Yankee Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Witam! Piszę na forum bo potrzebuje porady. Wczoraj jechałem autostradą z wrocławia do Gliwic i z powrotem i po skończeniu się gazu przełączyłem na benzynę. Auto po osiągnięciu około 4.000 obrotów przestaję ciągnąć i auto lekko dławi się i szarpie jakby brakowało mu paliwa ? Czułem że auto nie idzie jak należy po górkę a i na prostej tez jakoś dziwnie się jechało. Jakby lekko-mało odczuwalnie skubało autem - tak to jakoś można określić. Co może być przyczyną takich efektów? Na gazie chodzi dobrze. Swoją droga kiedyś juz ten efekt zaobserwowałem i ale go zignorowałem bo po przełączeniu na gaz jechało się dobrze. Poradzcie coś jesli macie jakies skojarzenia. Pozdrawiam, Yankee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Ah ten gazik... Pewno przepływopmierz zasyfiony albo mikser o zbyt małej średnicy dusi CI przelot powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 coobico nie zwalaj wszystkiego odrazu na gaz :/ jeśli to autko na wtrysku to radzuł bym wymienić filtr paliwa. powiec kiedy ostatnio tankowałeś ?? jeśli masz stare paliwo to bym sie nie dziwił że tak idzie czasami lepiej dotankować 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówka 27 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Proponował bym wląć jakiś preparacik do czyszczenia wtrysków, polecam firmy WYNN"S, dotankować na pełny zbiornik paliwka , oczywiście wymienić filterek paliwa jak kolega proponował, przejeździć najlepiej cały zbiornik i powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 jak jeżdzisz tylko na gazie (start+ jazda) często bywa że wtryskiwacze benzyny sie zasyfiają i nie idzie, można wlac do paliwa takie cudo jak "czyściciel układu paliwowego" i wtedy powinno być ok jak kolwiek może to być wiele innych rzeczy .............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Zawsze chodził świetnie i na benzynie i na gazie więc padły moje przypuszczenia na filtr paliwa albo faktycznie na słabą już benzynę (choć benzynę dolewałem ostatnio może z 2 miesiące temu więc nie sądzę żeby to akurat mogło to spowodować). Kupię filtr paliwa NIPPARTS i zobaczymy :-) Napewno od 2 lat nie był wymieniany więc to może być to. Dzięki za sugestie!!! Jeśli nic nie pmoże to czyszczenie wtryskiwaczy. Pozdrawiam, Yankee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 (choć benzynę dolewałem ostatnio może z 2 miesiące temu więc nie sądzę żeby to akurat mogło to spowodować). no to ja obstawiam na wode w benzynie... no i moga tez wlasnie byc zapieczone wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówka 27 Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Zawsze chodził świetnie i na benzynie i na gazie więc padły moje przypuszczenia na filtr paliwa albo faktycznie na słabą już benzynę (choć benzynę dolewałem ostatnio może z 2 miesiące temu więc nie sądzę żeby to akurat mogło to spowodować). Kupię filtr paliwa NIPPARTS i zobaczymy :-) Napewno od 2 lat nie był wymieniany więc to może być to. Dzięki za sugestie!!! Jeśli nic nie pmoże to czyszczenie wtryskiwaczy. Pozdrawiam, Yankee Jak w zbiorniku jest mało paliwa to najszczęściej zbiera się wilgoć, a nie śadzę żebył chyba miał pełny zbiornik skoro jeździsz na gazie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilwar00 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Panowie , w tej Almerce nie filtra paliwa . Jest tylko zgrubny filtr w postaci siteczka na pompie paliwa. Problem na 99% powoduje łańcuch rozrządu , nie żaden przepływomierz . Łańcuch wyciąga się o jedno w porywach do dwóch ogniw !!! , co powoduje zakłócenia w odczycie czujników położenia wału korbowego i wałka rozrządu. Jeśli nie wierzysz , najprostszym sposobem jest podejrzenie napinacza hydraulicznego łańcucha rozrządu poprzez podniesienie pokrywy zaworów . Widać wtedy w całej okazałości iż napinacz wysunął się już do końca i całość nie pracuje już tak jak powinna. Odsyłam zainteresowanych http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=135861997 [ Dodano: Pią 20 Paź, 2006 21:33 ] ups przepraszam wszystkich to N15 , nie N16 przepraszam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadi Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Moim zdaniem poprostu za malo powietrza dostaje na benzynie bo jest przytkany doplyw powietrza do filtra powietrza.Standardowo to robia.Trodno ustawic tak aby autko chodzilo na gazie i na benzynce idealnie.Jak wiecej powietrza mu dasz to na gazie bedzie sie mulil , bo gaz bedzie rozdmuchiwany.Mozna to jedynie unormowac dawka gazu w mikserze, ale jesli nigdy sie za to nie brales to nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ArekBi Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Auto po osiągnięciu około 4.000 obrotów przestaję ciągnąć i auto lekko dławi się i szarpie jakby brakowało mu paliwa ? Czułem że auto nie idzie jak należy po górkę a i na prostej tez jakoś dziwnie się jechało. Jakby lekko-mało odczuwalnie skubało autem - tak to jakoś można określić. mam dokładnie te same objawy a auto nie jest i nie było na gazie :-) wymienieone: swiece filtr paliwawa, olej i filtr oleju szukam sugestii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alfabet Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 mam podobnie w mojej primerce 1.8 benzyna. wymienilem filtr paliwa i lancuszek rozrzadu,nic nie pomoglo. gdy przekraczam 4500 obrotow silnik zaczyna sie lekko dlawic. gdy jednak zdrowo przeciagne go na drugim i trzecim biegu to i na kolejnych jest ok. co tu jeszcze wymienic? autko jest z konca 1999roku ma przejechane 163tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Yankee - jaka instalacja - mikser czy wtrysk sekwencyjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Alfabet Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Okazało się ze to katalizator był zabrudzony. Ale nie zaszkodziło wymienić filtr paliwa i łańcuszek rozrządu, który był rozciągnięty już prawie o 2 centymetry. A przy okazji wymieniłem tez wahacz z prawej strony, bo zaczynał już popiskiwać na dołkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gajos1902 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Ja po załozeniu gazu w mojej N15 odrazu po wyjechaniu z warsztatu zauważyłem ze na 3 przy 3tysiacach obrotów jest dziwne szarpniecie i mulenie sie samochodu, a potem idzie dalej. i też mi sie wydaje ze to przez zmniejszenie ilosci dopływu powietrza gdyz całkiem zalepili mi wlot powietrza do silnika i wycieli małą dziure obok, ale pewnosci nie mam. Czekam na sugestje. :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadi Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Ja po załozeniu gazu w mojej N15 odrazu po wyjechaniu z warsztatu zauważyłem ze na 3 przy 3tysiacach obrotów jest dziwne szarpniecie i mulenie sie samochodu, a potem idzie dalej. i też mi sie wydaje ze to przez zmniejszenie ilosci dopływu powietrza gdyz całkiem zalepili mi wlot powietrza do silnika i wycieli małą dziure obok, ale pewnosci nie mam. Czekam na sugestje. :-) Ja na przyklad mam doplyw powietrza przytkany na 65% otworu i jest ok. Gdzies czytalem ze powinno byc na 75% lecz gdy to zrobie to jest tragedia. Dlawi sie i wogle. Mysle ze musisz sprobowac z roznymi wielkosciami otworu doplywu powietrza.Przytkac i pojezdzic troche zeby sprawdzic ile pali. Mi sie udalo zejsc do 9 l na gazie ne trasie.Paliwa palil 8 - wiec chyba juz jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.