Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Regulacja hamulca ręcznego


Gość dakall
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym go naciągnąc po wymianie kloków

 

[ Dodano: Nie 15 Paź, 2006 ]

Chciałbym go naciągnąc po wymianie kloków

Juz wszystko wiem należy zdiąc pokrywę kanału wewnątrz auta (5 wkrętów) i pod dzwignią jest nakrętka na klucz 10 do naciągu linki którą wkrecamy lub odkręcamy wedle potrzeby.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dakall jest samowystarczalny. Pisze post i sam na niego sobie odpowiada. Może dla większej higieny forum zarejestruj się dakall podwójnie - z jednego konta zadaj pytanie, z drugiego sobie na nie odpowiedz...? :D

Witam

Samowystarczalny to może nie ale lubię dojść sam do pewnych zadań sam, a skoro mi nikt nie odpowiada na psta to starałem się sam ten problem rozwiązać.Może ty sie tak szybko poddajesz ja nie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile mnie pamiec nie myli to reczny zaciaga hamulce z tylu. wiec jesli dobry reczny to jadac i zaciagajac powinienes miec zatrzymane oba tylne kola. wiec radze podregulowac [naciagnac] lub jak to nie da rady to wymienic linke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie regulacji: wystarczy mocno zaciągnąć ręczny i wyregulować sztuwną "dziesiątką nasadową"- ale musi być dość długa. nie trzeba wtedu rozbierać tunelu.

Wyiaśnij na czym polega regulacja bez zdejmowania kanału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno w n14,n15 ale może w n-16 jest inaczej sprawdzę u siebie i dam znać.

KO poczekam bo ja regulowałem tylko ze środka auta zdejmując plastikową obudowę kanału i blokuje mi tylko prawe koło.Jest jeszcze możliwość wkręcenia lub wykręcenia tłoczka ( chodzi mi o tył) .Samo dociskanie nic nie dało bo nie mogłem załozyć szczęki na klocki. Jeżeli są jakieś inne sposoby na regulację to chetnie poczytam.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacja na tunelu obejmuje oba koła jednocześnie - a czy przypadkiem nie yjmowałeś klocków z tyłu? może źle ustawiłeś tłoczek?(musi być ustawiony dziurką na ząbek )

Klocki były wymieniane dociskałem tłoczki ale szczęki nie mozna było nałożyć więc poradzono mi abym wkręcił je tak zeobiłem i auto na stromym spadzie stoi na 6 zaciągniętym ząbku.Natomiast przy wolnej jeździe zaciągnięty reczny powoduje blokowanie prwaego koła-- jest ślad na piachu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź te klocki i pamiętaj o ustawieniu tłoczków - wycięcie na ząbku klocka ,zacisk musi wejść luźno więc może za mało wkręciłeś tłoczek w kole , które się blokuje.regulcja pod konsolą nie ma znaczenia jeśli wcześniej było ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam, ja ostatnio zmieniłem tarcze i klocki z tyłu i teraz mam tak samo jak kolega dakall, po zaciągnięciu ręcznego blokuje się prawe koło, lewe koło hamuje, ale znacznie słabiej, wcześniej oba hamowały jednakowo tzn. blokowały sie na piasku i były wyraźne ślady hamowania. W związku z tym mam pytanie: czy oprócz regulacji ręcznego w konsoli środkowej, jest jakaś dodatkowa regulacja linki przy zaciskach hamulca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...