale z zepsutą skrzynią. Spec wycenił naprawe na kilka tysi, oczywiście podziękowałem. Załatwiłem drugą skrzynię z jerzdzącej Maximki "pojechanym bokiem - handlowana na części" ten sam roczek. Mam pytanko, czy zmiana skrzyni w Maximie to duży problem, czy "zwykły", przaktykujący mechanik mi to zrobi. To mój pierwszy automat i trochę mnie to przeraża. Prawdę mówiąc już dałem autko do wymiany skrzyni, ale jestem pełen obaw jak mechanik sobie z tym poradzi. Proszę o podzielenie się doświadczeniami, może jakieś myki, żeczy szczególnie warte uwagi przy takiej operacji PZDR jedyny myk to taki. jakjuz wyjoles automata to zaloz manuala. jesli to nie wchodzi w gre to nie powinno byc zadnych problemow. zmiana skrzyni w maximie to robota na 3 godziny we 2 osoby. sprawa jest banalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Youth Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Uff, wielkie dzięki Ciut mnie uspokoiłeś. To może jeszcze krutki kursik obsługi, Na manetce zmiany biegów mam 2 guziki duży i pod nim mały, szczególnie ten mały mnie intryguje ????? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Uff, wielkie dzięki Ciut mnie uspokoiłeś. To może jeszcze krutki kursik obsługi, Na manetce zmiany biegów mam 2 guziki duży i pod nim mały, szczególnie ten mały mnie intryguje ????? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: maly to overdrive. 1. wylacza 4 bieg 2. na cziut wieksze obroty sie wkreci zanim wskoczy nastepny bieg - niby opcja "sport" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Youth Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Ufff Odpaliłem wreszcie maximkę, płynie jak mażenie i skrzynka ładnie płynnie przekłada, mniodek. To tak ma być że 4-ty bieg dopiero przy 180 km/h mi wrzuca tak około 5000 obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Ufff Odpaliłem wreszcie maximkę, płynie jak mażenie i skrzynka ładnie płynnie przekłada, mniodek. To tak ma być że 4-ty bieg dopiero przy 180 km/h mi wrzuca tak około 5000 obrotów sounds good to me. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Youth Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Jakka jazda, ale i kolejne pytanka, dopiero poznaję to "autko". W Maximce '93r. jest hydrauliczne zawieszenie, mam przełącznik A/T i trzy pozycje Power/bez opisy-standard/comfort, i to jest zdaje się regulacja zawieszenia ?? No i jeszcze jedno jaki wybrać filtr powietrza ale z tych standardowych i dostępnych w polsce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 mam przełącznik A/T i trzy pozycje Power/bez opisy-standard/comfort, To Kolego nic innego jak tryb pracy skrzyni biegów, jak przełączysz na Power i ostro jedziesz to zmiana biegu następuje przy odcięciu, natomiast jak na comfort to jest wtedy zmiana bardzo szybko, comfort sie używa przeważnie zimą na śniegu wtedy skrzynia pracuje "łagodnie". Do "normalnej" jazdy ustawiasz na A/T Jak jedziesz na A/T i dasz ostro w pedał to też zmieni przy odcince więc to troche taki pic ale działa. Najlepszym rozwiązaniem jest zmiana na manual :twisted: Ja i Wac wiemy jaka jest różnica :wink: Pozdro ! (co do filtra to Ci nie powiem bo mam stożek :twisted: ale myśle że Filtron sie nadaje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 mam przełącznik A/T i trzy pozycje Power/bez opisy-standard/comfort, To Kolego nic innego jak tryb pracy skrzyni biegów, jak przełączysz na Power i ostro jedziesz to zmiana biegu następuje przy odcięciu, natomiast jak na comfort to jest wtedy zmiana bardzo szybko, comfort sie używa przeważnie zimą na śniegu wtedy skrzynia pracuje "łagodnie". Do "normalnej" jazdy ustawiasz na A/T Jak jedziesz na A/T i dasz ostro w pedał to też zmieni przy odcince więc to troche taki pic ale działa. Najlepszym rozwiązaniem jest zmiana na manual :twisted: Ja i Wac wiemy jaka jest różnica :wink: Pozdro ! (co do filtra to Ci nie powiem bo mam stożek :twisted: ale myśle że Filtron sie nadaje) hey hey jak bedziesz wkladal manual to ja chcem kupic od Ciebie wlasnie ten przycisk potrzebny mi do p10 bo wkladam automat nie dosc ze odkupie to dam Ci jeszcze zaślepkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 No i jeszcze jedno jaki wybrać filtr powietrza ale z tych standardowych i dostępnych w polsce?? Ja do Siebie wlozylem wklad sportowy bodajze firmy Jamex...ale wiem ze sa tez takie wklady K&N...tyle ze drozsze. Napewno bedziesz mial fajniejsze brzmienie! A jesli chcesz juz miec super dzwiek to wrzuc sobie tak jak ma JacaV6 stozek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 no wszystko fajnie ,,,,A sa tu gdzies foty tej maszyny ,luknabym troszku.....ewentualnie klipa zobaczyl jak to jezdzi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 A jesli chcesz juz miec super dzwiek to wrzuc sobie tak jak ma JacaV6 stozek Mały OT Wczoraj ładnie umyłem stożek, dziś został naoliwiony pięknie, zaraz go wkładam i jade troche poryczeć :diabel2: w baku 98 oktanów :diabel2: troche lipa bo pogoda do d*py i brak trakcji :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.