Gość dakall Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Witam Pytanie jak w temacie : z której strony sie do niego dobrac.Czytając forum znalazłem jednego posta i prawdopodobnie dostęp jest do środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walut Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Co chcesz konkretnie zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dakall Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Chciałbym go naciągnąc po wymianie kloków [ Dodano: Nie 15 Paź, 2006 ] Chciałbym go naciągnąc po wymianie kloków Juz wszystko wiem należy zdiąc pokrywę kanału wewnątrz auta (5 wkrętów) i pod dzwignią jest nakrętka na klucz 10 do naciągu linki którą wkrecamy lub odkręcamy wedle potrzeby. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafs Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Dakall jest samowystarczalny. Pisze post i sam na niego sobie odpowiada. Może dla większej higieny forum zarejestruj się dakall podwójnie - z jednego konta zadaj pytanie, z drugiego sobie na nie odpowiedz...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dakall Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Dakall jest samowystarczalny. Pisze post i sam na niego sobie odpowiada. Może dla większej higieny forum zarejestruj się dakall podwójnie - z jednego konta zadaj pytanie, z drugiego sobie na nie odpowiedz...? Witam Samowystarczalny to może nie ale lubię dojść sam do pewnych zadań sam, a skoro mi nikt nie odpowiada na psta to starałem się sam ten problem rozwiązać.Może ty sie tak szybko poddajesz ja nie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 ja tez mam problem z recznym a konkretnie czesto po spuszczeniu z hamulca kontrolka sie dalej swieci co to moze byc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dakall Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 ja tez mam problem z recznym a konkretnie czesto po spuszczeniu z hamulca kontrolka sie dalej swieci co to moze byc?? Witam Sprawdź wyłącznik krańcowy pod dzwignią moąe jesdt brudny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcos26 Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 ja tez mam problem z recznym a konkretnie czesto po spuszczeniu z hamulca kontrolka sie dalej swieci co to moze byc?? a kolka masz wtedy zblokowane czy swobodnie mozesz ruszyc jak by reczny byl spuszczony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 swobodnie ruszam nie zauwazylem zeby sie blokowalo:/ jak sprawdzic ten wylacznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof 27 Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 cze. jak sprawdzić czy reczny jest dobrze napiety. czy podczas jazdy na luzie i nagłym zaciagnieciu na piasku kola maja sie zablokowć? mi sie nie blokuje i sam juz nie wiem czy jest oki czy podkrecic co nie co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZ3RYF Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 o ile mnie pamiec nie myli to reczny zaciaga hamulce z tylu. wiec jesli dobry reczny to jadac i zaciagajac powinienes miec zatrzymane oba tylne kola. wiec radze podregulowac [naciagnac] lub jak to nie da rady to wymienic linke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Odnośnie regulacji: wystarczy mocno zaciągnąć ręczny i wyregulować sztuwną "dziesiątką nasadową"- ale musi być dość długa. nie trzeba wtedu rozbierać tunelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dakall Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Odnośnie regulacji: wystarczy mocno zaciągnąć ręczny i wyregulować sztuwną "dziesiątką nasadową"- ale musi być dość długa. nie trzeba wtedu rozbierać tunelu. Wyiaśnij na czym polega regulacja bez zdejmowania kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 napewno w n14,n15 ale może w n-16 jest inaczej sprawdzę u siebie i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dakall Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 napewno w n14,n15 ale może w n-16 jest inaczej sprawdzę u siebie i dam znać. KO poczekam bo ja regulowałem tylko ze środka auta zdejmując plastikową obudowę kanału i blokuje mi tylko prawe koło.Jest jeszcze możliwość wkręcenia lub wykręcenia tłoczka ( chodzi mi o tył) .Samo dociskanie nic nie dało bo nie mogłem załozyć szczęki na klocki. Jeżeli są jakieś inne sposoby na regulację to chetnie poczytam. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 regulacja na tunelu obejmuje oba koła jednocześnie - a czy przypadkiem nie yjmowałeś klocków z tyłu? może źle ustawiłeś tłoczek?(musi być ustawiony dziurką na ząbek ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dakall Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 regulacja na tunelu obejmuje oba koła jednocześnie - a czy przypadkiem nie yjmowałeś klocków z tyłu? może źle ustawiłeś tłoczek?(musi być ustawiony dziurką na ząbek ) Klocki były wymieniane dociskałem tłoczki ale szczęki nie mozna było nałożyć więc poradzono mi abym wkręcił je tak zeobiłem i auto na stromym spadzie stoi na 6 zaciągniętym ząbku.Natomiast przy wolnej jeździe zaciągnięty reczny powoduje blokowanie prwaego koła-- jest ślad na piachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 sprawdź te klocki i pamiętaj o ustawieniu tłoczków - wycięcie na ząbku klocka ,zacisk musi wejść luźno więc może za mało wkręciłeś tłoczek w kole , które się blokuje.regulcja pod konsolą nie ma znaczenia jeśli wcześniej było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maztito Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 witam, ja ostatnio zmieniłem tarcze i klocki z tyłu i teraz mam tak samo jak kolega dakall, po zaciągnięciu ręcznego blokuje się prawe koło, lewe koło hamuje, ale znacznie słabiej, wcześniej oba hamowały jednakowo tzn. blokowały sie na piasku i były wyraźne ślady hamowania. W związku z tym mam pytanie: czy oprócz regulacji ręcznego w konsoli środkowej, jest jakaś dodatkowa regulacja linki przy zaciskach hamulca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.