Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dławi się na wsokich obrotach


Yankee
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Piszę na forum bo potrzebuje porady. Wczoraj jechałem autostradą z wrocławia do Gliwic i z powrotem i po skończeniu się gazu przełączyłem na benzynę. Auto po osiągnięciu około 4.000 obrotów przestaję ciągnąć i auto lekko dławi się i szarpie jakby brakowało mu paliwa ? Czułem że auto nie idzie jak należy po górkę a i na prostej tez jakoś dziwnie się jechało. Jakby lekko-mało odczuwalnie skubało autem - tak to jakoś można określić. Co może być przyczyną takich efektów? Na gazie chodzi dobrze. Swoją droga kiedyś juz ten efekt zaobserwowałem i ale go zignorowałem bo po przełączeniu na gaz jechało się dobrze.

 

Poradzcie coś jesli macie jakies skojarzenia.

 

Pozdrawiam, Yankee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coobico nie zwalaj wszystkiego odrazu na gaz :/

jeśli to autko na wtrysku to radzuł bym wymienić filtr paliwa.

powiec kiedy ostatnio tankowałeś ??

jeśli masz stare paliwo to bym sie nie dziwił że tak idzie czasami lepiej dotankować 98

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponował bym wląć jakiś preparacik do czyszczenia wtrysków, polecam firmy WYNN"S, dotankować na pełny zbiornik paliwka , oczywiście wymienić filterek paliwa jak kolega proponował, przejeździć najlepiej cały zbiornik i powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jeżdzisz tylko na gazie (start+ jazda) często bywa że wtryskiwacze benzyny sie zasyfiają i nie idzie, można wlac do paliwa takie cudo jak "czyściciel układu paliwowego" i wtedy powinno być ok

jak kolwiek może to być wiele innych rzeczy ..............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze chodził świetnie i na benzynie i na gazie więc padły moje przypuszczenia na filtr paliwa albo faktycznie na słabą już benzynę (choć benzynę dolewałem ostatnio może z 2 miesiące temu więc nie sądzę żeby to akurat mogło to spowodować). Kupię filtr paliwa NIPPARTS i zobaczymy :-) Napewno od 2 lat nie był wymieniany więc to może być to.

Dzięki za sugestie!!!

 

Jeśli nic nie pmoże to czyszczenie wtryskiwaczy.

 

Pozdrawiam, Yankee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(choć benzynę dolewałem ostatnio może z 2 miesiące temu więc nie sądzę żeby to akurat mogło to spowodować).

 

no to ja obstawiam na wode w benzynie... no i moga tez wlasnie byc zapieczone wtryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze chodził świetnie i na benzynie i na gazie więc padły moje przypuszczenia na filtr paliwa albo faktycznie na słabą już benzynę (choć benzynę dolewałem ostatnio może z 2 miesiące temu więc nie sądzę żeby to akurat mogło to spowodować). Kupię filtr paliwa NIPPARTS i zobaczymy :-) Napewno od 2 lat nie był wymieniany więc to może być to.

Dzięki za sugestie!!!

 

Jeśli nic nie pmoże to czyszczenie wtryskiwaczy.

 

Pozdrawiam, Yankee

 

Jak w zbiorniku jest mało paliwa to najszczęściej zbiera się wilgoć, a nie śadzę żebył chyba miał pełny zbiornik skoro jeździsz na gazie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie , w tej Almerce nie filtra paliwa . Jest tylko zgrubny filtr w postaci siteczka na pompie paliwa. Problem na 99% powoduje łańcuch rozrządu , nie żaden przepływomierz . Łańcuch wyciąga się o jedno w porywach do dwóch ogniw !!! , co powoduje zakłócenia w odczycie czujników położenia wału korbowego i wałka rozrządu. Jeśli nie wierzysz , najprostszym sposobem jest podejrzenie napinacza hydraulicznego łańcucha rozrządu poprzez podniesienie pokrywy zaworów . Widać wtedy w całej okazałości iż napinacz wysunął się już do końca i całość nie pracuje już tak jak powinna. Odsyłam zainteresowanych http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=135861997

 

[ Dodano: Pią 20 Paź, 2006 21:33 ]

ups przepraszam wszystkich to N15 , nie N16

przepraszam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem poprostu za malo powietrza dostaje na benzynie bo jest przytkany doplyw powietrza do filtra powietrza.Standardowo to robia.Trodno ustawic tak aby autko chodzilo na gazie i na benzynce idealnie.Jak wiecej powietrza mu dasz to na gazie bedzie sie mulil , bo gaz bedzie rozdmuchiwany.Mozna to jedynie unormowac dawka gazu w mikserze, ale jesli nigdy sie za to nie brales to nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Auto po osiągnięciu około 4.000 obrotów przestaję ciągnąć i auto lekko dławi się i szarpie jakby brakowało mu paliwa ? Czułem że auto nie idzie jak należy po górkę a i na prostej tez jakoś dziwnie się jechało. Jakby lekko-mało odczuwalnie skubało autem - tak to jakoś można określić.

mam dokładnie te same objawy a auto nie jest i nie było na gazie :-)

wymienieone: swiece filtr paliwawa, olej i filtr oleju

szukam sugestii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobnie w mojej primerce 1.8 benzyna. wymienilem filtr paliwa i lancuszek rozrzadu,nic nie pomoglo. gdy przekraczam 4500 obrotow silnik zaczyna sie lekko dlawic. gdy jednak zdrowo przeciagne go na drugim i trzecim biegu to i na kolejnych jest ok. co tu jeszcze wymienic? autko jest z konca 1999roku ma przejechane 163tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się ze to katalizator był zabrudzony. Ale nie zaszkodziło wymienić filtr paliwa i łańcuszek rozrządu, który był rozciągnięty już prawie o 2 centymetry. A przy okazji wymieniłem tez wahacz z prawej strony, bo zaczynał już popiskiwać na dołkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość gajos1902

Ja po załozeniu gazu w mojej N15 odrazu po wyjechaniu z warsztatu zauważyłem ze na 3 przy 3tysiacach obrotów jest dziwne szarpniecie i mulenie sie samochodu, a potem idzie dalej. i też mi sie wydaje ze to przez zmniejszenie ilosci dopływu powietrza gdyz całkiem zalepili mi wlot powietrza do silnika i wycieli małą dziure obok, ale pewnosci nie mam. Czekam na sugestje. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Ja po załozeniu gazu w mojej N15 odrazu po wyjechaniu z warsztatu zauważyłem ze na 3 przy 3tysiacach obrotów jest dziwne szarpniecie i mulenie sie samochodu, a potem idzie dalej. i też mi sie wydaje ze to przez zmniejszenie ilosci dopływu powietrza gdyz całkiem zalepili mi wlot powietrza do silnika i wycieli małą dziure obok, ale pewnosci nie mam. Czekam na sugestje. :-)

 

Ja na przyklad mam doplyw powietrza przytkany na 65% otworu i jest ok. Gdzies czytalem ze powinno byc na 75% lecz gdy to zrobie to jest tragedia. Dlawi sie i wogle.

Mysle ze musisz sprobowac z roznymi wielkosciami otworu doplywu powietrza.Przytkac i pojezdzic troche zeby sprawdzic ile pali. Mi sie udalo zejsc do 9 l na gazie ne trasie.Paliwa palil 8 - wiec chyba juz jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...