Gość AMR Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Witam,moja N15 za każdym tankowaniem pali corraz więcej.Ma przejechane 130tys.km,na gazie zrobilem dopiero 7 tys km.Silnik 1.6 16V.Komputer Autronic AL-700, parownik BRC.Na trasie spala mi od 9 do 11litrow,a w miescie 12-14 litrow.ZAczelo sie od najmniejszego spalania ale widze ze z biegiem czasu pali wiecej.Moze macie jakies rady,co ewentualnie powiedziec gazownikowi zeby zrobil:)).Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 A filtr powietrza czysty?? A najlepiej podjechać do gazownika, niech podepnie do kompa, sprawdzi mieszanke, wyreguluje i ponownie sprawdzi na analizatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 ja równiez polecam ponowną regulację instalacji - w jednym z poprzednich samochodów mechanik mnie zaprosił na regulacje po 2 tyś km a później po 5 tyś i za każdym razem regulowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówka 27 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Zobacz filtr od gazu, jak tankowałeś kiepskiej jakości gaz to filterek może być już do wymiany, miałem taki przypadek parę lat temu jak woziłem się poltkiem. Filterek był tak zaj... grafitem że jak odkręciłem obudowę to go nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Ale nie po 7 tys kilometrów- nie wiem co musiał by tankowac aby sie filtr zapchał ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ziut Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 a tak generalnie to ona Ci dużo pali powinna w trasie palić 7-9 a na mieście 9-11, te górne granice to nawet primera 1,6 spokojnie się mieści. Moja almerka jak dostaje dobrze w d.......ę to pali max 11. A teraz generalnie samochodziki będą paliły troszkę więcej gazidła bo zimniej się robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 zle ustawiona instalacja ? to mi sie na mysl pcha ;] imo dobrze wyregulowana instalka to cud w dzisiejszych czasach! ciezko trafic na dobrego specjaliste... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AMR Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 LPG tankuje tylko na Statoil, BP lub Shell. Gazowników mam dobrych,jedni z lepszych w mieście i zarazem najdłużej się tym zajmujących.Mówią mi że musi tyle spalić ile potrzebuje.Ja też szybko i dynamicznie jezdze,na wysokich obrotach ale tyle to nawet 2 litrowe nie palą.Myślałem że może coś byście podsunęli na co powinni zwrócić uwagę,bo wiadomo jak się tymi autami jeździ to jest więcej doświadczenia.Co 2 głowy to nie jedna.Już mi paę razy laptopa podłączali i bez zmian.a co myślicie o mikserze.Czy może to być wina miksera.Przy zakładaniu gazu rozwiercali dziurę na 38 mm,bo miała 35mm.myślicie żeby założyć inny????Może razem dojdziemy do przyczyny takie zużycia.Dzięki póki co.pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 A na analizatorze sprawdzali? Nie wychodziło przypadkiem wysokie HC? Jeżeli tak, to może świece lub kable coś nie teges, ale i tak po wymianie tych rzeczy nie liczyłbym na spadek spalania rzędu 2 litrów. A co do spalania - mi pali 11-11,5 po mieście, przy zazwyczaj dynamicznej jeździe. Trasa 7,5 - 9 A co do miksera i jego wymiarów, to u mnie wygląda to tak: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16403 Aha już wiem dlaczego muszę mieć tą dodatkową białą zwężkę, bo reduktor nie wyrabia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 a ja dzis bylem u gazownika po raz kolejny i ostatni... (mam nadzieje;d) wiec wyregulowal dzis konkretnie i instalka dziala jak marzenie :} troche go z ojcem pocislismy i zrobil wkoncu to co mial zrobic juz dawno zbiera sie dobrze, chodzi plynnie pedal gazu itp itd jedynie nadal mi gasnie auto na luzie powyzej 60 Km/h ponizej nie ale tylko sie przekroczy 60 km/h i gasnie lol dziwne to jest a mamy wlot powietrza obrucony w druga strone ustawiony w kat! nie ma prawa dostawac za duzo powietrza... narazie pozostaje jazda na biegach bez luzu ;p spalanie ~12.5L w miescie na trasi nie mialem okazji testowac jeszcze:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Mi nie gaśnie nawet przy 180km/h jak wrzuce na luz A na mikserze gas już tak od 80km/h Blos i storzek daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.