Gość hermoll Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpara Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Już zrobione .Wyregulowałem też przy pedale i teraz jest gitara :gitara: Wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Bombel widzę, że sobie mały remoncik robisz. Sprzęgło, hamulce A olej w skrzyni kiedy ostatnio wymianiałeś? Może też przyda się go zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 no to czekamy bombel na montaz i efekciory ja chyba przy zmainei oleju w silniku wymienie olej w skrzyni rowniez, sam przejechalem ponad 35tys a kto wie kiedy byl wymieniany przedemna :/ jaki olej wlewacie i ile za niego chca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 jaki olej wlewacie i ile za niego chca? Ja mam Valvoline DuraBlend 75W90 klasy GL-5, koszt to 40zł/l a wchodzą 3l. Ku*** Okazało się, że w sklepie sprzedali mi złe łożysko Na bincję z nimi albo na ścięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Moje nowe sprzęgło VALEO. Cena za kompletne 235 zł Obrazek Obrazek Obrazek a na tym pudelku pisze Japan Line no musze sie pochwalic tez koszta to 299 sprzeglo kompletne i u mnie 200 wymiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Uwaga na GL5 - jeśli producent samochodu zaleca GL4 to lej GL4 bo GL5 niszczy synchronizatory w skrzyni o ile nie są stalowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Hmm... u mnie zalecany jest GL4 ale mam wlane GL5 i jak narazie po przechaniu ok.2500km nic się nie dzieje oprócz tego, że dźwignia zmiany biegów jakoś tak łagodniej pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomyddc Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Mam pytanko. Czy sprzęgło od primery GT albo 2.0 będzie pasowało do Sunny GTi ? Jakie są różnice jeśli są ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 zobacz w ksiazkach oznaczenie sprzegla czy jest to samo rozumien ze chodzi Ci o p10 GT i n14 GTi? wg wydawnictwa Auto w P10 GT siedzi L215K a w N14 L215S pisze ze inna srednica wewnetrzna jest podzwon po jakisch sklepach i zobacz czy maja te same oznaczenia pozatym wyslij priva do Coobcia on jest spejalista od jednostek SR20DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomyddc Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Patrzyłe w katalogu JC i tam jest coś takiego jak zastosowanie i napisane jest ze to samo sprzęgło pasuje do wszystkich SR20DE (Docisk, nie wiem jak tarcza). Sprawdzę dokładnie i napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Mam pytanko.Czy sprzęgło od primery GT albo 2.0 będzie pasowało do Sunny GTi ? Jakie są różnice jeśli są ? To są dokładnie te same sprzęgła tzn SR20Di/De i DE czyli tarcza 215mm. Niczym nie różni się docisk, tarcza i łozysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomyddc Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Dzięki. Teraz już jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hansior Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 U mnie też od jakiegoś czasu ślizga sie sprzęgło...gdy wcisne pedał to nie słychac żadnych pisków, szumów itp...czyli łożysko jest raczej dobre. Co koledzy powiedzą na to abym wymienił samą tarcze bo bo pewnie ona sie tylko zużyła :?: . Nadmienie że gdy puszczam pedał to on lekko drga- czyli pewnie tacza sie lekko zwichrowała :/ . Czy można bez rozkręcania poznac w jakim stanie jest docisk sprzęgła? Bo jeśli to tylko tarcza sie wytarła to bym tylko ją wymienił bo lepiej dac 70 zl za tarcze niż 300 za całe sprzęgło. Co koledzy o tym myślą? Robiłbym to samemu więc żaden mechanik 2 razy na mnie nie zarobi jak by sie okazało że jednak trza wymienić kompletne sprzęgło Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Witam Hansior - nawet jak sam będziesz robił to sprzęgło, to szkoda za jakiś czas znowu rozbierać wszystko. Każdy mechanik (nawet jak jest w rodzinie) to Ci powie żeby wymienić całe sprzęgło. Oczywiście może się zdarzyć że nowe nie będzie się ślizgało ale będzie w sumie jakościowo gorsze od starego. Ja przynajmniej mam taką sytuację i chyba w końcu zdecyduję się na wymianę drugi raz i nie na sprzęgło za 300 zł. Na NKK się zawiodłem, a może to była jakaś podróbka. Poza tym myślę, że części dostarczane do fabryk samochodów są lepsze od tych dostarczanych do hurtowni części zamiennych, chociaż pochodzą od tego samego producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hunyk Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 sorry, ze drugi raz ale jestem zmuszony troche popsuc znakomita opinie NKK. wytrzymalo 1,5 roku - ok 25000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 .....Wiec jakie sprzeglo najlepsze do SR20DE??? Szykuje sie wymiana, bo lozysko sie konczy, ale na co :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 .....Wiec jakie sprzeglo najlepsze do SR20DE??? Szykuje sie wymiana, bo lozysko sie konczy, ale na co :?: :?: :?: Tanie i dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Czyli :?: :?: :?: Raczej chciałbym coś normalnego. W sklepie kolo proponuje jakieś japońskie za ok 550 i sasch za ok 700. Są jeszcze dostępne jakieś tanie zamienniki, ale wątpię w ich jakość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Czyli :?: :?: :?: Raczej chciałbym coś normalnego. W sklepie kolo proponuje jakieś japońskie za ok 550 i sasch za ok 700. Są jeszcze dostępne jakieś tanie zamienniki, ale wątpię w ich jakość... TARCZA NKK - 198 zł DOCISK NKK - 205 zł łOżYSKO MRK - 68 Zł Za wszystko masz 471 zł Komplet SACHS mam za 570 zł Jak coś pisz na PW. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 witam, ja dzis wymienialem sprzeglo w swoim sunnym wskoczyl AISIN, kosztowalo mnie za komplet 327zl (cena byla specjalna dla mnie) tarcza i docisk pisalo aisin made in japan lozysko bylo SKF (wloska albo francuska firma to jest chyba jakos) i napis japan stare sprzeglo bylo jeszcze oryginalne(albo przebieg auta jest rzeczywisty ok 270tys z tym ze moja jazda to ostre zmiany przy jezdzie ze swiatel a wczesniej ktos sporo ciagnal przyczepka), albo bylo robione ale w serwisie skoro to oryginal byl, przedstawialo sie tak, tarcza bya zjechana na full juz prawie po nitach tarlo, docisk - sloneczko te sprezyny mialy ok 35-45% wytarcia na ich grubosci, lozysko mialo luz i nie obracalo sie w pelni luzno, pozatym walek/ramie posuwajace lozysko bylo zatarte, walek po ktrorym slizga sie lozysko rowniez zatartyu byl pylem z tarczy, po przeczyszczeniu chodzi leciutko ze mozna bylo malym palcem popychac i sie cofalo uszczelniacz na wale korbowym i na walku skrzyni OK nic nie leje do wymiany jeszcze linka narazie oryginal pracuje jeszcze no i przy wymianie oleju w silniku wymienie olej na nowy w skrzyni po zlozeniu wszystko pracuje sie jak nalezy, pedal sprzegla chodzi ze mozna palcem nacisnac, wczesniej noga trzeba bylo sie wysilic, pozatym szarpalo przy ruszaniu oraz slizgalo sie na 3 i 4 kiedy dalem mocno gazu oraz przy ostrej zmianie z 1-2-3-4 700zl za sachsa to bardzo wygorowana cena no to tyle pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markus6 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 A u mnie czesto słychać stukanie przy puszczaniu sprzęgła, poduszki są ok, jest luz jak sie porusza samochoem na biegu przód-tył, mechanior mowił że to sprzęgło.Trzeba całe wymieniać czy wystarczy jakiś element?a może to nie to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 hmmm no mi sie zdaje ze to amorki albo cos w zawieszeniu, tulejka albo sworzen wachacza albo laczniki stabilizatora itd u mnie jak sie zrobilo cieplo to przy ruszaniu hamowaniu, badz na biegu jak sie pulsacyjnie dawalo gazu tu stukalo ale po rozgrzaniu gorzej, zaraz do paru kilometrow po ruszeniu nie stukalo a wogole teraz jak sie oziembilo to ustalo pukanie, amory i tak wymienie ale za jaksi czas teraz sprzeglo :] mnie szarplo jezeli to sprzeglo mialo by byc to musi byc w masakrycznym stanie, widoczne na nitach musza byc luzy i wszystko okladziny sa luzne, nie wnikajac w stan sprezyn badz doscisku albo lozysko ktore moga sie rozpasc i zrobic dziure na przyklad jezeli chcesz robic sprzeglo to przygotuj sie na wymiane calego + ewentualnie uszczelniacze wymiana kpl sprzegla bez uszczelniaczy na walkach skrzyni i korbowym to ok 100zl podjedz pod kraweznik kolem lewym i prawym i zobacz czy cos nie stuka, u mnnie wyraznie stukalo w prawym oraz wlasnie przys ruszaniu hamowaniu na luzie na boegu obojetnie no albo poduszka skrzyni/silnika jest wybita podr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Markus6 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 poduszki są dobre, amorki nówki, przy podjerzdżaniu na krawężnik nie stuka tylko przy puszczaniu sprzęgła i to głównie na niższych biegach, jedyne co jeszcze pyka to jak skręcam na maxa np. zawracam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 a może gumy na wachaczach masz już wybite? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.