Gość świeży Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Witam wszystkich Czy tak przypadkiem ktoś nie wie gdzie można w miarę tanio załatwić wkładkę zamka do P10 Sedan 1992 ? pzdr Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 a może od sunny podejdzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość świeży Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 niestety nie wiem jak to sprawdzić czy od Sunny podejdzie? Dodam tylko, że takie wkładki mogę kupić na obecną chwilę po 160 za sztukę i po 55 zł za sztukę. Tyle że dalij mi drogo pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Właśnie. Co do wkładki tylnej klapy. Czy ktoś ją czyścił? rozbierał jakoś? Bo zdaje się że można ją naprawić, ale nie mam pojęcia jak się do niej dobrać. Trzymam w ręku, ale niewiem jak to wyczyścić. Raz śluszasz mi coś takiego robił, ale wzioł 50zł. Macie jakiś pomysł jak uruchomić zatartą/zasmarkaną syfem wkładkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 ja miałem zastane całkowicie bo zawsze było z centralki otwierane, ale jedna była lekko ruchliwa, i po długich manewrach (bez wyjmowania drzwi) naprzemian WD-40 i odmrażacz do zamków poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ozzy1011 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Ja czyściłem wkładke od drzwi kierowcy i od klapy w mojej p10.Ta w klapie byla całkowicie unieruchomiona.Żeby wyjąć wkładke trzeba z tyłu zdjąć zapinke (w kształcie blaoszki) i odpiąć łaczeni dźwigienki.Gdy masz juz wyjętą wkładke z tyłu znajduje sie spręzyna.Należy ja zdjąć tylko trzeba pamętać jak jest założona.Po rozebraniu mamy pełny dostęp do bębenka wkładki.Ja czyściłem WD40 i nasmarowałem wazeliną techniczną.W moim przypadku nie pracowały dwie zapadki ,ale teraz chodzi jak masełko. W razie problemów moge porobić zdjęcia, ale to dopiero jutro po południu. Pozdro :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Ja czyściłem wkładke od drzwi kierowcy i od klapy w mojej p10.Ta w klapie byla całkowicie unieruchomiona.Żeby wyjąć wkładke trzeba z tyłu zdjąć zapinke (w kształcie blaoszki) i odpiąć łaczeni dźwigienki.Gdy masz juz wyjętą wkładke z tyłu znajduje sie spręzyna.Należy ja zdjąć tylko trzeba pamętać jak jest założona.Po rozebraniu mamy pełny dostęp do bębenka wkładki.Ja czyściłem WD40 i nasmarowałem wazeliną techniczną.W moim przypadku nie pracowały dwie zapadki ,ale teraz chodzi jak masełko.W razie problemów moge porobić zdjęcia, ale to dopiero jutro po południu. Pozdro :mrgreen: Hehe, no to mam zabawe na weekend ;-) Czyli rozbieram to pieroństwo jakoś ;-) Spręzynka i czyscimy zapadki ;-) mam nadzieje ze ich nie pomyle i nie popsuje bardziej ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 najlepiej rozebrać - powyciągać zapadki przeczyścić nasmarować - złożyć.Trochęroboty jest ale wszystko można spokojnie zrobić we własnym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość świeży Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Też tak próbowałem; wyciągnąłem bembenek ale rozruszała się tylko jedna zapadka, moczyłem w ropie, rozpuszczalniku i benzynie, a potem trochę za mocno potraktowałem młotkiem i muszę kupić niestety nową!!!!!!!!! A jeszcze tylko jedno pytanie: Czy ten bębenek jest rozbieralny na elementy? bo wydawało mi się, że to jest po prostu zalane od zewnątrz? A w drzwiach to we wkładce mam chyba jakiś drut bo nic się tam od zewnątrz nie da włożyć. Jeżeli bębenek jest rozbieralny to to naprawię ale jeżeli nie no to klapa. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 trzeba porozginać tę srebrną ozdobną blaszkę. wtedy wychodzi jedno z drugiego i można wszystko rozebrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość świeży Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Tak też myślałem! Ale czy to potem się da sklepać ??? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Szwałkiewicz Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Witam. Zaraz po kupieniu Primery zauważyłem , że zamki stoją ( ciągłe używanie centralnego) i też zacząłem kombinować jak kot pod szafą, było i wd40 i oleje aż doszedłem do "Cilit kamień i rdza". Zanim mnie szlag jasny trafił kupiłem w Polcarze za 170 zeta komplet zamków ze stacyjką powymieniałem zamki a stacyjkę celowo zostawiłem starą ( po co złodziejowi ułatwiać). Z perspektywy czasu widzę że to moje szarpanie z uruchomieniem wkładek było więcej warte niż nowe wkładki. A tak przy okazji wcale nie jest łatwo ładnie ręcznie młoteczkiem zasaterować ( tak się ten rodzaj zaginania nazywa) osłonki na bębenku. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 trzeba delikatnie od tyłu porozginać ,żeby dało się ładnie zaklepać (żeby nie było śladu ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mirek Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Ja powiem tak. Można taki zameczek bez problemu naprawić. W moim przypadku zajął się tym Szymeq. Wyjął wkładkę (nie dającą się w żadną stronę przekręcić kluczykiem) popsikal WD40 popsikał bardzo dokładnie ropą. Od tego momentu nie mam żadnego problemu z tym zamkeim. Działa idealnie!!! A też już chciałem kupować nowe - nic tylko kase bym wydał bo rezultat końcowy byłby taki sam , albo gorszy niż ten, który mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość świeży Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 jak to cieszy, że inni też mają teakie problemy :-)))))))))))))))) pzdr Arek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 ja probowalem oleju, plynu hamulcowego, ropy i innych wd40. Niestety. Kupa szlamu w środku i nie ma jak ruszyć. Trzeba rozbierać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kozioty Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 http://www.4cars.pl/ Tu maja kaplet wkładek - jakieś zamienniki za około 100 pln kąplet razem ze stacyjką. Jakby nie mieli w sklepie internetowym to mają w siedzibie są tel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Czy zamek z angola (jest on z prawej strony ) podejdzie do europejskich drzwi( lewa strona ). Muszę wymienić bębenek bo został uszkodzony łamaczem, sam mechanizm jest cały. W mojej budzie jest tylko zamek od strony kierowcy i w bagażniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.