waldek750 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Dzisiaj chciałem wynienić osłonę gumową (manżetę) zewnętrzną przegubu prawej półośki, mechanik nie mógl zdjąc przegubu z półośki, zadzwonił do fachowca z nissana i ten mu powiedział ,że w modelach z 1996r. przy wymianie osłony gumowej trzeba rozwalić przegub i założyć nowy bo się nie da go zbić z pólośki i ponownie założyć. PROSZE O SWOJE UWAGI I PORADY W TY TEMACIE. Jest to autko primera p10 z 1996r z września 1,6 16 v abs, klima i tarcze z tyłu i przodu. Pozdrawiam Waldek750 primerka p10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 przy wymianie osłony gumowej trzeba rozwalić przegub i założyć nowy bo się nie da go zbić z pólośki i ponownie założyć. Dziwne :?: U mnie przeguby zdejmowałem już z 5 razy i nic nie musiałem psuć.Chociaż przyznam ,że raz musiałem się trochę posiłować,ale udało się bez niszczenia ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 zadzwonił do fachowca z nissana Mowa o fachowcu z ASO? Zdarza się, że jest problem ze zdjęciem (taka konstrukcja), ale z tą teorią o zniszczeniu przegubu się nie spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Mowa o fachowcu z ASO? Zdarza się, że jest problem ze zdjęciem (taka konstrukcja), ale z tą teorią o zniszczeniu przegubu się nie spotkałem. B12 zgadzam się z Tobą.To raczej lenistwo za strony usługodawcy.....najlepiej zniszczyć,a i tak klient zapłaci :? Waldek750 pojedź do innego mechaniora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 na 100 % się zdejmuje ( tylko trzeba użyć mocnego przekonywacza czyli młotka).Z całej siły uderza się w tylnią część przegubu.Niestaty taka jest technika bo jest tam taki pirścień rozprężny którego siłe trzeba pokonać "młotsonem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar0791 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 kolega albin ma racje ,tam jest pierscien rozprezajcy i trzeba mocno uderzyc,tak samo i jest pierscien na drugim przegubie wchodzacym do skrzyni biegow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 przykładasz drewienko i przez nie walisz młotem - wtedy przegub nie powinien pęknąć - wyskoczy Ci albo półośka z drugiego przegubu lub ów przegub którego chcesz zdjąć. Bez solidnego uderzenia tego nie zbijesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 walisz młotkiem i musi zejśc, masz najprawdopodobniej taki sam samochod jak moj i nie ma tam zadnych takich badziewi. Jedyne co sie moze zdazyc to ze sprezynka zabezpieczajaca (taki pierscien) tak mocno sie wcisnie miedzy powierzchnie ze walac mlotkiem go utniesz, i wyleci w dwoch kawalkach. Ale z nowym przegubem zapewne bedzie nowe zabezpieczenie. Jaki przegub kupiles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Ale z nowym przegubem zapewne bedzie nowe zabezpieczenie. Jaki przegub kupiles? Dzisiaj chciałem wynienić osłonę gumową (manżetę) zewnętrzną przegubu prawej półośki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 hieh, gdzies sie zapedzilem w rozumowaniu :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 masz taki sam model i takie samo zjawisko mi sie dzialo - oslona pekla w zimie i mialem do wymianu przegub - ale u mnie zszedł bez problemów !!! auto w koncu z niemeic sprowadzone i nie katowane ani sola ani jakimis wyscigami... no moze teraz przez mnie heh - ale to glupota totalna niszczyc przeguby - ASO niech sie schowa do dziupli popaprancy jedni - schodzi wtak jak koledzy pisali - młotasem i drewniasem - eheh uwazaj na pierscien absu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.