Gość misztan Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Temat może i prymitywny, ale od pewnego czasu mam problem z klamkami zewnętrznymi - po otwarciu nie powracają do swojego pierwotnego położenia. Wiem, że należy je przesmarować i powinno być po kłopocie, tylko aby się tam dostać konieczne jest ściągnięcie tapicerki na drzwiach; może macie jakiś przetestowany patent na przesmarowanie bez konieczności ingerencji w tapicerkę. Słowo "tapicerka" zawsze źle mi się wspomina Jeżeli macie jakieś pomysły chętnie wysłucham, choć do końca nie wydaje mi się aby to było realne ... przekonamy się, problem upierdliwy a tu zima za pasem pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 a nie dasz rady sie tam dostac strzykawka z igla ?? zeby chociaz oski klamki przesmarowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość letallec Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Mialem to samo. Pomoglo WD40 + szmatka do czyszczenia karoserii. Ciagnalem za klamke i spryskiwalem najglebiej jak sie dalo. Kilka ruchow otwierania i domykania i dziala bez zarzutow. najlepiej powtorzyc ta czynnosc po kilku dniach. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość delorian Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Mialem to samo. Pomoglo WD40 + szmatka do czyszczenia karoserii. Ciagnalem za klamke i spryskiwalem najglebiej jak sie dalo. Kilka ruchow otwierania i domykania i dziala bez zarzutow. najlepiej powtorzyc ta czynnosc po kilku dniach.Pozdro dokładnie to samo zrobłem w P10, pomogło. pod klamka wcisnełem troszkę WD40, tam gdzie wchodzi ona w drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Wszyscy robicie ten sam błąd. WD40 jest środkiem CZYSZCZĄCYM a nie smarnym. WD40 powoduje wypłukanie nieczystości i wypiera wodę (wysusza spryskiwane elementy). Dokonane z jego pomocą tego typu naprawy pomagają tylko doraźnie. Proponuję na przyszłość zaopatrzyć się w jakiś dobry środek smarny w aerozolu ( polecam smary do łańcuchów MOTIP i Castrol ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość delorian Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Wszyscy robicie ten sam błąd.WD40 jest środkiem CZYSZCZĄCYM a nie smarnym. WD40 powoduje wypłukanie nieczystości i wypiera wodę (wysusza spryskiwane elementy). Dokonane z jego pomocą tego typu naprawy pomagają tylko doraźnie. Proponuję na przyszłość zaopatrzyć się w jakiś dobry środek smarny w aerozolu ( polecam smary do łańcuchów MOTIP i Castrol ). w pewnym sensie masz racje, ale ............. czy w klamkach napewno masz smar ???? napewno masz dużo brudu który dostaje się tam w czasie jazdy (w deszczu , a najgorzej zimą) i póżniej klamki cięzko "chodzą".... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 w pewnym sensie masz racje, ale .............czy w klamkach napewno masz smar ???? napewno masz dużo brudu który dostaje się tam w czasie jazdy (w deszczu , a najgorzej zimą) i póżniej klamki cięzko "chodzą".... Zdziwiłbyś się Poza tym nie chodzi mi o gęsty towot, a jedynie o cienką warstwę środka smarnego na ruchomych elementach metalowych, cięgnach i zatrzaskach. To jeszcze nikomu nie zaszkodziło, raczej wręcz przeciwnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość delorian Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 w pewnym sensie masz racje, ale ............. czy w klamkach napewno masz smar ???? napewno masz dużo brudu który dostaje się tam w czasie jazdy (w deszczu , a najgorzej zimą) i póżniej klamki cięzko "chodzą".... Zdziwiłbyś się Poza tym nie chodzi mi o gęsty towot, a jedynie o cienką warstwę środka smarnego na ruchomych elementach metalowych, cięgnach i zatrzaskach. To jeszcze nikomu nie zaszkodziło, raczej wręcz przeciwnie a klamki nie są plastikowe? ja mam takie i to raczej one się blokują z obudowa, a nie elementy metalowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 a klamki nie są plastikowe? ja mam takie i to raczej one się blokują z obudowa, a nie elementy metalowe Klamka sama w sobie jest plastikowa. Ale często przyczyna jej blokowania się leży nieco głębiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 ja mam tak w jdenej z tyłu ze nie odbija czasami, i ktos powiedzial mi dawno temu ze to sprezynka poszła i żebym kupił klamkę (mechanizm) od nawet n15. hmmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukes Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 u mnie w p10 jest to samo. wd40 pomaga tylko na chwilę. spróbuje teraz jakims smarem w sprayu. dzięki za rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misztan Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 tak więc: psikałem WD40 i to sporo ... psikałem smarami w sprayu ... ... i lipa klamki jak nie powracały do końca tak nie powracajš na 4 sztuki pomogło to w 50% czyli dwie klamki mam sprawne z pozostałymi musze się jeszcze pomęczyć - chyba będę jeszcze psikał, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adrian200sx Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 u mnie tez zadne wd i inne penetrusy smary nic nie pomagalo a wzielem poprostu nagrzalem ja wawnetrzna strone ten bolec ze sprezynka opalarka z 30 sekund i na goraca pryskalem penetrusem rdza z tego bolca sie wypalila i jest super odrazu zaczela odbijac idealnie i jest tak do dzis tak wiec opalareczka i pryskamy czyms do smarowania oby nie spalic klamki czy mocowan i nie zapalic chemi co pryskamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lespaul Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 tak stuprocentowo pomóc może tylko demontaż klamki, miałem identyczne zjawisko, powodem jest rdzewiejąca oś klamki i, bez ingerencji mechanicznej, czyli wyciągnięcia ośki (dość kłopotliwe ), oczyszczenia i użycia smaru najlepiej grafitowego, każda inna metoda jest półśrodkiem i zimą kłopot powróci niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.