Gość maniek 76 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Witam wszystkich.Jestem tu nowy ogladalem posty o skrzyniach ale jakos nie znalazlem czy jest roznica miedzy skrzynia od sunny N13 1.6 , a skrzynia N 14 1.6. Bo ostatnio 2 ciezko wchodzi i jest luz na przegubach wewnetrznych ( duzy ) olej wymienilem bo w starym byly opilki. A pozatym N 13 chodzi jak burza prawie rakieta.Prosze o odpowiedz dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Zależy jeszcze jaki masz silnik. Ale wątpię żeby pasowała skrzynka z N14 do N13 ale może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 jeśli 1 i 2 silnik jest z tej samej rodziny np. GA, SR, CA to pasują. Ale z tego co pamiętam to 1.6 w N13 to CA16DE a w N14 jest to GA16DS/DE. Więc niestety raczej nie podpasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 jak masz silnik GA16 w N13 ktory byl montowany od '89 do tejze wersji to skrzynia biegow od 1.6 z N14 jak najbardziej bedzie Ci pasowala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek 76 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Dzieki za odpowiedzi W moim sunnym N13 jest silnik GA 1.6 12v a koles ma skrzynie od N 14 1.6 16 v dlatego niewiem czy bedzie pasowac bo slyszalem ze niektore modele nysek maja takie same. A półosie i przeguby by podeszly :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 99% bedzie pasowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek 76 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Rozumiem ze półoski i przeguby też . Ale czy niema różnicy że jeden silnik jest 12v a drugi 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Silniki roznia sie glowicami.. jednak jest 12V a druga 16V. Doly maja te same wiec i mocowanie skrzyni bedzie to samo. Poloski te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek 76 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Dzieki za pomoc.Mam jeszcze jedno pytanie dotyczace amortyzatorów w N13 tył. Wymieniałem je sam i myslałem ze bedzie OK ale po wymianie okazało sie że jedno koło stoi dobrze , a drugie pod kątem. Wyczytałem w książce że jedna ze śrob mocujących ma mimośród jak można to prosto ustawić. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Pod jakim katem? kolo odchylone jest od pionu czy w poziomie (w stosunku kierunku jazdy)? jezeli to pierwsze to amortyzator masz zalozony prawdopodobnie u gory w gniezdzie cos sie popitolone... trzeba wyjac i zobaczyc. jezeli to drugie to na wahaczy jest mimosrod ktorym ustawia sie zbieznosc tylnego kola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek 76 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Koło odchylone jest tak że doł odchodzi na zewnątrz czyli jest cos takiego / jak ukośnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 dol masz ustalony wahaczem wiec raczej jest to przestawiona gora czyli zle zamocowany amortyzator.. trzeba to rozebrac i zobaczyc co jest przestawione w gornym mocowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sobol Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Witam wszystkich forumowiczow ! Moje pytanie do Was : silnik E13S - czy pasuje do niego skrzynia z innego modelu ? Np. N13 1.6 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Fizycznie to ją powinieneś włożyć, ale przełożenia. Zobacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sobol Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Dzieki B12 . Zaskoczylo mnie , ze pod tym samym symbolem sa dwie skrzynie o roznych przelozeniach ! I jak je rozroznic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Nie odróżnisz, jak nie policzysz zębów. Jak wyszły z fabryki to przypuszczalnie miały karteczki z kodami ponaklejane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sobol Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 No to lipa . Dzisiaj widzialem na allegro skrzynie od 1.6 ,ale w tej sytuacji... . Moze sprobuje reanimowac swoja... . Np. mineralny zamiast syntetyka i militec albo bilstein ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sobol Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Do Bombla - w ktoryms z Twoich postow czytalem ze tez miales klopoty ze skrzynia ? Co bylo powodem ? Objawy sa chyba podobne , o ile pamietam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sobol Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Niedobrze . Chyba bede musial powaznie sie temu przyjrzec . Dzieki za podpowiedz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Jeśli chodzi o skrzynię to, że tak powiem nie trafisz... Jesli kupisz tak jak Bombel pisze, którąś od silnika typu E to będzie pasowała, natomiast jeśli chodzi o przełożenia to może być różnie (ja kupiłem mechanizm różnicowy ze skrzyni od takiego samego silnika jak mój i koła zębate miały inne wymiary ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 hej. odgrzebie troszke temat mam n13 1.6 gti (CA16DE). do wymiany jest skrzynia i chciałbym wiedzieć czy bedzie pasowala skrzynia od zwyklego n13. ewentualnie wypatrzyłem cos takiego na allegro: http://www.allegro.pl/item184609070_skrzyn...ny_1_8_gti.html skrzynia od 1.8 gti - czy bedzie pasowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 chciałbym wiedzieć czy bedzie pasowala skrzynia od zwyklego n13 A który to jest ten zwykły? W B12 i N13 z silnikami CA16DE i CA18DE (jako GTI) były skrzynie RS5F50A (według opisu ta z aukcji). Ale nie potrafię powiedzieć, czy pomiędzy nimi były różnice w przełożeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 B12 i N13 z silnikami CA16DE i CA18DE (jako GTI) były skrzynie RS5F50A (według opisu ta z aukcji). a czemu w manualu od n13 ca16de mam symbol skrzyni RS5F31A ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 a czemu w manualu od n13 ca16de mam symbol skrzyni RS5F31A ? Według moich danych RS5F31A były z silnikami E15, E16 i GA16. Tylko, że po zasadniczym wydaniu manuala były zmiany i zgodnie z nimi były wydawane suplementy, do których nie mam wglądu. Także niewykluczam, że obie montowane były z CA16DE. A może tak byśmy tę twoją skrzynię zidentyfikowali po wyglądzie. Skrzynia RS5F50A nie posiada typowych, wkręcanych czujników od światła cofania i położenia luz. Zamiast nich jest jeden w kształcie okrągłej plastikowej płytki, wciśniętej mniej więcej pod lewą półosią. Czy u ciebie sterowanie sprzęgłem jest hydrauliczne, czy na linkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roshi Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 z tego co widzialem to do mojej wchodza dwie wkrecane linki/kabelki. dzisiaj juz sie mi calkowicie skrzynia sypnela. wbilem dwojke i d*pa - juz tak zostalo, nie chce wyskoczyc. jutro chyba biore te skrzynie z krakowa od 1.8 gti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.