Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sprzegło


Gość jery
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

znajomy mechanik krzyknal sobie 300zl za robocizne cena

heh ja wymieniałem komplet sprzęgła wraz z dociskiem i zapłaciłem ok 600 zł. To była cena kompletu i robocizny. Ale ostatnio teść pokazał dobrego i taniego mechanika! Ma swój zakład w Rędzinach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

a może ktoś konkretnie wymienić jaki olej do skrzyni można zalać do skrzyni biegów (jakiej marki no i jakiej klasy olej to ma być) bo u mnie wypadałoby już go wymienić.

 

Słyszałem gdzieś żeby napewnoi nie lać Hipola bo ponoć to może uśmiercić skrzynie??? :diabel2:

dzięki za konkrety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy slysze zeby wymeiniac w nissanie w skrzyni olej, jesli jego poziom jest OK to nic nie wymieniasz ewentualnie dolejesz jak ubedzie

pozatym nie masz zadnego korka spustowego, ulac sie moze jak wyjemisz polos ze skrzyni

 

jesli inaczej niech ktos mnie poprawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wymieniłem sprzęgło kupione w JC koszt ok. 380 złotych nie wiem dokładnie bo wymieniałem przy okazji olej w skrzyni gumy stabilizatora+drążek i zapłaciłem 650 zł. Koszt wymiany sprzęgła może być porównywalny do roboty przy skrzynce poniewż do jego wymiany trzeba ją wytargać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
Koszt wymiany sprzęgła może być porównywalny do roboty przy skrzynce poniewż do jego wymiany trzeba ją wytargać.

 

Nie trzeba jej wyjmować, wystarczy rozpiąć od sinlika ale jak się wyjmie to jest łatwiej bo więcej miejsca do manewrowania.

 

Właśnie wymieniłem sprzęgło kupione w JC

 

To było sprzęgło jakieś porządne firmowe czy JC? Bo jak JC to się niestety szybko sypnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mogę tylko napisać, że w oryginale miałem Valeo-Nissan + solidne łożysko z plastikową wkładką. Było bardzo dobre.

Zamieniłem na NKK + łożysko JC (niestety). Chodzi lekko ale czuć na pedale jakieś chrobotanie. Podejrzewam, że to nie ta klasa łożyska, choć nowe. Wydaje mi się, że i wyważenie sprzęgła gorsze.

Co by nie mówić to nie oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bombel pomijajac JC bo.... kazdy wie, :) to ile uzytkownikow to tyle opinii :)

 

sprzeglo mysle(akurat do silnika ga 16dx) to koszt od 300-500zl + wymiana 100 w gore :D

 

do ga14dx widzielm na allegro od 230zl i byly to valeo koreanskie albo tez aisiny i luk

 

ja bym chyba wzial NKK, ale po opiniach sam niewiem :/ ktore wybrac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pare dni temu zmieniałem sprzęgło-tarcza i docisk nkk a łożysko mrk.Przed wymianą chrobotało w czasie wciskania i po wymianie też chrobocze.Wymienione zostały również dwa łożyska w skrzyni, więc niczym teraz się nie przejmuje.

Koszt całej imprezy to:

Wymiana sprzęgła(sprzęgło moje), mymiana 2 łożysk w skrzyni - łożyska mechanika,wymiana oleju w skrzyni - olej mechanika -- 350zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie, auto przestalo szarpac :), chyba nikt nie zgadnie co bylo przyczyna :D

przenioslem reduktor w okolice blosa i z 90cm przewod laczacy stal sie 10cm :D i po problemie

oczywscie reduktor przenosilem z innych przyczyn ale milo sie zrobilo jak nie szarpie przy ruszaniu i nie telepie calym kokpitem :)

 

widocznie rozprezony gaz w tak dlugim przewodzie przy ruszaniu spokojnym wlatywal do dolotu w jakis dawkach malych albo nierownomniernie byl zsysany jakby , dopiero od 2000tys nie szarpal ale automatycznie zasysanie jest wieksze bo kurtyna zaczyna sie unosic a podcisnienie wypycha membrany i podawalo wiecej gazu :D

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, troche prostackie ale nie jestem w te klocki zbyt dobry :oops: .Kilka dni temu zostało wymienione kompletne sprzęgło i chciałbym aby brało troche niżej(tzn bliżej podłogi), ponieważ obecnie nie jest to zbyt wygodne.Gdzie i jak to można wyregulować?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

Do tego co napisał Bombel dodam iż regulacji na lince dokonujesz przez odkręcenie nakrętki kontrującej znajdującej się na lince po stronie kabiny i obracając śrubą z taką jakby koroną w prawo jak chcesz podciągnąć linkę i w lewo jak upuścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...