Gość Karens Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Witam! Przymierzam się do kupna Maximy (od 1998 r.). Z wielu modeli upatrzyłem sobie właśnie to auto i innego już nie chcę! Na pewno będzie to auta kupione osobiście przeze mnie w Niemczech (kupowałem już raz w Polsce Nissana Sunny, który miał w tylnych nadkolach 2 metry zwiniętej folii!!). Na pewno będzie też niezwłocznie zagazowane (dowiadywałem się już-koszt instalacji VI generacji BRC 4,500zl). Wiem, że takich postów macie na pęczki, mam jednak nadzieję, że ktoś mi odpowie. Zastanawiam się jaka jest różnica w jeździe między 2,0 a 3,0-obydwa mają po 6 cylindrów, moc jest oczywiście inna ale czy na pewno jest aż taka różnica? Poza tym nie wiem czy w tej cenie (mam do wydania ok. 40 000zl) nie poszukac nowszego modelu, chyba że trafię na wyjątkowo zadbany egzemplarz z lat 1998/1999. Pozostaje jeszcze kwestia skrzyni biegów, jak sprawuje się automat w Maximie, bo z tego co wiem w Niemczech większośc Maxim ma właśnie automaty. Pozdrtawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Poczytaj sobie ten temat - wiele Ci rozjaśni http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=20184 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 3.0 na manualu bez dwoch zdan. za te cene powinienes spokojnie kupic najbogatsza wersje ze skora i pierdolami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość J3 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 eee nad skóra sie zastanów bo to żadna rewelacja na dłuższa mete. mnie przynajmniej wkurza. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 ja to skore wole na sobie nosic..... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 tak sobie czytam i checi na maximke nabrałem i moze za rok,dwa ale narazie musze sie męczyć z P11 GT która mnie juz powoli wqrwia(p.s jak odpiałem lambde to auto zaczeło mi mniej palic!!! i jakby lepiej sie wkręca na obroty mozna tak jeżdzić?-odpiszcie na priva :grin: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Ja tez jestem za 3.0 w maualu, a jesli chodzi o skóre to ja mam welur i jestem bardzo zadowolony.. POlecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 to 2,0 sześć cylindrów były w nissanach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 to 2,0 sześć cylindrów były w nissanach?? 6 cylindrów w układzie V nawet (seria VG i VQ) offtopic: nawet był taki fajny V na LPG VG20P The VG20P is the LPG (Liquified petroleum gas) version of the VG20. It produces 99 ps @5600 rpm and 149 nm @2400 rpm. It is an OHC 12 valve engine. It is used in the following vehicles: 1987-1991 Nissan Cedric Y31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość J3 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 te 2.0 na gazie to takie troche malo ambitne pod wzgledem mocy przy masie Maxi:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 te 2.0 na gazie to takie troche malo ambitne pod wzgledem mocy przy masie Maxi:/ 3.0 czasem malo :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość J3 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Wacu, to bylo w domysle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 dokladnie WACU pasilaby jaka dmuchawka albo V8 HEHEHEH :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Moim skromnym zdaniem nic innego jak 3.0 w manualu, inna opcja nie wchodzi w gre 2.0 ma 140 koni i tu juz brakuje w stosunku do masy auta, jak jeszcze w automacie to już porażka po całości a co do skóry to zgadzam sie z kolegami, żadna rewelacja, chyba że wentylowana i nie czarna, latem jak sie nagrzeje to nie usiądziesz a zimą strasznie namarza, no chyba że fotele podgrzewane ja sie już zastanawiałem nad zmianą na jakiś welur. Pozdro ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 jaca V6 ale fajna SCANIA ......takim sprzetem tobym sie pobujal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.